Individualizirana nega kože iz Alp

Slovenska kozmetična blagovna znamka AlpStories se osredotoča na kozmetične izdelke, ki so narejeni v skladu z edinstvenimi željami in potrebami vsakega posameznika. S kampanjo množičnega investiranja želi AlpStories vnesti individualnost tudi na avstrijski kozmetični trg.
AlpStories cover

Podjetje AlpStories se s svojimi kozmetičnimi izdelki podaja na platformo za množično investiranje Conda. (Vir slike: AlpStories)

AlpStories želi doseči, da se trend ustvarjanja personaliziranih izdelkov ne bi ustavil pred vrati kozmetične industrije. V kozmetičnem sektorju so se do sedaj individualizirani kozmetični produkti ustvarjali zgolj doma, kar je običajno nestrokovno in zahteva veliko časa, ter v profesionalnih kozmetičnih salonih, kjer pa je cena za izdelke, prilagojene posameznikovi koži, zelo visoka.

AlpStories – inovativna nega za vsakogar

Blagovno znamko AlpStories sta leta 2014 ustanovila Danijel Hubman in Oksana Lipitska, ki sta želela uresničiti idejo o personalizirani kozmetiki za nego kože in las. Trenutno se visokokakovostni izdelki AlpStories, med drugim vlažilne obrazne kreme, nežni losjoni za telo, sproščujoča masažna olja, osvežilni geli za tuširanje, hranljiva olja za obraz in telo, šamponi za krepitev las ter nežni balzami za lase, že uspešno prodajajo preko spletne trgovine ter v butikih, lekarnah in v maloprodajnih trgovinah v Sloveniji in na Hrvaškem.

AlpStories izdelki

Izdelki blagovne znamke AlpStories so dostopni tudi v spletni trgovini. (Vir slike: AlpStories)

Z razvojem robota Balthazarja za ustvarjanje kozmetičnih izdelkov so ustvarili revolucijo v proizvodnji individualizirane kozmetike in omogočili dosegljivost svojih izdelkov širši množici.

»Našli smo način za učinkovito in ekonomično mešanje naravnih sestavin v kozmetične izdelke ter avtomatiziran proces naročanja, ustvarjanja ter etiketiranja, vključno z možnostjo izdelave lastne blagovne znamke. Odločili smo se, da s pomočjo Interneta stvari (IoT) in Web 4.0 rešitev na trg vpeljemo nov koncept,« pravi Danijel Hubman, ustanovitelj in direktor inovativne rešitve AlpStories.

Sodobni koncept kozmetike AlpStories tako dviguje personalizacijo na višjo, profesionalno in predvsem cenovno zelo dostopno raven. Ekskluzivne naravne aktivne sestavine lahko uporabniki zamešajo po svojih željah v nežne obrazne kreme, mleko za telo, gele za tuširanje in masažna olja. Enostavno naročanje preko spletne trgovine jim omogoča celo izdelavo lastne etikete. Na eni strani gre za očarljivo idejo za darila, na drugi pa lahko predstavlja celo prvi korak k lastni liniji kozmetičnih izdelkov. Možnosti so neomejene.

AlpStories možnosti

Izdelki podjetja AlpStories so prilagojeni posameznikovi koži. (Vir slike: AlpStories)

Personalizacija in analiza kože

Na prodajnih mestih AlpStories omogočajo analizo kože s profesionalnim kožnim skenerjem. Na podlagi analize strankam svetujejo o negi njihove kože in jim omogočajo naročilo izdelka, narejenega posebej za njihovo kožo. Vizija AlpStories je preskrbeti vsakega končnega uporabnika z osebnim malim kožnim skenerjem, ki se enostavno poveže z aplikacijo na pametnem telefonu, in jim na podlagi redne analize kože priporočiti individualizirane naravne izdelke.

»Vsakomur želimo omogočiti, da najde popolnoma naravno rešitev za nego svoje kože po dostopni ceni,« pojasnjuje Oksana Lipitska, soustanoviteljica in kozmetična strokovnjakinja pri AlpStories.

Do uspeha z množičnim investiranjem

Z lansiranjem kampanje množičnega investiranja na platformi za množično investiranje Conda želi AlpStories osvojiti avstrijski trg in nadgraditi svojo spletno trgovino, hkrati pa tudi začeti z uveljavljanjem koncepta analizatorjev kože za končne uporabnike. Njihov cilj je v 50 dneh zbrati 190 tisoč evrov.

V podjetju so pripravili tudi različne spodbude za investitorje, od posameznih izdelkov blagovne znamke AlpStories do posebnih paketov in dodatnih popustov. Kampanjo lahko podprete prek povezave.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Kickstarter predstavlja Drip

Kickstarter predstavlja Drip

Platforma za množično financiranje Kickstarter je pred kratkim predstavila novo storitev oziroma nadgradnjo svoje platforme. Drip je namenjen predvsem umetnikom. Preberite več >>

Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Pred nekaj dnevi je na platformi za množično financiranje Kickstarter zaživela nova slovenska kampanja: America First Cards. Preberite več >>

Radi jeste Nutello? Preverite Spoonello!

Radi jeste Nutello? Preverite Spoonello!

Na Kickstarterju se predstavlja nov slovenski projekt. Spoonella je držalo in čistilec za nož, ki vam bo olajšal sladkanje s slastnimi namazi. Preberite več >>

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Na Kickstarterju se predstavlja nov slovenski projekt: Globalna glasbena vas (Global Music Village). Do 25. novembra želijo zbrati 11 tisoč dolarjev. Preberite več >>

Slovenski projekt Safy na Kickstarterju še do petka

Slovenski projekt Safy na Kickstarterju še do petka

Na Kickstarterju se te dni končuje zbiranje sredstev za projekt Safy, napredno pametno torbo, ki nepridipravom preprečuje, da se dokopljejo do dragocenosti v notranjosti. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Slovensko zagonsko podjetje Viberate s svojo platformo za povezovanje glasbenikov in organizatorjev koncertov začenja prvo javno ponudbo kovancev. Preberite več >>

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Več kot leto dni je že, odkar se je Rok Starič kot prvi Slovenec s kulinaričnim produktom predstavil na platformi Kickstarter. Po uspešno zaključeni kampanji niza uspeh za uspehom. Preberite več >>

Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Na platformi za množično financiranje Adrifund sredstva zbira nov slovenski projekt. Koliba bo prvi slovenski lokal, v katerem bodo mobilni telefoni obiskovalcev dobesedno zaklenjeni. Še ena posebnost lokala: nastal bo iz ladijskega kontejnerja. Preberite več >>

Wibe lahko na Kickstarterju podprete le še nekaj dni

Wibe lahko na Kickstarterju podprete le še nekaj dni

Na Kickstarterju se bo v kratkem zaključilo zbiranje sredstev za slovenski projekt Wibe, inovativen nosljiv športni pripomoček za krepitev mišic celotnega telesa. Projekt lahko podprete še do 26. julija. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

06.12.2017 od 15:00 do 17:00
MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitro rastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana | 7. december

07.12.2017 od 8:00 do 16:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana | 7. december

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanih tematikah. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana | 8. december

08.12.2017 od 11:00 do 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana | 8. december

Drugi dan dvodnevne konference o tehnologiji blockchain organiziramo za tiste, ki si želite določene teme spoznati bolj podrobno. Strokovnjaki bodo pokrili naslednje teme: varnost, trgovanje s kriptovalutami, davčne obveznosti in marketing. Tudi ta dan bomo preživeli v Tehnološkem parku Ljubljana. Preverite podrobnosti!
Preberite več >>

!!!BLACK FRIDAY AKCIJA!!! Predavanje: Prodajni lijak

13.12.2017 od 17:00 do 14.01.2017 12:30
!!!BLACK FRIDAY AKCIJA!!!  Predavanje: Prodajni lijak

Email marketing je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje