BLOG MARKETING DELAVNICA

Iščete službo? Ostanite pozitivni!

Iskanje službe je dolgotrajen proces, med katerim lahko postanemo tudi depresivni. Nenehno pošiljanje življenjepisov, na katere nam potencialni delodajalci sploh ne odpišejo, nas lahko pahne v slabo voljo in občutek manjvrednosti.
Iščete službo? Ostanite pozitivni!

Investirajte vase! (Vir slike: Bigstockphoto.com)

Večurno sedenje na kavču in gledanje televizije se vam žal ne bo obrestovalo pri lovu na službo. Vstanite, uredite se in pojdite v svet. Udeležite se različnih dogodkov, teh je na pretek, vseeno pa prej preverite, o čem bo tematika. Če je tematika iz vašega področja, se pripravite, da pristopite k podjetnikom. Ne pozabite natisniti svoj življenjepis!

Bodite neustrašni

Osredotočite se na to, v čem ste dobri. Gojite to. Če vam finančna situacija odgovarja, se udeležite izobraževanj. Investirajte vase in svoje znanje. Naj vam ne bo žal vložiti denarja v svoje znanje – če pomislite, kaj vam bo bolj pomagalo v življenju: vsakodnevna kava s prijatelji ali izobraževanje? Bodite neustrašni, ne bojte se novih znanj. Stavkov, kot je, jaz se tega nikoli ne bom naučil/a, ne obstajajo. Sprejmite priložnost, ki se vam ponuja.

Katero izobraževanje mi lahko koristi?

Določite si cilje za izobraževanja. Premislite, kakšen je vaš proračun, ki ga lahko namestite za investiranje vase, nato pa skok – na internet. Preglejte strani, ki ponujajo izobraževanja, ki bi bila relevantna za vas, pogovorite se s prijatelji, če se je kdo že udeležil podobnega in se prijavite. Naredite trimesečni plan, katerih predavanj se boste udeležili.

Ne lažite na razgovoru!

Bolj samozavestno na razgovor

Zavedajte se, da bo z izobraževanji vaš življenjepis še bogatejši, prav tako vaše znanje. Pomagalo vam bo tudi pri samozavestnejšem nastopu na razgovorih, obenem pa se ne pozabite družiti z ljudmi. Na izobraževanjih so namreč pogosto tudi delavci ali direktorji podjetij, navežite stike z njimi. Dodajte jih na LinkedInu.

Ne pozabite na družbena omrežja

Ostanite mirni, tudi če vam nekaj delodajalcev ne odpiše na vaš vrhunski življenjepis. Žal je tako, da boste le majhen odstotek odgovorov prejeli nazaj. Ker pa se vse več podjetij odloča za objavo delovnih mest na družbenih omrežjih, bodite pozorni tudi tam.

Po nasvet k bližnjim

Smo le ljudje, nismo roboti. Ko gredo stvari drugače, kot smo načrtovali, se počutimo žalostne, jezne in brez volje ter upanja. Iskanje službe zahteva veliko potrpljenja in dobre volje. Za pomoč se zatecite k svojim bližnjim, ki vam bodo lahko dali dobre nasvete, kako naprej, predvsem pa vas bodo najbolje znali potolažiti. Morda pa oni poznajo nekoga, ki išče ravno tak profil, kot ste vi.

Nova spodbuda Zavoda za zaposlovanje za zaposlovanje mladih >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

*Pomembno obvestilo* Delavnica je RAZPRODANA. S prijavo na povezavi spodaj, se lahko postavite v čakalno vrsto, v primeru, da pride do odpovedi. Če bomo zabeležili dovolj interesa, bomo delavnico ponovili v kratkem. | Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>


Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

Lokacijsko omejeni oglasi predstavljajo možnost, da ciljno publiko svojega oglaševanja omejite na določeno geografsko območje. Tako lahko svoj oglas usmerite le na določeno področje in povečate njegovo učinkovitost. Vse skupaj zveni odlično, kajne? Vendar ni tako preprosto. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

13.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje