Imidž je naša blagovna znamka

Avtor Matej Merljak — 08.05.2008
Komentiraj!
Lahko bi rekli, da je naš osebni izgled osebna etiketa o življenju in uspehu. V današnjem času je imidž največja vizitka nas, našega znanja in naših izkušenj. S svojim videzom sporočamo svoje lastnosti, želje in status.
Imidž je naša blagovna znamka

S pravim imidžem hitreje do uspeha.

Ne glede na to, kako močno smo prepričani vase, kaj si mislimo o sebi in kako dobro opravljamo svoje delo, je naša celostna podoba najpomembnejše sporočilo, ki ga pošiljamo svojim sodelavcem, poslovnim partnerjem ali javnosti. Kajti delo, ki ga opravljamo se nanaša na komunikacijo v pisni ali izgovorjeni obliki. In prav slednja, kjer vizualno nastopamo, je komunikacija našega imidža. Vpliva na to kako nas ljudje doživljajo.

Sporočilo je odvisno od gibanja našega telesa in obraza, od tona glasu in od celostne podobe. Med vsem naštetim pa ima videz, ki se nanaša na pričesko, oblačila, obutev, modne dodatke in ličila pri ženskah prevladujoč pomen. Na tej podlagi današnja vizualna družba sodi in ocenjuje posameznika. Zaradi tega je naš zunanji videz tudi naš poslovni imidž. Z njim predstavljamo svojo profesionalnost, sposobnost in kompetentnost za delo. Po drugi strani pa je to tudi imidž podjetja in njegovih storitev. Zato se imidž podjetja začne in konča z gradnjo imidža vsakega zaposlenega v njem.

Potrebnih je le dobrih 10 sekund, da ocenimo posameznika. Bodite ocenjeni z najboljšim pozitivnim vtisom ob vsaki priložnosti, saj ste vi sami vaša največja priložnost!

Mladim podjetnikom svetuje: http://www.obleci.se.

XR06 - single static MP coworking
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!