Instagram – nov kanal za oglaševalce, ki sledijo trendom

V zadnjem času je doživel tri mejnike: ponudil je možnost objavljanje fotografij tudi drugih oblik (ne samo kvadratne), dosegel je 400 milijonov aktivnih uporabnikov ter predstavil platformo za oglaševanje, ki bo do oktobra na voljo vsem uporabnikom.
Instagram – nov kanal za oglaševalce, ki sledijo trendom

Instagram – nov kanal za oglaševalce, ki sledijo trendom (Vir: Unsplash.com )

Zakaj postaja Instagram vse bolj priljubljeno družabno omrežje, sem že pisala (1. del in 2. del).

Kako ustvariti oglase na Instagramu?

Za Instagram oglase potrebujete Facebook račun in njegov Power Editor platformo za oglaševanje.

Vpišite se v Facebook Power Editor, kliknite »Create a Campaign« in izberite svoj marketinški cilj. Za zdaj so na voljo le trije za Instagram oglase: »Clicks to Website«, »Mobile App Installs« ali »Video Views«. Ko postavite miško na cilj, se vam prikaže (oziroma se še bo prikazala) možnost »New Create Ads for Instagram«.

Instagram oglasi

Podobno kot pri Facebooku poimenujete oglas, niz oglasov in kampanjo. Nadalje boste lahko izbrali, ali želite oglaševati samo na Instagramu, le Facebooku ali na obeh medijih. Ko bo oglas nared, ga prenesite na Power Editor, kjer je pripravljen pregled. Za Instagram oglase veljajo podobna pravila kot za Facebook oglase (povezava >>).

10 razlogov, zakaj je marketing na družabnih omrežjih nujen za posel

Dobre prakse za Instagram oglase

Ker je Instagram nova platforma za spletno oglaševanje, bodo oglaševalci potrebovali nekaj časa, da se izoblikujejo primeri dobre prakse. Vendar lahko že iz objavljanja slik izluščimo nasvete za velik doseg in dober odziv.

  • Poudarek je na fotografiji – na Facebooku delimo koristne informacije, Instagram pa je medij za deljenje lepih, svetlih, visoko kakovostnih slik;

Michael Kors Instagram oglas

*Sliki zgoraj in spodaj: v zgornjem desnem kotu je oznaka Sponsored, torej oglas

Whotels Instagram oglas

  • Hashtagi – na Instagramu so poleg kakovostne fotografije zelo pomembni za doseganje večjega števila uporabnikov; ob vsaki sliki jih dodajte čim več, tudi tiste, ki so najbolj uporabljeni, na primer #fashion, za katerega je objavljenih že prek 200 milijonov slik;
  • Slike objavljene v realnem času – najboljši odziv prejmejo slike, ki so spontano posnete in objavljene v realnem času; če boste objavili sliko sončnega zahoda ob 12. uri, ne bo delovalo preveč avtentično;
  • Ne pretiravajte z urejanjem avtentičnost je uporabnikom zelo pomembna, zato se ne ujemite v past neštetih filtrov na Instagramu in drugih možnosti za urejanje;
  • Ciljajte na doseg – na Instagramu je bolj pomembno, da oglasi dosegajo čim večje število uporabnikov kot pa visok odziv; to se lahko v prihodnosti sicer spremeni, za zdaj pa ciljajte na čim večji doseg (pri tem vam bodo pomagali hashtagi).

Verjamem, da bodo oglasi na Instagramu še en odličen način za povečanje prepoznavnosti blagovnih znamk na družabnih omrežjih. Kmalu bo na voljo tudi možnost oglaševanja s 30-sekundnimi videi, kar bo še dodaten plus za oglaševalce.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Recept za objave za 5 družabnih omrežij

Vabimo vas na delavnico Facebook oglaševanje!
Datum: 4. 12. od 15:30 do 18:00
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Tudi v Sloveniji lahko spletne oglase na Googlu ciljamo na določeno lokacijo. Predvsem boste imeli koristi tisti slovenski podjetniki, ki svoje storitve nudite znotraj nekega območja. Preberite več >>

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Dandanes le redkokatero podjetje nima ustvarjene predstavitvene spletne strani, še posebej za spletna podjetja pa je pomembno, da svojo spletno stran opremijo tudi z orodji za merjenje uspešnosti, kot je na primer Google Analytics. Preberite več >>

Poživite vsebinsko trženje z nasveti strokovnjakov

Poživite vsebinsko trženje z nasveti strokovnjakov

Se ukvarjate z vsebinskim trženjem? Vlagate veliko energije v ustvarjanje kvalitetnih in optimiziranih objav, pa ne opazite rezultatov? Se nikakor ne morete prebiti na prvo stran iskalnih zadetkov? Preverite naslednje nasvete, ki vam lahko pomagajo pri vsebinskem trženju. Preberite več >>

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Visoka zapustna stopnja (angl. bounce rate) je nočna mora spletnih tržnikov. Kje lahko najdete podatke o njej in kaj pomeni visoka zapustna stopnja? Zakaj posamezniki hitro zapuščajo vašo spletno stran? Kako lahko popravite situacijo? Vse to in še več razkrivamo v nadaljevanju. Preberite več >>

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Do sedaj smo spoznali koristi ponovnega trženja, njegove oblike in Googlove strategije za oglasne kampanje remarketing. V tokratnem prispevku, ki je tudi zadnji v seriji ponovnega trženja, bom v ospredje postavila sezname za ponovno trženje in pogoje za njihovo delovanje. Preberite več >>

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Google Analytics je najbolj priljubljeno spletno orodje za analizo. Predstavljamo šest nasvetov za spremljanje prometa s pomočjo Google Analytics. Preberite več >>

Si želite povečati stopnjo konverzije? Tu je nekaj nasvetov!

Si želite povečati stopnjo konverzije? Tu je nekaj nasvetov!

Zastavili ste si cilj povečati svojo spletno prodajo za 50 odstotkov. Kako se lotiti tega podviga? Vlagati več v oglaševanje? Prispevati za 50 odstotkov več vsebine? Povečati finančne izdatke? Okrepiti ekipo? Preberite več >>

Kako pomemben je dober naslov?

Kako pomemben je dober naslov?

Ključ do dobro obiskane spletne strani je redno dodajanje kvalitetnih vsebin. Te pa morajo seveda biti označene s primernim naslovom. Preberite več >>

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Vsi se zavedamo, kako pomembno je spremljati analitiko spletne strani, a vendar si premalokrat vzamemo dovolj časa zanjo. Enkrat na mesec se prijavimo v Google Analytics in preberemo, kakšen je obisk strani v zadnjih 30 dneh. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje