Infografika: Vedenje slovenskih uporabnikov na spletu

V podjetju Red Orbit so že šesto leto zapored pripravili infografiko, s katero spremljajo vedenje slovenskih uporabnikov na spletu. Med najpomembnejšimi ugotovitvami je vedno večja moč mobilnih naprav, ki po obisku spletnih strani počasi dohitevajo namizne računalnike.
mobilne naprave, splet

Vedenje slovenskih uporabnikov na spletu. (Vir slike: Pixabay)

Red Orbit že šestič pripravlja raziskavo o vedenju potrošnikov, ki pridejo na spletne strani iz organskih rezultatov v iskalnikih. Tokrat so preverili vpliv različnih naprav (mobilni telefoni in osebni računalniki), različnih panog (poslovne storitve, spletne trgovine, finance, lepota in zdravje, informacijski portali, trgovina in turizem) in obdobij na čas, ki ga potrošniki preživijo na strani, na število pregledanih strani ter na obisk strani.

Trendi kažejo predvsem na to, da se moč mobilnih telefonov veča, čemur je treba prilagoditi digitalne marketinške strategije. Infografika nam daje vpogled, kako se skozi čas spreminja trend obiska v posamezni panogi, zato je lahko to dobro izhodišče za načrtovanje prihodnjih marketinških akcij.

Podatki so pokazali tudi, da obstajajo statistično značilne razlike glede na napravo in čas obiska spletne strani ter glede na število ogledanih vsebin.

Mobilne naprave narekujejo drugačen pristop k marketinški strategiji

V podjetju Red Orbit so ločeno analizirali obisk spletnih strani preko mobilnih naprav. Te vztrajno dohitevajo obisk prek namiznih računalnikov.

Lani so organski uporabniki namiznih računalnikov (neplačan obisk na strani) na spletni strani v povprečju preživeli 1 minuto in 13 sekund, uporabniki mobilnih naprav pa le 2 sekundi manj. Na namiznih računalnikih smo si ogledali 3,61 strani, na mobilnih napravah pa le 2,75. Sklepamo lahko, da si na računalnikih vzamemo čas za brskanje, medtem ko na mobilnikih potrebujemo informacije hitro in sproti.

Dejstvo je, da se potrošniki na mobilnih napravah vedejo drugače. Ogledajo si manj vsebin in gledajo druge vsebine kot na osebnih računalnikih. Na mobilnikih so bili obiskovalci prisotni predvsem proti koncu leta, za kar je lahko razlog splošno povečanje uporabe mobilnih telefonov in nakupovalna mrzlica ob praznikih.

Pomembno je torej, da pri oblikovanju in načrtovanju digitalne marketinške strategije razmišljamo o različnih uporabnikih, ki na stran dostopajo prek različnih naprav. Pomislite na uporabnika, ki na kraju samem potrebuje informacijo takoj. Pri tem je dobra uporabniška izkušnja bistvenega pomena, enako velja za hitrost nalaganja spletne strani.

Skrajšajte čas nalaganja spletne strani

Obisk spletnih strani, opravljenih prek mobilnih naprav, eksponentno raste. Analiza je pokazala, da je povprečen čas nalaganja strani 5,11 s. Ta čas je absolutno predlog. Po 5 sekundah čakanja obstaja 90-odstotna verjetnost, da bodo obiskovalci takoj zapustili stran, zato je pametno, da se najprej in takoj posvetite izboljšanju hitrosti nalaganja.

Odprite svojo spletno stran na mobilni napravi in jo testirajte. Skušajte se vživeti v vlogo svojega uporabnika in preglejte, ali vam stran nudi dobro uporabniško izkušnjo.

Uporabniki iščejo različne stvari prek različnih naprav

Največje število ogledanih vsebin je bilo znotraj spletne trgovine in turizma. Iz tega sledi, da se obiskovalci želijo bolje informirati o ponudbi, saj je v tej panogi večje zaznano tveganje. Zato so uporabniki bolj natančni in pregledajo več vsebin.

Obdobja največjega obiska spletnih strani se spreminjajo glede na naprave, zato mora biti načrtovanje spletnih strani bolj kompleksno in dovršeno. Razmislimo o tem, kaj in kako bodo uporabniki iskali na spletu.

Ni dovolj, da vaša strategija temelji le na osebnih računalnikih. Od oktobra do decembra lahko na mobilnih telefonih ponudite inovativne načine iskanja daril za najbližje ali pa ideje za okraševanje doma. V mesecih po novem letu pa se osredotočite na osebne računalnike in razmišljajte o tem, kaj, kdaj in kako uporabniki berejo, kaj jih zanima ter kako bi jim lahko ponudili dodano vrednost. Seznanite jih s svojo blagovno znamko.

Kot pričakovano je Google že tretje leto zapored s prepričljivim 97-odstotnim deležem obiskovalcev ostaja najbolj priljubljen med iskalniki.

Krajšo verzijo infografike si lahko ogledate spodaj, celotna infografika pa je na voljo na povezavi.

infografika, spletni trendi, mobilne naprave, red orbit

Spletni sezonski trendi 2016. (Vir: Red Orbit)

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Izbira domene je pomembna odločitev. Ne samo, da morate izbrati domeno, ki bo v skladu z vašo blagovno znamko, odločiti se morate tudi, katero končnico boste uporabili – .com, .net, .org, .edu, .co, .gov ali drugo, saj jih je na voljo še veliko več. Preberite več >>

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

Čas, ki ga uporabniki porabijo za brskanje na vaši spletni strani, je pokazatelj, ali uporabniki na vaši spletni strani uživajo ali ne. Krajša seja pogosto kaže, da jih nekaj sili v to, da stran zapustijo. Preberite več >>

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Preberite več >>

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Preberite več >>

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

Vsakih nekaj let nova aplikacija na novo opredeli način uporabe socialnih medijev. V letu 2020 je TikTok najnovejši kandidat za prevzem prestola socialnih omrežij, saj ponuja drugačen način interakcije. Platforma združuje mešanico sinhronizacije glasbe in mikro video vsebin, ki trenutno navdušujejo predvsem generacijo Z, mlade do 25 leta starosti. Preberite več >>

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Preberite več >>

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Preberite več >>

Oznake:,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje