Individualizirana nega kože iz Alp

Slovenska kozmetična blagovna znamka AlpStories se osredotoča na kozmetične izdelke, ki so narejeni v skladu z edinstvenimi željami in potrebami vsakega posameznika. S kampanjo množičnega investiranja želi AlpStories vnesti individualnost tudi na avstrijski kozmetični trg.
AlpStories cover

Podjetje AlpStories se s svojimi kozmetičnimi izdelki podaja na platformo za množično investiranje Conda. (Vir slike: AlpStories)

AlpStories želi doseči, da se trend ustvarjanja personaliziranih izdelkov ne bi ustavil pred vrati kozmetične industrije. V kozmetičnem sektorju so se do sedaj individualizirani kozmetični produkti ustvarjali zgolj doma, kar je običajno nestrokovno in zahteva veliko časa, ter v profesionalnih kozmetičnih salonih, kjer pa je cena za izdelke, prilagojene posameznikovi koži, zelo visoka.

AlpStories – inovativna nega za vsakogar

Blagovno znamko AlpStories sta leta 2014 ustanovila Danijel Hubman in Oksana Lipitska, ki sta želela uresničiti idejo o personalizirani kozmetiki za nego kože in las. Trenutno se visokokakovostni izdelki AlpStories, med drugim vlažilne obrazne kreme, nežni losjoni za telo, sproščujoča masažna olja, osvežilni geli za tuširanje, hranljiva olja za obraz in telo, šamponi za krepitev las ter nežni balzami za lase, že uspešno prodajajo preko spletne trgovine ter v butikih, lekarnah in v maloprodajnih trgovinah v Sloveniji in na Hrvaškem.

AlpStories izdelki

Izdelki blagovne znamke AlpStories so dostopni tudi v spletni trgovini. (Vir slike: AlpStories)

Z razvojem robota Balthazarja za ustvarjanje kozmetičnih izdelkov so ustvarili revolucijo v proizvodnji individualizirane kozmetike in omogočili dosegljivost svojih izdelkov širši množici.

»Našli smo način za učinkovito in ekonomično mešanje naravnih sestavin v kozmetične izdelke ter avtomatiziran proces naročanja, ustvarjanja ter etiketiranja, vključno z možnostjo izdelave lastne blagovne znamke. Odločili smo se, da s pomočjo Interneta stvari (IoT) in Web 4.0 rešitev na trg vpeljemo nov koncept,« pravi Danijel Hubman, ustanovitelj in direktor inovativne rešitve AlpStories.

Sodobni koncept kozmetike AlpStories tako dviguje personalizacijo na višjo, profesionalno in predvsem cenovno zelo dostopno raven. Ekskluzivne naravne aktivne sestavine lahko uporabniki zamešajo po svojih željah v nežne obrazne kreme, mleko za telo, gele za tuširanje in masažna olja. Enostavno naročanje preko spletne trgovine jim omogoča celo izdelavo lastne etikete. Na eni strani gre za očarljivo idejo za darila, na drugi pa lahko predstavlja celo prvi korak k lastni liniji kozmetičnih izdelkov. Možnosti so neomejene.

AlpStories možnosti

Izdelki podjetja AlpStories so prilagojeni posameznikovi koži. (Vir slike: AlpStories)

Personalizacija in analiza kože

Na prodajnih mestih AlpStories omogočajo analizo kože s profesionalnim kožnim skenerjem. Na podlagi analize strankam svetujejo o negi njihove kože in jim omogočajo naročilo izdelka, narejenega posebej za njihovo kožo. Vizija AlpStories je preskrbeti vsakega končnega uporabnika z osebnim malim kožnim skenerjem, ki se enostavno poveže z aplikacijo na pametnem telefonu, in jim na podlagi redne analize kože priporočiti individualizirane naravne izdelke.

»Vsakomur želimo omogočiti, da najde popolnoma naravno rešitev za nego svoje kože po dostopni ceni,« pojasnjuje Oksana Lipitska, soustanoviteljica in kozmetična strokovnjakinja pri AlpStories.

Do uspeha z množičnim investiranjem

Z lansiranjem kampanje množičnega investiranja na platformi za množično investiranje Conda želi AlpStories osvojiti avstrijski trg in nadgraditi svojo spletno trgovino, hkrati pa tudi začeti z uveljavljanjem koncepta analizatorjev kože za končne uporabnike. Njihov cilj je v 50 dneh zbrati 190 tisoč evrov.

V podjetju so pripravili tudi različne spodbude za investitorje, od posameznih izdelkov blagovne znamke AlpStories do posebnih paketov in dodatnih popustov. Kampanjo lahko podprete prek povezave.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Razmišljaš o ICO kampanji? Pridruži se mentorskemu programu ICOrelator!

Razmišljaš o ICO kampanji? Pridruži se mentorskemu programu ICOrelator!

Imaš poslovno idejo, ki bazira na tehnologiji blockchain? Te zanima, kako pripraviti odlično ICO kampanjo? Pripravljamo brezplačen mentorski program ICOrelator, ki bo s predavanji in individualnimi mentorstvi pomagal pri začetnih ovirah ICO kampanje. Prijava je brezplačna in nezavezujoča, zato beri dalje! Preberite več >>


Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Prve javne ponudbe kriptožetonov oziroma ICO kampanje omogočajo posameznikom, da podprejo zanimive projekte, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov. Na žalost pa je med obilico ICO projektov tudi veliko lažnih. Kako prepoznati kvaliteten projekt in kako se izogniti goljufom? Preberite več >>

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Na Kickstarterju te dni sredstva zbira nov slovenski projekt: Jo, majhen odpirač za steklenice, ki je izdelan iz titana. Zaradi svoje majhnosti ga je možno spraviti kar v žep, hkrati pa ga odlikuje tudi enostavna uporaba. Preberite več >>

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

V sredo dopoldne je v kavarni Sputnik potekalo predavanje: “Kaj še ostane Kickstarterju?”, ki je privabilo več kot 30 obiskovalcev. Ti so z zanimanjem prisluhnili strokovnjakoma s področja spletnih platform za množično financiranje Žigi Bercetu in Anžetu Miklavcu. Preberite več >>

Množično financiranje in Slovenci

Množično financiranje in Slovenci

Zbiranje denarnih sredstev preko množičnega financiranja (ang. crowdfunding) je med slovenskimi podjetniškimi ekipami izjemno priljubljeno. Tekom zadnjih nekaj let smo tako našteli že več sto slovensko obarvanih projektov, ki so skupno zbrali že skoraj 10 milijonov dolarjev! Preberite več >>

Elegantne ročne ure z zamenljivimi paščki na platformi Indiegogo

Elegantne ročne ure z zamenljivimi paščki na platformi Indiegogo

Na platformi Indiegogo se predstavlja nov slovenski projekt: elegantne ure blagovne znamke Mossepic, ki se lahko pohvalijo s kar petimi zamenljivimi paščki. Preberite več >>

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovenska blagovna znamka OliLight na Kickstarterju predstavlja večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas. Zbrati želijo 140.000 dolarjev, kampanja pa traja do 26. februarja. Preberite več >>

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Na platformi Kickstarter se predstavlja nov slovenski projekt: ure podjetja Vamatic Watches. Podprete jih lahko do 18. januarja 2018. Preberite več >>

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

Ekipa gorenjskih študentov je izdelala unikaten modni dodatek za moške, s katerim se predstavlja na platformi Kickstarter. Zažarite z Martin'O GlowBow. Preberite več >>

Kickstarter predstavlja Drip

Kickstarter predstavlja Drip

Platforma za množično financiranje Kickstarter je pred kratkim predstavila novo storitev oziroma nadgradnjo svoje platforme. Drip je namenjen predvsem umetnikom. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje