Intervju z direktorjem Googla

Fortune je napravil intervju z direktorjem Googla Ericom E. Schmidtom. Intervju je potekal v zadnjem tednu marca.
Intervju z direktorjem Googla

Eric E. Schmidt

Pogovor je potekal v precej sproščenem vzdušju, tematika je bila široka. Schmidt je komentiral rast Googlovega dobička v času recesije s hitrim prilagajanjem podjetja na spremenjene tržne razmere ter s hitro rastjo.

Dejal je tudi, da je eden izmed najpomembnejših vidikov za uspeh Googla v prihodnosti v njegovem vodenju. Glavna grožnja za morebiten neuspeh, oziroma zaton podjetja, po njegovem izhaja iz morebitnega slabega vodenja.

Poudarja tudi težavo osredotočanja na le en produkt. Če bi podjetje preveč energije vložilo v en produkt na račun zapostavljanja drugič, bi to pomenilo veliko težavo v prihodnosti.

Schmidt je zanikal govorice o neuspešnosti nekaterih Googlovih projektov ter o tem, da je uspešen le en njihov produkt: iskalni marketing. Google naj bi bil trenutno v zelo produktivni fazi, v prihodnosti bodo predstavili nekaj močnih produktov.  

Schmidt ni zaskrbljen zaradi naraščanja velikosti Googla. Meni, da vodenje podjetja s 17.000 zaposlenimi ni nemogoče, potrebno je imeti le dober sistem. Microsoft ima 70.000 zaposlenih, pa kljub temu deluje. 

Vir: CNN Money

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

03.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje