Iščete službo? Ostanite pozitivni!

Iskanje službe je dolgotrajen proces, med katerim lahko postanemo tudi depresivni. Nenehno pošiljanje življenjepisov, na katere nam potencialni delodajalci sploh ne odpišejo, nas lahko pahne v slabo voljo in občutek manjvrednosti.
Iščete službo? Ostanite pozitivni!

Investirajte vase! (Vir slike: Bigstockphoto.com)

Večurno sedenje na kavču in gledanje televizije se vam žal ne bo obrestovalo pri lovu na službo. Vstanite, uredite se in pojdite v svet. Udeležite se različnih dogodkov, teh je na pretek, vseeno pa prej preverite, o čem bo tematika. Če je tematika iz vašega področja, se pripravite, da pristopite k podjetnikom. Ne pozabite natisniti svoj življenjepis!

Bodite neustrašni

Osredotočite se na to, v čem ste dobri. Gojite to. Če vam finančna situacija odgovarja, se udeležite izobraževanj. Investirajte vase in svoje znanje. Naj vam ne bo žal vložiti denarja v svoje znanje – če pomislite, kaj vam bo bolj pomagalo v življenju: vsakodnevna kava s prijatelji ali izobraževanje? Bodite neustrašni, ne bojte se novih znanj. Stavkov, kot je, jaz se tega nikoli ne bom naučil/a, ne obstajajo. Sprejmite priložnost, ki se vam ponuja.

Katero izobraževanje mi lahko koristi?

Določite si cilje za izobraževanja. Premislite, kakšen je vaš proračun, ki ga lahko namestite za investiranje vase, nato pa skok – na internet. Preglejte strani, ki ponujajo izobraževanja, ki bi bila relevantna za vas, pogovorite se s prijatelji, če se je kdo že udeležil podobnega in se prijavite. Naredite trimesečni plan, katerih predavanj se boste udeležili.

Ne lažite na razgovoru!

Bolj samozavestno na razgovor

Zavedajte se, da bo z izobraževanji vaš življenjepis še bogatejši, prav tako vaše znanje. Pomagalo vam bo tudi pri samozavestnejšem nastopu na razgovorih, obenem pa se ne pozabite družiti z ljudmi. Na izobraževanjih so namreč pogosto tudi delavci ali direktorji podjetij, navežite stike z njimi. Dodajte jih na LinkedInu.

Ne pozabite na družbena omrežja

Ostanite mirni, tudi če vam nekaj delodajalcev ne odpiše na vaš vrhunski življenjepis. Žal je tako, da boste le majhen odstotek odgovorov prejeli nazaj. Ker pa se vse več podjetij odloča za objavo delovnih mest na družbenih omrežjih, bodite pozorni tudi tam.

Po nasvet k bližnjim

Smo le ljudje, nismo roboti. Ko gredo stvari drugače, kot smo načrtovali, se počutimo žalostne, jezne in brez volje ter upanja. Iskanje službe zahteva veliko potrpljenja in dobre volje. Za pomoč se zatecite k svojim bližnjim, ki vam bodo lahko dali dobre nasvete, kako naprej, predvsem pa vas bodo najbolje znali potolažiti. Morda pa oni poznajo nekoga, ki išče ravno tak profil, kot ste vi.

Nova spodbuda Zavoda za zaposlovanje za zaposlovanje mladih >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti petek, 15. junija? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2018 napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi. Preberite več >>


Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Uporabniki Facebooka v zadnjem času opažajo vedno več nezaželenih objav, ki jih spodbujajo k všečkanju, deljenju in komentiranju. Facebook bo v kratkem ukrepal proti takšnim objavam. Preberite več >>

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje