Instagram ni namenjen prodaji!

Avtor Maruša Žibert — 10.04.2014
Komentiraj!
"Največja napaka, ki jo lahko urednik ali upravljavci korporativnih Instagram računov naredijo, je ravno siljenje s prodajnimi objavami. Instagram je v prvi vrsti namenjen povezovanju z uporabniki in ustvarjanju toplih in prijateljskih medsebojnih odnosov, ne pa prodaji,« poudarja Mojca Marš.
Instagram ni namenjen prodaji!

Mojca Marš, ustanoviteljica Super Spicy Media (Grega.T. Bohic, Wisharts)

Z Mojco Marš, ustanoviteljico agencije Super Spicy Media, ki o utrjevanju poti na družbenih omrežjih predava slovenskim in tujim podjetjem, smo se prejšnji teden pogovarjali o pogostosti objav.

Ne ubijte efekta človeškosti

Velika škoda lahko nastane, če podjetje oziroma upravljavci ne znajo na pravi način uporabljati Instagrama. Z objavami nenaravnih in izumetničenih fotografij lahko uničijo "efekt človeškosti, po katerem Instagram skupnost hrepeni". Na račun tega bodo podjetja izgubila velik del publike, opozarja Marševa, dodaja pa, da to ne pomeni, da morajo podjetja najemati profesionalne fotografe. Njihovo vodilo naj bo: "Čim bolj sproščeno in naravno, tem boljše." Fotografije naj vodijo uporabnike do spoznanja filozofije podjetja.

Kratko, sladko, zanimivo

Posebno pozornost je treba dati tudi izbiri profilne fotografije. Ta je pri podjetjih najpogosteje logotip; naj bo jasen in prepoznaven za vse uporabnike. Prav tako je z opisom podjetja, za katerega Marševa svetuje - naj bo "kratek, sladek in zanimiv".

Instagram: prednost imajo fotografije "iz ozadja" >>

Povezovanje družbenih omrežij vedno ni priporočljivo

Ker Instagram omogoča hkratno objavo tudi na Facebooku, Marševa podjetjem svetuje, da profil na Instagramu povežejo s svojo Facebook stranjo: "To bo omogočilo, da bodo svoje Instagram fotografije hitro in enostavno objavili tudi na Facebooku. Iz izkušenj lahko povem, da se ta poteza zelo obnese, saj dvigne interakcijo na Facebooku. Vendar pa tovrstno povezovanje drugih družbenih omrežij (na primer povezovanje Facebooka in Twitterja) ni priporočljivo."

Ne zanemarjajte profilov!

Poleg poplavljanja s prodajnimi objavami in izumetničenimi fotografijami, Marševa izpostavlja še eno tipično napako, ki jo na Instagramu delajo podjetja. Podjetja pogosto v naglici odprejo Instagram račun, "objavijo fotografijo ali dve, dobijo nekaj sledilcev, nato pa vse skupaj zapustijo". Marševa opozarja, da prav vsa družbena omrežja, tudi Instagram, zahtevajo predanost in svoj čas. "Kljub temu nam skrb za nekakšno osnovno Instagram aktivnost ne vzame veliko časa, lahko pa iz tega iztržimo marsikaj," dodaja Marševa.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!