Iščete poslovni model za svoj startup?

V svetu startup podjetništva je pogosto govora o poslovnem modelu, ki pa ponavadi ni prva stvar, na katero pomisli mladi podjetnik ob ustanovitvi podjetja, temveč postane tema debate šele nekoliko kasneje, ko podjetniška ekipa začne razmišljati o prodaji.
Iščete poslovni model za svoj startup?

Iščete poslovni model za svoj startup? (Vir slike: Freeimages.com)

Poslovni model je namreč predpogoj za ustvarjanje prihodkov oziroma spreminjanje potrošnikov v potencialne kupce. Danes vam predstavljamo prve tri tipe poslovnih modelov, ki pridejo v poštev za mlade startupe.

1. Obratna dražba

V tako imenovani obratni dražbi so kupci tisti, ki določijo ceno za produkt oziroma storitev. Če se prodajalec strinja s ceno, je kupec dolžen poravnati dogovorjeni znesek in prodaja je zaključena.

Takšen način poslovanja je pogost predvsem v turizmu, in sicer na področju oddaje stanovanj, avtomobilov ali letalskih kart, kjer deluje tudi uspešno podjetje Priceline. Omenjeno podjetje je s takšnim poslovnim modelom v zadnjih nekaj letih zabeležilo kar 22 odstotno rast prihodkov in 50 odstotno rast dobička, za 46 odstotkov pa se je povečala tudi vrednost delnic podjetja.

2. Združevanje prodajalcev in kupcev na enem mestu

Poslovni model, na katerem temelji tudi prodajni gigant eBay, deluje po principu združevanja prodajalcev in kupcev na eni skupni virtualni lokaciji.

Na ta način je eBay v povprečju v zadnjih nekaj letih beležil 17 odstotno rast prihodkov in 14 odstotno rast dobička, za 5 odstotkov pa se je povečala vrednost delnic podjetja.

3. Privabljanje kupcev in dogovarjanje s proizvajalci

Preizkusite lahko tudi poslovni model, na katerem temelji podjetje Amazon. S ciljanjem na velikansko tržišče in prodajo izdelkov po najnižjih cenah s hitro dostavo, boste navdušili marsikaterega kupca, sčasoma, ko bo vaše podjetje zrastlo, pa se boste lahko s proizvajalci dogovorili za številne ugodnosti, s katerim boste vendarle začeli profitirati. Takšen način poslovanja zahteva nekoliko več truda na začetku, rezultati pa se pokažejo šele kasneje.

Podjetje Amazon je v zadnjih nekaj letih s tem poslovnim modelom v povprečju uspelo zabeležiti 27 odstotno rast vrednosti podjetja in je danes vredno že 74 milijard dolarjev, vrednost delnic pa je v povprečju zrastla za 22 odstotkov na leto.

Vir: Entrepreneur.com

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje