Instagram ni namenjen prodaji!

"Največja napaka, ki jo lahko urednik ali upravljavci korporativnih Instagram računov naredijo, je ravno siljenje s prodajnimi objavami. Instagram je v prvi vrsti namenjen povezovanju z uporabniki in ustvarjanju toplih in prijateljskih medsebojnih odnosov, ne pa prodaji,« poudarja Mojca Marš.
Instagram ni namenjen prodaji!

Mojca Marš, ustanoviteljica Super Spicy Media (Grega.T. Bohic, Wisharts)

Z Mojco Marš, ustanoviteljico agencije Super Spicy Media, ki o utrjevanju poti na družbenih omrežjih predava slovenskim in tujim podjetjem, smo se prejšnji teden pogovarjali o pogostosti objav.

Ne ubijte efekta človeškosti

Velika škoda lahko nastane, če podjetje oziroma upravljavci ne znajo na pravi način uporabljati Instagrama. Z objavami nenaravnih in izumetničenih fotografij lahko uničijo “efekt človeškosti, po katerem Instagram skupnost hrepeni”. Na račun tega bodo podjetja izgubila velik del publike, opozarja Marševa, dodaja pa, da to ne pomeni, da morajo podjetja najemati profesionalne fotografe. Njihovo vodilo naj bo: “Čim bolj sproščeno in naravno, tem boljše.” Fotografije naj vodijo uporabnike do spoznanja filozofije podjetja.

Kratko, sladko, zanimivo

Posebno pozornost je treba dati tudi izbiri profilne fotografije. Ta je pri podjetjih najpogosteje logotip; naj bo jasen in prepoznaven za vse uporabnike. Prav tako je z opisom podjetja, za katerega Marševa svetuje – naj bo “kratek, sladek in zanimiv”.

Instagram: prednost imajo fotografije “iz ozadja” >>

Povezovanje družbenih omrežij vedno ni priporočljivo

Ker Instagram omogoča hkratno objavo tudi na Facebooku, Marševa podjetjem svetuje, da profil na Instagramu povežejo s svojo Facebook stranjo: “To bo omogočilo, da bodo svoje Instagram fotografije hitro in enostavno objavili tudi na Facebooku. Iz izkušenj lahko povem, da se ta poteza zelo obnese, saj dvigne interakcijo na Facebooku. Vendar pa tovrstno povezovanje drugih družbenih omrežij (na primer povezovanje Facebooka in Twitterja) ni priporočljivo.”

Ne zanemarjajte profilov!

Poleg poplavljanja s prodajnimi objavami in izumetničenimi fotografijami, Marševa izpostavlja še eno tipično napako, ki jo na Instagramu delajo podjetja. Podjetja pogosto v naglici odprejo Instagram račun, “objavijo fotografijo ali dve, dobijo nekaj sledilcev, nato pa vse skupaj zapustijo”. Marševa opozarja, da prav vsa družbena omrežja, tudi Instagram, zahtevajo predanost in svoj čas. “Kljub temu nam skrb za nekakšno osnovno Instagram aktivnost ne vzame veliko časa, lahko pa iz tega iztržimo marsikaj,” dodaja Marševa.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

Lokacijsko omejeni oglasi predstavljajo možnost, da ciljno publiko svojega oglaševanja omejite na določeno geografsko območje. Tako lahko svoj oglas usmerite le na določeno področje in povečate njegovo učinkovitost. Vse skupaj zveni odlično, kajne? Vendar ni tako preprosto. Preberite več >>

Oznake: ,