Instagram – nov kanal za oglaševalce, ki sledijo trendom

Avtor Manca Korelc — 05.10.2015
Komentiraj!
V zadnjem času je doživel tri mejnike: ponudil je možnost objavljanje fotografij tudi drugih oblik (ne samo kvadratne), dosegel je 400 milijonov aktivnih uporabnikov ter predstavil platformo za oglaševanje, ki bo do oktobra na voljo vsem uporabnikom.
Instagram – nov kanal za oglaševalce, ki sledijo trendom

Instagram – nov kanal za oglaševalce, ki sledijo trendom (Vir: Unsplash.com )

Zakaj postaja Instagram vse bolj priljubljeno družabno omrežje, sem že pisala (1. del in 2. del).

Kako ustvariti oglase na Instagramu?

Za Instagram oglase potrebujete Facebook račun in njegov Power Editor platformo za oglaševanje.

Vpišite se v Facebook Power Editor, kliknite »Create a Campaign« in izberite svoj marketinški cilj. Za zdaj so na voljo le trije za Instagram oglase: »Clicks to Website«, »Mobile App Installs« ali »Video Views«. Ko postavite miško na cilj, se vam prikaže (oziroma se še bo prikazala) možnost »New Create Ads for Instagram«.

Instagram oglasi

Podobno kot pri Facebooku poimenujete oglas, niz oglasov in kampanjo. Nadalje boste lahko izbrali, ali želite oglaševati samo na Instagramu, le Facebooku ali na obeh medijih. Ko bo oglas nared, ga prenesite na Power Editor, kjer je pripravljen pregled. Za Instagram oglase veljajo podobna pravila kot za Facebook oglase (povezava >>).

10 razlogov, zakaj je marketing na družabnih omrežjih nujen za posel

Dobre prakse za Instagram oglase

Ker je Instagram nova platforma za spletno oglaševanje, bodo oglaševalci potrebovali nekaj časa, da se izoblikujejo primeri dobre prakse. Vendar lahko že iz objavljanja slik izluščimo nasvete za velik doseg in dober odziv.

  • Poudarek je na fotografiji – na Facebooku delimo koristne informacije, Instagram pa je medij za deljenje lepih, svetlih, visoko kakovostnih slik;

Michael Kors Instagram oglas

*Sliki zgoraj in spodaj: v zgornjem desnem kotu je oznaka Sponsored, torej oglas

Whotels Instagram oglas

  • Hashtagi – na Instagramu so poleg kakovostne fotografije zelo pomembni za doseganje večjega števila uporabnikov; ob vsaki sliki jih dodajte čim več, tudi tiste, ki so najbolj uporabljeni, na primer #fashion, za katerega je objavljenih že prek 200 milijonov slik;
  • Slike objavljene v realnem času – najboljši odziv prejmejo slike, ki so spontano posnete in objavljene v realnem času; če boste objavili sliko sončnega zahoda ob 12. uri, ne bo delovalo preveč avtentično;
  • Ne pretiravajte z urejanjem avtentičnost je uporabnikom zelo pomembna, zato se ne ujemite v past neštetih filtrov na Instagramu in drugih možnosti za urejanje;
  • Ciljajte na doseg – na Instagramu je bolj pomembno, da oglasi dosegajo čim večje število uporabnikov kot pa visok odziv; to se lahko v prihodnosti sicer spremeni, za zdaj pa ciljajte na čim večji doseg (pri tem vam bodo pomagali hashtagi).

Verjamem, da bodo oglasi na Instagramu še en odličen način za povečanje prepoznavnosti blagovnih znamk na družabnih omrežjih. Kmalu bo na voljo tudi možnost oglaševanja s 30-sekundnimi videi, kar bo še dodaten plus za oglaševalce.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Recept za objave za 5 družabnih omrežij

Vabimo vas na delavnico Facebook oglaševanje!
Datum: 4. 12. od 15:30 do 18:00
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

shranjeno pod: ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice