Intervju z direktorjem Googla, Ericom Schmidtom, 1. del

Pri TechCrunchu so opravili enourni intervju z Googlovim izvršnim direktorjem, Ericom Schmidtom. Predstavil je svoje poglede na prihodnost internetnega iskanja, knjig, novic, področja mobilne tehnologije in še več.
Intervju z direktorjem Googla, Ericom Schmidtom, 1. del

Eric Schmidt (vir: techcrunch.com)

Spregovoril je tudi o navezi Microsofta in Yahooja, Twitterju in Facebooku. Pri Zavodu mladi podjetnik tako na kratko povzemamo zanimivejše dele intervjuja. 

Večina ljudi meni, da je Google iskalni pogon, kjer se začne in konča preživljanje dneva na internetu, nekateri pa tudi, da gre za oglaševalsko podjetje. Pa je Google res samo to in nič več kot to? Schmidt zagotovo ni takšnega mnenja.

Kaj je Google?

Schmidt opiše Google:

Google smatram za niz različnih sovpadajočih stvari. Gre za potrošniško platformo in potrošniški fenomen, katerega temeljno aktivnost predstavlja možnost iskanja. Vendar obstaja še veliko drugih stvari, ki jih lahko počnemo, poleg iskanja. Google je oglaševalsko podjetje, ki oskrbuje širšo oglaševalsko industrijo na načine, ki jih poznate. Prvi in drugi sta medsebojno povezana, kot tretjega pa mislim na Google kot omrežje partnerjev in infrastrukture. Ne vem, koliko milijard dolarjev pravzaprav vsem izročimo. Ko pa sčasoma pogledamo založnike, uporabo AdSensa in tako naprej, gre dobesedno za milijarde dolarjev, ki gredo skozi Google in do drugih ljudi, za katere upamo, da bodo vlagali v dodatno programsko opremo, spletne aplikacije, dodatno vsebino in tako naprej, saj nam to veliko pomeni.

Povedal je tudi, da v samem podjetju stvari opravljajo na določen način, kar vključuje predvsem majhne kulturne stvari kot so na primer brezplačne brezalkoholne pijače, prigrizki in lava svetilke. A Google se je vedno osredotočal na reševanje večjih problemov, še doda.

Google imam za kulturni fenomen – način kako je podjetje vodeno, lava svetilke in vse kar spada zraven. Tako rad mislim o njem. Vedno delamo stvari, ki so pomembne velikemu številu ljudi. Torej se ne definiramo kot podjetje, ki se ukvarja samo z iskanjem ali samo z oglasi. Počakamo, dokler nam nekaj takšnega, kar bi dejansko lahko učinkovalo v pozitivnem smislu na veliko ljudi, ne prekriža poti. Nočemo se ukvarjati s problemi, ki zadevajo le majhno število ljudi.  

Schmidt pravi, da se je pred petimi leti, ko se je Google prvič predstavil javnosti,  z ustanoviteljema Larryem Pageom in Sergeyem Brinom pogovoril o strategiji podjetja:

Na sestanku sem povedal, da moramo napisati strategijo podjetja, ker je še do tedaj nikoli nismo imeli. Sergey je vstal in rekel, da je naša naloga narediti stvari, ki so pomembne svetu v velikem obsegu in da mora vsaka stvar narediti pravi bum. Tako je to postala naša strategija. Nato sva z Larryem v detajlih zapisala nekatere izmed idej, ki so se nam porodile. A ne gre samo za podjetje, ki se ukvarja z iskanjem ali oglaševanjem. Pravzaprav ni potrebno niti, da gre za internetno podjetje, čeprav je očitno, da je internet ključen.

Več iz zanimivega pogovora z Ericom Schmidtom bo objavljeno v prihodnjih dneh. 

 

Vir: TechCrunch

Oznake:

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje