Inovativni startup Edgar prejel angelsko investicijo!

Avtor Urša Eva Pucelj — 05.05.2014
Komentiraj!
Mlado nastalo podjetje Edgar, ki se ukvarja z orodjem za digitalno pripovedovanje zgodb in je bilo januarja sprejeto v pospeševalnik Eleven bolgarskega porekla, je prejelo prvo angelsko investicijo in se po treh mesecih delovanja v Sofiji vrača domov!
Inovativni startup Edgar prejel angelsko investicijo!

Inovativni startup Edgar prejel angelsko investicijo! (Vir fotografije: arhiv Edgarja)

Po treh mesecih delovanja v bolgarskem pospeševalniku Eleven, se je slovenski start-up Edgar vrnil v rojstni Maribor. Podjetje je pridobilo 37.000 evrov investicije s strani Christoferja Unger Solheima in Anthony Burgess-Webb-a, sicer članov podjetij Commetric in Commeq. Za inovativnim start-upom stoji pet ustvarjalcev, ki neumorno nizajo idejo za idejo.

Ključni pomen investicije iz aspekta Edgar ustanovitelja

»Bolj kot investicija nam je pomembno, da smo v Christoferu in Tony-ju dobili partnerja in svetovalca, ki nam bosta v izjemno pomoč v bližnji prihodnosti. Sta namreč izjemno izkušena podjetnika z zelo razvejanimi mrežami in kredibilnostjo, ki bo pripomogla pri pridobivanju novih partnerjev ter še posebej pri iskanju naslednje investicije. Veseli smo tudi, da se je za nadaljnjo investicijo odločil Eleven, ki nam prav tako pomaga s svojo mrežo partnerjev. Gre za majhno rundo denarja, ki nam ne omogoča ekstremne ekspanzije v druge vertikale. Omogoča pa nam, da se jedro ekipe v celoti fokusira na razvoj in na pripravo za prodajo. V ta namen bomo tudi zaposlili dodatnega člana. V prihodnjih mesecih lahko zato pričakujete od Edgarja veliko novega. Pridno dobivamo partnerje in stranke ter se fokusiramo na vsebinski marketing in promocijo skozi ključne deležnike,« nam zaupa eden izmed članov Edgarja, mladi Damjan Obal.

                                               Vir fotografije: arhiv Edgarja

Pestre nadaljnje vizije

»Naša vizija ostaja nespremenjena: postati končna destinacija za mikro in majhna podjetja, ki želijo vzpostaviti in ohranjati stik s svojimi uporabniki. Mi jim to omogočamo s pomočjo interaktivnih zgodb, ki v sebi nosijo jasen 'Call to Action'. V prihajajočih mesecih načrtujemo lansiranje mobilne aplikacije in t.i. 'Marketplace', kjer bodo lahko posamezniki in podjetja najeli strokovnjake za pomoč pri kreiranju njihovih produktnih zgodb,« še zaključi Obal.

Podjetniška šola za mlade podjetnike >>

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!