Iskanje glasbenika za zabavo prineslo podjetniško idejo

Dva Štajerca in en Dolenjec, ki so se s podjetništvom že spoznali v preteklosti, so pred leti na račun težav ob iskanju glasbenika za rojstno dnevno zabavo staršev dobili idejo za platformo, ki bi iskalcem storitev omogočila kar se da hitro poizvedbo ponudnikov.
Iskanje glasbenika za zabavo prineslo podjetniško idejo

Platformo Omisli.si sta izoblikovala dva Štajerca in en Dolenjec. Na sliki Mitja Pritržnik, Martin Korenjak in Primož Verdnik (Vir slike: arhiv Omisli.si).

Platforma, imenuje se Omisli.si, iskalcu storitve omogoča, da prek spletnega obrazca odda povpraševanje, doda podrobnosti projekta, povratne informacije pa pridobi v roku 24 ur. S strani kvalificiranih ponudnikov pridobi vsaj pet ponudb.

Vsa komunikacija na enem mestu

»Pametni algoritem najprej preveri, kateri ponudniki so na voljo, nato pa jih snubi s povpraševanjem, da bi oddali svojo ponudbo. Ko iskalec storitve prejme pet konkurenčnih ponudb, se cikel ustavi,« pojasnjuje Mitja Pritržnik, vodja projekta Omisli.si. Iskalec se nato s ponudniki pogovarja prek spletne strani, na podlagi pogojev, cene in ostalih podrobnosti pa izbere sebi najprimernejšega.

Kot pravi sogovornik, je »lepota sistema« v tem, da se komunikacija izvaja na enem mestu, zaradi česar je postopek izbire izredno pregleden. »Lekcija, ki smo se jo naučili na prejšnjih projektih (mladi podjetniki so sodelovali na projektih najdi-glasbenika.si in najem-fotografa.si), je namreč, da se je preko elektronske pošte težko pogovarjati z več ponudniki hkrati. Opazili smo, da si iskalec želi ponudbe sam urediti v tabelo,« kar pa njihova platforma izvede samodejno.

Na platformi je trenutno več kot 750 ponudnikov, ki so prejeli več kot 1.700 povpraševanj (Vir slike: arhiv Omisli.si).

Kako sta stranka in izvajalec zavarovana?

»To je izziv, na katerem pravkar delamo,« odgovarja Pritržnik. Namreč, »za popolno garancijo je potrebno ročno preveriti tako vsa povpraševanja kot tudi vse ponudnike, kar vzame veliko časa in ljudi,« zato bodo zaposlili nekaj agentov, ki bodo preverjali povpraševanja in jih dopolnjevali ter vrednotili, enako bodo storili s ponudniki. Letošnje leto bo leto, ko gredo »all in«, poleg širjenja ekipe in izboljšanja platforme bodo čas posvetili še iskanju investitorja.

Še letos vsaj sto novih področij

Trenutno je na platformi več kot 750 ponudnikov, vse od oblikovalcev, računovodij, prevajalcev, programerjev, oglaševalcev in ostalih, ki so prejeli več kot 1.700 povpraševanj. »Če v statistiko vštejemo še prej omenjena projekta, smo z ekipo 2296 ponudnikom posredovali že prek 1,4 milijona povpraševanj.« Letos imajo v načrtu še bogato okrepiti nabor ponudbe, po besedah Pritržnika, naj bi dodali še vsaj 100 novih področij. »Cilj je, da Omisli.si postane vstopna točka, ko pomislite, da potrebujete ponudnika katerekoli storitve že.«

Prostora je za vse dovolj, tu je še ideja o tujini

Za iskalce storitve je platforma brezplačna. »Ker gre pri platformi za dvostranski poslovni model, kjer na drugi strani delamo s ponudniki, se zanašamo na plačevanje možnosti za oddajo ponudb z njihove strani,« pojasnjuje. Konkurence je nekaj, a je po oceni ekipe, ki jo sestavljata še vizualni specialist Primož Verdnik in Martin Korenjak, ki je vodja prodaje, slovenski trg dovolj velik, je pa tudi prostor, ki omogoča učenje za skok v tujino. Ta je namreč v njihovih mislih, a se vsaj letos želijo osredotočiti na domača tla.

Kaj svetuje mladim podjetnikom?
»Podjetništvo je mnogo več kot le ideja in izvedba, vmes je ogromno odnosov,« zato je pomembna ekipa, ki je sposobna reševati probleme. »Nič od tega ni težko, še manj nemogoče. Jemlje pa dosti časa in predvsem energije. Zato mora biti želja res močna. In pri nas je,« poudarja podjetnik, ki je sicer že večletni urednik Računalniških novic.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Slovenska Istra je priložnost za turistične ponudnike

Slovenska Istra je priložnost za turistične ponudnike

Zaledje slovenske Istre ima velik potencial turističnega razvoja, vendar je turistična ponudba na tem območju slabo razvita. Prav ta družbeni izziv naslavlja turistična agencija IstraTerra. Preberite več >>

Lekarna Pušnik – lekarna, kjer zdravi tudi nasvet

Lekarna Pušnik – lekarna, kjer zdravi tudi nasvet

Ljudje se pogosto ne zavedamo posledic uporabe določenih zdravil. Poleg tega se na trgu pojavljajo vedno nova prehranska dopolnila. V Lekarni Pušnik zato želijo opolnomočiti bolnike. Preberite več >>

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja. Preberite več >>

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

Pred časom je v središču Ljubljane odprla vrata samopostrežna pekarnica – kavarnica Roastery & Bakery. V prispevku predstavljamo zgodbo izvirnega lokala. Preberite več >>

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo? Preberite več >>

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Na drugem v seriji dogodkov Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo podjetniško zgodbo predstavil Nik Vene iz podjetja NV. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje