Internetna prodaja

Internet je prostor, kjer klasičen pojem prodaje dobi nove razsežnosti in oblike ter med drugim ponuja rešitev, kako svoje izdelke tržiti in prodajati hitro in globalno.
Internetna prodaja

Sodobni načini kupovanja so vse bolj priljubljeni.

Potrošniki so vedno bolj zahtevni in se vse bolj odmikajo od množične proizvodnje ter iščejo tisto, česar povprečna oseba nima. Unikatno, posebno in cenovno ugodno, je moto sedanjega potrošnika. Tu pa nastopi internet, kjer lahko dobimo vse in še veliko več. Porast internetne prodaje kaže na veliko zanimanje običajnega človeka za podjetništvo, kjer se lahko preizkusijo vsi.

Za pristaše dražb in trgovanja s fiksno ceno je nadvse primerno trgovanje na vsem dobro poznanem eBay-u, ki je med drugim začel s prodajo inventurnih zalog podjetij. Zakaj je fenomen eBay-a tako uspešen? Odgovor se skriva v t.i. garažnih razprodajah, antikvariatih, dražbah, ki kupcem omogočajo, da najdejo nekaj unikatnega in posebnega.

Naslednik eBaya bi lahko bil obetavni Etsy, ki deluje po principu uličnega sejma in je usmerjen predvsem v prodajo ročno izdelanih izdelkov. Poznavalci ocenjujejo, da je eBay spletna garažna razprodaja, Etsy pa ulični sejem. Tovrstni trgi tvorijo zaupanje na določenem delu trga. To zaupanje pa omogoča širjenje trga s tem, ko pride do trgovanja. In po principu delovanja trgov sledi, da se glede na povpraševanje viša tudi ponudba, vse skupaj pa omogoča razvoj konkurenčnega trga.

Zanimiva je tudi možnost internetne prodaje preko trgov, ki so namenjeni predvsem zbiranju prodajnih oglasov in ponujajo vpogled v aktualne potrebe na trgu.

Internetna prodaja se iz dneva v dan razvija in izboljšuje, zato je lahko tisto, kar je še včeraj veljalo za in, jutri že out. Eden od načinov, kako še dodatno prepričati kupca, da se odločijo za nakup vašega izdelka, so trgi, kjer lahko svoje izdelke predstavljate preko videa. Fotografije in opise izdelka nadomestijo videi, v katerih lastniki spletne trgovine predstavljajo svoje izdelke in trgovino.

Za vse ljubitelje spletnih skupnosti, je tu še možnost kombiniranja zaslužka z užitkom. Uporabnik Facebooka ima recimo možnost, da priredi svojo garažno razprodajo in tako svoje izdelke poskuša prodati prijateljem, družini, oboževalcem preko skupnosti.

Odločimo se lahko tudi za postavitev lastnega prodajnega sistema, katerim omogočamo delovanje internetnih trgovin. Gre za podjetja, ki ponujajo rešitve za vzpostavitev internetnih trgovin in povečanje prodaje. Lastniki trgovin tako lahko brezplačno vzpostavijo svojo internetno trgovino, jo vodijo in vzdržujejo z zelo malo truda.

Klasična prodaja je dobila hudo konkurenco, kjer skoraj ni omejitev in je možno vse.

 

Vir: Readwriteweb

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje