Instagram – nov kanal za oglaševalce, ki sledijo trendom

V zadnjem času je doživel tri mejnike: ponudil je možnost objavljanje fotografij tudi drugih oblik (ne samo kvadratne), dosegel je 400 milijonov aktivnih uporabnikov ter predstavil platformo za oglaševanje, ki bo do oktobra na voljo vsem uporabnikom.
Instagram – nov kanal za oglaševalce, ki sledijo trendom

Instagram – nov kanal za oglaševalce, ki sledijo trendom (Vir: Unsplash.com )

Zakaj postaja Instagram vse bolj priljubljeno družabno omrežje, sem že pisala (1. del in 2. del).

Kako ustvariti oglase na Instagramu?

Za Instagram oglase potrebujete Facebook račun in njegov Power Editor platformo za oglaševanje.

Vpišite se v Facebook Power Editor, kliknite »Create a Campaign« in izberite svoj marketinški cilj. Za zdaj so na voljo le trije za Instagram oglase: »Clicks to Website«, »Mobile App Installs« ali »Video Views«. Ko postavite miško na cilj, se vam prikaže (oziroma se še bo prikazala) možnost »New Create Ads for Instagram«.

Instagram oglasi

Podobno kot pri Facebooku poimenujete oglas, niz oglasov in kampanjo. Nadalje boste lahko izbrali, ali želite oglaševati samo na Instagramu, le Facebooku ali na obeh medijih. Ko bo oglas nared, ga prenesite na Power Editor, kjer je pripravljen pregled. Za Instagram oglase veljajo podobna pravila kot za Facebook oglase (povezava >>).

10 razlogov, zakaj je marketing na družabnih omrežjih nujen za posel

Dobre prakse za Instagram oglase

Ker je Instagram nova platforma za spletno oglaševanje, bodo oglaševalci potrebovali nekaj časa, da se izoblikujejo primeri dobre prakse. Vendar lahko že iz objavljanja slik izluščimo nasvete za velik doseg in dober odziv.

  • Poudarek je na fotografiji – na Facebooku delimo koristne informacije, Instagram pa je medij za deljenje lepih, svetlih, visoko kakovostnih slik;

Michael Kors Instagram oglas

*Sliki zgoraj in spodaj: v zgornjem desnem kotu je oznaka Sponsored, torej oglas

Whotels Instagram oglas

  • Hashtagi – na Instagramu so poleg kakovostne fotografije zelo pomembni za doseganje večjega števila uporabnikov; ob vsaki sliki jih dodajte čim več, tudi tiste, ki so najbolj uporabljeni, na primer #fashion, za katerega je objavljenih že prek 200 milijonov slik;
  • Slike objavljene v realnem času – najboljši odziv prejmejo slike, ki so spontano posnete in objavljene v realnem času; če boste objavili sliko sončnega zahoda ob 12. uri, ne bo delovalo preveč avtentično;
  • Ne pretiravajte z urejanjem avtentičnost je uporabnikom zelo pomembna, zato se ne ujemite v past neštetih filtrov na Instagramu in drugih možnosti za urejanje;
  • Ciljajte na doseg – na Instagramu je bolj pomembno, da oglasi dosegajo čim večje število uporabnikov kot pa visok odziv; to se lahko v prihodnosti sicer spremeni, za zdaj pa ciljajte na čim večji doseg (pri tem vam bodo pomagali hashtagi).

Verjamem, da bodo oglasi na Instagramu še en odličen način za povečanje prepoznavnosti blagovnih znamk na družabnih omrežjih. Kmalu bo na voljo tudi možnost oglaševanja s 30-sekundnimi videi, kar bo še dodaten plus za oglaševalce.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Recept za objave za 5 družabnih omrežij

Vabimo vas na delavnico Facebook oglaševanje!
Datum: 4. 12. od 15:30 do 18:00
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Trendi digitalnega marketinga 2018

Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi. Preberite več >>


Bloganje za majhna podjetja

Bloganje za majhna podjetja

Predstavljajte si, da bi kot muha na steni, lahko pozorno poslušali milijone ljudi in od njih pridobivali najbolj sveže informacije, medtem ko le-ti govorijo o vašem podjetju. Preberite več >>

Izdelava spletne strani – se boste naloge lotili sami ali boste najeli agencijo?

Izdelava spletne strani – se boste naloge lotili sami ali boste najeli agencijo?

Pred vami je naslednja naloga: vaše podjetje potrebuje novo spletno stran ali pa je čas za posodobitev in prenovo obstoječe strani. Preberite več >>

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

Vsi podjetniki se dnevno soočajo z ogromnimi količinami elektronske pošte – pravzaprav bi lahko svoje delovne dneve v celoti posvetili odgovarjanju na prejeta sporočila. V prispevku predstavljamo, kako lahko sebi in drugim olajšate pošiljanje in prejemanje uvodnih sporočil. Preberite več >>

7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

Oglaševanje s pomočjo orodja Google AdWords je priljubljeno tudi pri slovenskih podjetnikih, ki ciljajo na spletne uporabnike. Gre za odlično orodje, ki se izkaže za zelo učinkovito, če uporabnik ve, kaj dela. V nasprotnem primeru lahko napake zasenčijo pozitivne učinke oglaševalske kampanje. Preberite več >>

Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Da je Facebook oglaševanje učinkovito orodje za trženje, je splošno znano. Na spletu so na voljo različni priročniki za vzpostavljanje oglasov, v prispevku pa se osredotočamo na to, kako lahko čim bolj učinkovito izkoristite vse potenciale različnih ciljnih skupin. Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov. Preberite več >>

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Vsi se zavedamo, kako pomembno je spremljati analitiko spletne strani, a vendar si premalokrat vzamemo dovolj časa zanjo. Enkrat na mesec se prijavimo v Google Analytics in preberemo, kakšen je obisk strani v zadnjih 30 dneh. Preberite več >>

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Učinkovitost oglaševanja na Googlu je odvisna tudi od tega, kako strukturiramo račun v programu AdWords. Spoznajmo osnovne pojme in ključne poudarke. Preberite več >>

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje