Individualizirana nega kože iz Alp

Slovenska kozmetična blagovna znamka AlpStories se osredotoča na kozmetične izdelke, ki so narejeni v skladu z edinstvenimi željami in potrebami vsakega posameznika. S kampanjo množičnega investiranja želi AlpStories vnesti individualnost tudi na avstrijski kozmetični trg.
AlpStories cover

Podjetje AlpStories se s svojimi kozmetičnimi izdelki podaja na platformo za množično investiranje Conda. (Vir slike: AlpStories)

AlpStories želi doseči, da se trend ustvarjanja personaliziranih izdelkov ne bi ustavil pred vrati kozmetične industrije. V kozmetičnem sektorju so se do sedaj individualizirani kozmetični produkti ustvarjali zgolj doma, kar je običajno nestrokovno in zahteva veliko časa, ter v profesionalnih kozmetičnih salonih, kjer pa je cena za izdelke, prilagojene posameznikovi koži, zelo visoka.

AlpStories – inovativna nega za vsakogar

Blagovno znamko AlpStories sta leta 2014 ustanovila Danijel Hubman in Oksana Lipitska, ki sta želela uresničiti idejo o personalizirani kozmetiki za nego kože in las. Trenutno se visokokakovostni izdelki AlpStories, med drugim vlažilne obrazne kreme, nežni losjoni za telo, sproščujoča masažna olja, osvežilni geli za tuširanje, hranljiva olja za obraz in telo, šamponi za krepitev las ter nežni balzami za lase, že uspešno prodajajo preko spletne trgovine ter v butikih, lekarnah in v maloprodajnih trgovinah v Sloveniji in na Hrvaškem.

AlpStories izdelki

Izdelki blagovne znamke AlpStories so dostopni tudi v spletni trgovini. (Vir slike: AlpStories)

Z razvojem robota Balthazarja za ustvarjanje kozmetičnih izdelkov so ustvarili revolucijo v proizvodnji individualizirane kozmetike in omogočili dosegljivost svojih izdelkov širši množici.

»Našli smo način za učinkovito in ekonomično mešanje naravnih sestavin v kozmetične izdelke ter avtomatiziran proces naročanja, ustvarjanja ter etiketiranja, vključno z možnostjo izdelave lastne blagovne znamke. Odločili smo se, da s pomočjo Interneta stvari (IoT) in Web 4.0 rešitev na trg vpeljemo nov koncept,« pravi Danijel Hubman, ustanovitelj in direktor inovativne rešitve AlpStories.

Sodobni koncept kozmetike AlpStories tako dviguje personalizacijo na višjo, profesionalno in predvsem cenovno zelo dostopno raven. Ekskluzivne naravne aktivne sestavine lahko uporabniki zamešajo po svojih željah v nežne obrazne kreme, mleko za telo, gele za tuširanje in masažna olja. Enostavno naročanje preko spletne trgovine jim omogoča celo izdelavo lastne etikete. Na eni strani gre za očarljivo idejo za darila, na drugi pa lahko predstavlja celo prvi korak k lastni liniji kozmetičnih izdelkov. Možnosti so neomejene.

AlpStories možnosti

Izdelki podjetja AlpStories so prilagojeni posameznikovi koži. (Vir slike: AlpStories)

Personalizacija in analiza kože

Na prodajnih mestih AlpStories omogočajo analizo kože s profesionalnim kožnim skenerjem. Na podlagi analize strankam svetujejo o negi njihove kože in jim omogočajo naročilo izdelka, narejenega posebej za njihovo kožo. Vizija AlpStories je preskrbeti vsakega končnega uporabnika z osebnim malim kožnim skenerjem, ki se enostavno poveže z aplikacijo na pametnem telefonu, in jim na podlagi redne analize kože priporočiti individualizirane naravne izdelke.

»Vsakomur želimo omogočiti, da najde popolnoma naravno rešitev za nego svoje kože po dostopni ceni,« pojasnjuje Oksana Lipitska, soustanoviteljica in kozmetična strokovnjakinja pri AlpStories.

Do uspeha z množičnim investiranjem

Z lansiranjem kampanje množičnega investiranja na platformi za množično investiranje Conda želi AlpStories osvojiti avstrijski trg in nadgraditi svojo spletno trgovino, hkrati pa tudi začeti z uveljavljanjem koncepta analizatorjev kože za končne uporabnike. Njihov cilj je v 50 dneh zbrati 190 tisoč evrov.

V podjetju so pripravili tudi različne spodbude za investitorje, od posameznih izdelkov blagovne znamke AlpStories do posebnih paketov in dodatnih popustov. Kampanjo lahko podprete prek povezave.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Slovenski projekt Safy na Kickstarterju še do petka

Slovenski projekt Safy na Kickstarterju še do petka

Na Kickstarterju se te dni končuje zbiranje sredstev za projekt Safy, napredno pametno torbo, ki nepridipravom preprečuje, da se dokopljejo do dragocenosti v notranjosti. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial. Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo. Preberite več >>

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Slovensko zagonsko podjetje Viberate s svojo platformo za povezovanje glasbenikov in organizatorjev koncertov začenja prvo javno ponudbo kovancev. Preberite več >>

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Več kot leto dni je že, odkar se je Rok Starič kot prvi Slovenec s kulinaričnim produktom predstavil na platformi Kickstarter. Po uspešno zaključeni kampanji niza uspeh za uspehom. Preberite več >>

Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Na platformi za množično financiranje Adrifund sredstva zbira nov slovenski projekt. Koliba bo prvi slovenski lokal, v katerem bodo mobilni telefoni obiskovalcev dobesedno zaklenjeni. Še ena posebnost lokala: nastal bo iz ladijskega kontejnerja. Preberite več >>

Wibe lahko na Kickstarterju podprete le še nekaj dni

Wibe lahko na Kickstarterju podprete le še nekaj dni

Na Kickstarterju se bo v kratkem zaključilo zbiranje sredstev za slovenski projekt Wibe, inovativen nosljiv športni pripomoček za krepitev mišic celotnega telesa. Projekt lahko podprete še do 26. julija. Preberite več >>

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja. Preberite več >>

Kefirko zbral več kot 150 tisoč dolarjev!

Kefirko zbral več kot 150 tisoč dolarjev!

Kickstarter kampanja za posodo za pripravo sira Kefirko je uspešno zaključena! Podjetje Borgla je v drugi tovrstni kampanji na platformi za množično financiranje podprlo skoraj tri tisoč posameznikov. Če želite naročiti posodo, lahko prednaročilo opravite prek platforme Indiegogo. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje