Internet stvari: česa si potrošniki želijo?

Tako kot so pametni telefoni spremenili naša življenja, bo Internet stvari spremenil naša dojemanja in življenja. Potrošniki so prepričani, da prinaša pravo revolucijo. Kot kaže, pa ne vedo povsem, kakšnih sprememb si želijo v svojih življenjih.
Internet stvari: česa si potrošniki želijo?

Na trgu je že kar nekaj pametnih naprav. Pa so te napravice, tisto, kar si želijo potrošniki? (Vir slike: YouTube).

Skoraj polovica vprašanih v študiji podjetja Affinnova meni, da si podjetja na tem področju ne prizadevajo dovolj povezati svojih produktov s spletom, s čimer zamujajo veliko priložnost. Trenutna razpoloženost potrošnikov glede produktov na področju Interneta stvari je zelo slaba. Več kot 40 odstotkov meni, da trenutne pametne napravice na trgu niso nič kaj uporabne. Videti je torej, da si pametnih napravic, povezanih v krog in s spletom, želijo, a na trgu še ni dovolj takšnih, ki bi jim dejansko olajšale življenje.

Česa si želijo, pravzaprav? Velika večina vprašanih je priznala, da ne vedo, česa si želijo. Kaj imajo podjetja lahko s temi mešani občutki? Ko razvijajo pametni produkt, se morajo osredotočiti na tistega, kjer lahko potrošniku privarčujejo denar, na primer z varčevanjem vode, elektrike, opominjanjem na akcije in popuste. Pri tem pa je pomembno, da bodo potrošnikove podatke ohranile na varen in zaseben način.

Internet stvari prinaša povezovanje naprav, ki imajo vgrajene senzorje, ti pa jim omogočajo komuniciranje med seboj in z aplikacijami. Gre za naprave, kot so stroji v proizvodnji ali pa aparati bele tehnike, ki jih najdemo v naših kuhinjah. Običajno se povezujejo prek brezžične povezave, tudi prek 3G, 4G/LTE in drugih povezanih tehnologij. Uporabniki z njimi dobivajo natančne in ažurne podatke.

Pametni zalivalnik rastlin je razvil tudi Slovenec! >>

Česa si potrošniki na tem področju najbolj želijo? Pametni hladilnik, ki bi omogočal na daljavo vpogled v trenutne sestavine in priporočil sestavine na podlagi sestavin, ki jih imajo v hladilniku, pametno žarnico, ki bi se izključila takoj, ko v prostoru, kjer bi bila nameščena, ne bi bilo nikogar, pametni namakalni sistem, filter za vodo iz pipe, ki bi se avtomatično izklopil, ko blizu oziroma v lijaku ne bi bilo nobenega predmeta, pametni pralni in sušilni stroj, ki bi uporabniku javil, kdaj se je pralni cikel iztekel.

Raziskava podjetja Affinnova je med potrošniki ugotovila še, da so med najmanj želenimi pametnimi predmeti britvica, ki pošlje obvestilo, kdaj jo je potrebno zamenjati, otroške plenice, ki pošljejo obvestilo, kdaj jih je treba zamenjati, zobna ščetka, ki spremlja uporabnikove navade, podatke pa pošlje njegovemu zobozdravniku in pametna steklenica vina, ki uporabniku pošlje obvestilo, kdaj je okus vina najboljši, potem ko je steklenica že odprta.

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje