Predstavitev produktov in storitev

Avtor Maja Borštnik — 09.10.2012
Komentiraj!
Ponujate izdelek ali storitev, ki ima posebno zgodbo, morda zaradi posebnega načina izdelave ali ljudi, vključenih v proizvodni proces, pa vaši kupci tega ne opazijo? Prodaja je eden najpomembnejših delov poslovanja vsakega podjetja, zato temu področju le namenite nekoliko več časa.
Predstavitev produktov in storitev

Predstavitev produktov in storitev (Vir slike: sxc.hu)

Neredko se zgodi, da podjetnik ustvari revolucionaren produkt ali pa se domisli zanimive storitve, ki bi jo potrošniki razgrabili, če bi le vedeli zanjo. Pojavi se torej problem pri predstavitvi in prenosu poslovne ideje na trg.

Inovator se bo na trgu veliko bolje znašel, če bo vnaprej vsaj nekoliko poznal trg, kjer se bo njegov produkt prodajal in se bo pozanimal o tem, kako kar najbolje predstaviti pravo vrednost produkta. V kolikor bo našel najboljši način za predstavitev svojih izdelkov ali storitev, si bo prihranil kar nekaj stroškov, saj se bo izognil plačevanju oseb, ki bi namesto njega poskrbele za trženje in prodajo. Prodaja je pomemben del poslovanja vsakega podjetja, zato je temu področju dobro nameniti veliko časa.

Kako uspešno tržiti svoje produkte ali storitve? Najprej za mnenje o vaši ponudbi povprašajte ljudi iz okolice. Skrbno prisluhnite njihovim predlogom in kritikam ter jih upoštevajte, saj boste potrošnikom le tako lahko ponudili kar najkakovostnejši produkt. Poskrbite tudi za natančno informiranost o svojem trgu. O svojem poslu morate namreč vedeti prav vse - statistične podatke, konkurenco, način proizvodnje vašega produkta ipd. Tovrstno znanje vam bo močno v pomoč tudi kasneje pri iskanju investitorjev!

Strankam dokažite, da ste vredni zaupanja in da ste zanje prav vi najboljša izbira. Pri promociji svojih produktov ali storitev zato nikakor ne pozabite omeniti glavnih razlogov, zakaj naj se stranke v poplavi konkurence odločijo za vas.

Vir: Blog HBR

shranjeno pod: , ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!