Individualizirana nega kože iz Alp

Slovenska kozmetična blagovna znamka AlpStories se osredotoča na kozmetične izdelke, ki so narejeni v skladu z edinstvenimi željami in potrebami vsakega posameznika. S kampanjo množičnega investiranja želi AlpStories vnesti individualnost tudi na avstrijski kozmetični trg.
AlpStories cover

Podjetje AlpStories se s svojimi kozmetičnimi izdelki podaja na platformo za množično investiranje Conda. (Vir slike: AlpStories)

AlpStories želi doseči, da se trend ustvarjanja personaliziranih izdelkov ne bi ustavil pred vrati kozmetične industrije. V kozmetičnem sektorju so se do sedaj individualizirani kozmetični produkti ustvarjali zgolj doma, kar je običajno nestrokovno in zahteva veliko časa, ter v profesionalnih kozmetičnih salonih, kjer pa je cena za izdelke, prilagojene posameznikovi koži, zelo visoka.

AlpStories – inovativna nega za vsakogar

Blagovno znamko AlpStories sta leta 2014 ustanovila Danijel Hubman in Oksana Lipitska, ki sta želela uresničiti idejo o personalizirani kozmetiki za nego kože in las. Trenutno se visokokakovostni izdelki AlpStories, med drugim vlažilne obrazne kreme, nežni losjoni za telo, sproščujoča masažna olja, osvežilni geli za tuširanje, hranljiva olja za obraz in telo, šamponi za krepitev las ter nežni balzami za lase, že uspešno prodajajo preko spletne trgovine ter v butikih, lekarnah in v maloprodajnih trgovinah v Sloveniji in na Hrvaškem.

AlpStories izdelki

Izdelki blagovne znamke AlpStories so dostopni tudi v spletni trgovini. (Vir slike: AlpStories)

Z razvojem robota Balthazarja za ustvarjanje kozmetičnih izdelkov so ustvarili revolucijo v proizvodnji individualizirane kozmetike in omogočili dosegljivost svojih izdelkov širši množici.

»Našli smo način za učinkovito in ekonomično mešanje naravnih sestavin v kozmetične izdelke ter avtomatiziran proces naročanja, ustvarjanja ter etiketiranja, vključno z možnostjo izdelave lastne blagovne znamke. Odločili smo se, da s pomočjo Interneta stvari (IoT) in Web 4.0 rešitev na trg vpeljemo nov koncept,« pravi Danijel Hubman, ustanovitelj in direktor inovativne rešitve AlpStories.

Sodobni koncept kozmetike AlpStories tako dviguje personalizacijo na višjo, profesionalno in predvsem cenovno zelo dostopno raven. Ekskluzivne naravne aktivne sestavine lahko uporabniki zamešajo po svojih željah v nežne obrazne kreme, mleko za telo, gele za tuširanje in masažna olja. Enostavno naročanje preko spletne trgovine jim omogoča celo izdelavo lastne etikete. Na eni strani gre za očarljivo idejo za darila, na drugi pa lahko predstavlja celo prvi korak k lastni liniji kozmetičnih izdelkov. Možnosti so neomejene.

AlpStories možnosti

Izdelki podjetja AlpStories so prilagojeni posameznikovi koži. (Vir slike: AlpStories)

Personalizacija in analiza kože

Na prodajnih mestih AlpStories omogočajo analizo kože s profesionalnim kožnim skenerjem. Na podlagi analize strankam svetujejo o negi njihove kože in jim omogočajo naročilo izdelka, narejenega posebej za njihovo kožo. Vizija AlpStories je preskrbeti vsakega končnega uporabnika z osebnim malim kožnim skenerjem, ki se enostavno poveže z aplikacijo na pametnem telefonu, in jim na podlagi redne analize kože priporočiti individualizirane naravne izdelke.

»Vsakomur želimo omogočiti, da najde popolnoma naravno rešitev za nego svoje kože po dostopni ceni,« pojasnjuje Oksana Lipitska, soustanoviteljica in kozmetična strokovnjakinja pri AlpStories.

Do uspeha z množičnim investiranjem

Z lansiranjem kampanje množičnega investiranja na platformi za množično investiranje Conda želi AlpStories osvojiti avstrijski trg in nadgraditi svojo spletno trgovino, hkrati pa tudi začeti z uveljavljanjem koncepta analizatorjev kože za končne uporabnike. Njihov cilj je v 50 dneh zbrati 190 tisoč evrov.

V podjetju so pripravili tudi različne spodbude za investitorje, od posameznih izdelkov blagovne znamke AlpStories do posebnih paketov in dodatnih popustov. Kampanjo lahko podprete prek povezave.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo. Preberite več >>

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Slovensko zagonsko podjetje Viberate s svojo platformo za povezovanje glasbenikov in organizatorjev koncertov začenja prvo javno ponudbo kovancev. Preberite več >>

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Več kot leto dni je že, odkar se je Rok Starič kot prvi Slovenec s kulinaričnim produktom predstavil na platformi Kickstarter. Po uspešno zaključeni kampanji niza uspeh za uspehom. Preberite več >>

Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Na platformi za množično financiranje Adrifund sredstva zbira nov slovenski projekt. Koliba bo prvi slovenski lokal, v katerem bodo mobilni telefoni obiskovalcev dobesedno zaklenjeni. Še ena posebnost lokala: nastal bo iz ladijskega kontejnerja. Preberite več >>

Wibe lahko na Kickstarterju podprete le še nekaj dni

Wibe lahko na Kickstarterju podprete le še nekaj dni

Na Kickstarterju se bo v kratkem zaključilo zbiranje sredstev za slovenski projekt Wibe, inovativen nosljiv športni pripomoček za krepitev mišic celotnega telesa. Projekt lahko podprete še do 26. julija. Preberite več >>

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja. Preberite več >>

Kefirko zbral več kot 150 tisoč dolarjev!

Kefirko zbral več kot 150 tisoč dolarjev!

Kickstarter kampanja za posodo za pripravo sira Kefirko je uspešno zaključena! Podjetje Borgla je v drugi tovrstni kampanji na platformi za množično financiranje podprlo skoraj tri tisoč posameznikov. Če želite naročiti posodo, lahko prednaročilo opravite prek platforme Indiegogo. Preberite več >>

Taronska skrivnost na Adrifundu

Taronska skrivnost na Adrifundu

Na Adrifundu se predstavlja nov slovenski projekt: avtorica Maja Mlakar zbira sredstva za izdajo svojega mladinskega romana z naslovom Taronska skrivnost. V le nekaj dneh je dosegla že več kot polovico zastavljenega cilja, podprete pa jo lahko še do konca julija. Preberite več >>

Pridružite se rastlinski revoluciji!

Pridružite se rastlinski revoluciji!

Slovensko podjetje Avokado je razvilo osem različnih okusov tofuja, ki ga tržijo pod blagovno znamko I Like Tofu. Blagovna znamka je že prisotna v 100 trgovinah v Sloveniji in Italiji, zdaj pa je ekipa vzpostavila kampanjo za množično investiranje na platformi Conda. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

13.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje