Instagram – nov kanal za oglaševalce, ki sledijo trendom

V zadnjem času je doživel tri mejnike: ponudil je možnost objavljanje fotografij tudi drugih oblik (ne samo kvadratne), dosegel je 400 milijonov aktivnih uporabnikov ter predstavil platformo za oglaševanje, ki bo do oktobra na voljo vsem uporabnikom.
Instagram – nov kanal za oglaševalce, ki sledijo trendom

Instagram – nov kanal za oglaševalce, ki sledijo trendom (Vir: Unsplash.com )

Zakaj postaja Instagram vse bolj priljubljeno družabno omrežje, sem že pisala (1. del in 2. del).

Kako ustvariti oglase na Instagramu?

Za Instagram oglase potrebujete Facebook račun in njegov Power Editor platformo za oglaševanje.

Vpišite se v Facebook Power Editor, kliknite »Create a Campaign« in izberite svoj marketinški cilj. Za zdaj so na voljo le trije za Instagram oglase: »Clicks to Website«, »Mobile App Installs« ali »Video Views«. Ko postavite miško na cilj, se vam prikaže (oziroma se še bo prikazala) možnost »New Create Ads for Instagram«.

Instagram oglasi

Podobno kot pri Facebooku poimenujete oglas, niz oglasov in kampanjo. Nadalje boste lahko izbrali, ali želite oglaševati samo na Instagramu, le Facebooku ali na obeh medijih. Ko bo oglas nared, ga prenesite na Power Editor, kjer je pripravljen pregled. Za Instagram oglase veljajo podobna pravila kot za Facebook oglase (povezava >>).

10 razlogov, zakaj je marketing na družabnih omrežjih nujen za posel

Dobre prakse za Instagram oglase

Ker je Instagram nova platforma za spletno oglaševanje, bodo oglaševalci potrebovali nekaj časa, da se izoblikujejo primeri dobre prakse. Vendar lahko že iz objavljanja slik izluščimo nasvete za velik doseg in dober odziv.

  • Poudarek je na fotografiji – na Facebooku delimo koristne informacije, Instagram pa je medij za deljenje lepih, svetlih, visoko kakovostnih slik;

Michael Kors Instagram oglas

*Sliki zgoraj in spodaj: v zgornjem desnem kotu je oznaka Sponsored, torej oglas

Whotels Instagram oglas

  • Hashtagi – na Instagramu so poleg kakovostne fotografije zelo pomembni za doseganje večjega števila uporabnikov; ob vsaki sliki jih dodajte čim več, tudi tiste, ki so najbolj uporabljeni, na primer #fashion, za katerega je objavljenih že prek 200 milijonov slik;
  • Slike objavljene v realnem času – najboljši odziv prejmejo slike, ki so spontano posnete in objavljene v realnem času; če boste objavili sliko sončnega zahoda ob 12. uri, ne bo delovalo preveč avtentično;
  • Ne pretiravajte z urejanjem avtentičnost je uporabnikom zelo pomembna, zato se ne ujemite v past neštetih filtrov na Instagramu in drugih možnosti za urejanje;
  • Ciljajte na doseg – na Instagramu je bolj pomembno, da oglasi dosegajo čim večje število uporabnikov kot pa visok odziv; to se lahko v prihodnosti sicer spremeni, za zdaj pa ciljajte na čim večji doseg (pri tem vam bodo pomagali hashtagi).

Verjamem, da bodo oglasi na Instagramu še en odličen način za povečanje prepoznavnosti blagovnih znamk na družabnih omrežjih. Kmalu bo na voljo tudi možnost oglaševanja s 30-sekundnimi videi, kar bo še dodaten plus za oglaševalce.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Recept za objave za 5 družabnih omrežij

Vabimo vas na delavnico Facebook oglaševanje!
Datum: 4. 12. od 15:30 do 18:00
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>


Oglaševanje na Facebooku

Oglaševanje na Facebooku

V letu 2017 prevladuje splet. Vsak dan se povečata število uporabnikov družabnih omrežij in delež prodaje, ki je ustvarjena preko oglasov na Facebooku. Če bi radi povečali spletno prodajo ali pridobili nove kontakte, je Facebook zagotovo eno najbolj ugodnih in učinkovitih orodij. Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Po ustvarjanju in objavljanju vsebin se delo na spletni strani še ne konča. Treba je poskrbeti, da bodo bralci nove vsebine videli, jih prebrali in na koncu tudi delili s svojimi znanci preko družbenih omrežij, kot so Facebook, LinkedIn ali Twitter. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Na področju optimizacije spletnih strani se v zadnjem času pogosto pojavlja vprašanje, ali na uvrstitev spletnih strani v iskalnikih vplivata tudi starost domene in dolžina njene registracije. O tem elementu SEO smo se pogovarjali tudi z Igorjem Bajsičem iz podjetja SEOPRO. Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>

Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Da je Facebook oglaševanje učinkovito orodje za trženje, je splošno znano. Na spletu so na voljo različni priročniki za vzpostavljanje oglasov, v prispevku pa se osredotočamo na to, kako lahko čim bolj učinkovito izkoristite vse potenciale različnih ciljnih skupin. Preberite več >>

Izvirne ideje za Facebook oglase

Izvirne ideje za Facebook oglase

V današnjem času morajo biti podjetja prisotna tudi na družabnih omrežjih. Tržniki in oglaševalci stalno iščejo nove ideje, kako oblikovati oglase, da bodo v množici objav izstopali, pritegnili potencialne stranke. Preizkusite izvirne ideje, ki lahko pripomorejo k vašemu uspehu. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje