Video: Inovativna igra Eye Jumper je delo slovenske ekipe

Na priznanem spletnem podjetniškem portalu Entrepreneur.com so v rubriki "inovativnost" predstavili tudi projekt Eye Jumper, delo mlade slovenske ekipe iz podjetja Neptun Digital, ki deluje pod vodstvom podjetnika Aljoše Pavšiča.
Video: Inovativna igra Eye Jumper je delo slovenske ekipe

Inovativna igra Eye Jumper je delo slovenske ekipe (Vir slike: eyejumper.com)

“Eye Jumper predstavlja novost med mobilnimi igrami, saj lahko igralec le s pomočjo premika obraza upravlja igro,” je pojasnil Aljoša Pavšič, glavni protagonist podjetja Neptun Digital d.o.o., katerega prva dejavnost je razvoj mobilnih aplikacij. Inovativno igro, ki ima velik potencial vplivati na spremembo smeri razvoja tehnologije na področju prepoznavanja obrazov, je mlado podjetje na tržišče poslalo v začetku letošnjega leta.

Igra Eye Jumper za krmiljenje uporablja premik obraza.

Podjetje Neptum Digital d.o.o., ki letno zasluži okoli 80.000 evrov, trenutno zaposluje tri ljudi, poleg Pavšiča sta v ekipi mladih razvijalcev še Andrej Lužnik in Dean Dragičević.

Sprva je podjetje, ki obstaja že 6 let, poslovalo na nekoliko drugačen način. Ukvarjali so se predvsem z razvojem digitalne signalizacije – gibljivih slik, ki so švigale v izložbah na televizijskih zaslonih in na drugih javnih prostorih, kot so trgovine, restavracije ipd. Kmalu za tem je nastopila recesija in na trgu se je močno zmanjšala potreba po tovrstnih storitvah. V zadnjih dveh letih se je Pavšič z ekipo zato osredotočil na področje razvoja mobilnih igric in aplikacij.

YouTube

Zadnji njihov produkt, igra Eye Jumper, je zaenkrat namenjen le uporabnikom naprav iPhone in iPad, toda ustvarjalci igre že načrtujejo razvoj aplikacije za Androide. “V tem trenutku še nimamo točnega datuma objave naših iger na Google Play, nam pa to seveda predstavlja prioriteto, saj je to dodaten bazen potencialnih uporabnikov,” je poudaril Pavšič.

In dodal: “Pri vstopu na ta trg moramo biti izjemno pazljivi, saj je delovanje naše tehnologije (face detection) v veliki odvisnosti od zmogljivosti mobilnih naprav. Trenutno je na trgu ogromno naprav z operacijskim sistemom Android, s slabšo zmogljivostjo (procesor, kamera). Na teh napravah bi naše igre delovale počasi ali sploh ne bi delovale. To bi lahko razočaralo nekatere uporabnike in v končni fazi slabo vplivalo na bodočo promocijo naših iger.”

Prav to pa je tisto, kar Pavšiča skrbi. Resda ima veliko zaupanja v svoj produkt, toda zaveda se dejstva, da je morda nekoliko preveč optimističen, vsaj glede na rezultate, ki so jih dosegli s predzadnjim produktom, igro Eye Breaker. Ta namreč ni dosegla pričakovane popularnosti, saj je dnevno k prenosu prepričala le nekaj uporabnikov.

“Izkušnje z igro Eye Breaker so nam dale veliko, saj so nam pokazale, da se pravo delo začne šele po tem, ko je igra objavljena na App Store-u. Prav zaradi te izkušnje smo se bili primorani naučiti številnih marketinških prijemov, brez katerih tudi igra Eye Jumper ne bi dosegala takih rezultatov kot jih danes. V tem trenutku pa morem poudariti, da tudi igra Eye Breaker ne dosega slabih rezultatov v primerjavi s samim začetkom, saj smo tudi to igro začeli intenzivno promovirati na podoben način kot Eye Jumper.”

Igro Eye Jumper v tem trenutku tržijo skupaj z ameriškim partnerjem Treplabs, ki predstavlja nekakšen inkubator za mobilne aplikacije. “Z njihovo pomočjo si obetamo večjo prepoznavnost, saj so strokovnjaki s področja trženja mobilnih aplikacij!” Rezultati pa so že vidni, saj danes njihove aplikacije in igre namreč dnevno prenese na svoje naprave skoraj 1000 uporabnikov.

Vir: Entrepreneur

Oznake:, , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje