Iskanje glasbenika za zabavo prineslo podjetniško idejo

Dva Štajerca in en Dolenjec, ki so se s podjetništvom že spoznali v preteklosti, so pred leti na račun težav ob iskanju glasbenika za rojstno dnevno zabavo staršev dobili idejo za platformo, ki bi iskalcem storitev omogočila kar se da hitro poizvedbo ponudnikov.
Iskanje glasbenika za zabavo prineslo podjetniško idejo

Platformo Omisli.si sta izoblikovala dva Štajerca in en Dolenjec. Na sliki Mitja Pritržnik, Martin Korenjak in Primož Verdnik (Vir slike: arhiv Omisli.si).

Platforma, imenuje se Omisli.si, iskalcu storitve omogoča, da prek spletnega obrazca odda povpraševanje, doda podrobnosti projekta, povratne informacije pa pridobi v roku 24 ur. S strani kvalificiranih ponudnikov pridobi vsaj pet ponudb.

Vsa komunikacija na enem mestu

»Pametni algoritem najprej preveri, kateri ponudniki so na voljo, nato pa jih snubi s povpraševanjem, da bi oddali svojo ponudbo. Ko iskalec storitve prejme pet konkurenčnih ponudb, se cikel ustavi,« pojasnjuje Mitja Pritržnik, vodja projekta Omisli.si. Iskalec se nato s ponudniki pogovarja prek spletne strani, na podlagi pogojev, cene in ostalih podrobnosti pa izbere sebi najprimernejšega.

Kot pravi sogovornik, je »lepota sistema« v tem, da se komunikacija izvaja na enem mestu, zaradi česar je postopek izbire izredno pregleden. »Lekcija, ki smo se jo naučili na prejšnjih projektih (mladi podjetniki so sodelovali na projektih najdi-glasbenika.si in najem-fotografa.si), je namreč, da se je preko elektronske pošte težko pogovarjati z več ponudniki hkrati. Opazili smo, da si iskalec želi ponudbe sam urediti v tabelo,« kar pa njihova platforma izvede samodejno.

Na platformi je trenutno več kot 750 ponudnikov, ki so prejeli več kot 1.700 povpraševanj (Vir slike: arhiv Omisli.si).

Kako sta stranka in izvajalec zavarovana?

»To je izziv, na katerem pravkar delamo,« odgovarja Pritržnik. Namreč, »za popolno garancijo je potrebno ročno preveriti tako vsa povpraševanja kot tudi vse ponudnike, kar vzame veliko časa in ljudi,« zato bodo zaposlili nekaj agentov, ki bodo preverjali povpraševanja in jih dopolnjevali ter vrednotili, enako bodo storili s ponudniki. Letošnje leto bo leto, ko gredo »all in«, poleg širjenja ekipe in izboljšanja platforme bodo čas posvetili še iskanju investitorja.

Še letos vsaj sto novih področij

Trenutno je na platformi več kot 750 ponudnikov, vse od oblikovalcev, računovodij, prevajalcev, programerjev, oglaševalcev in ostalih, ki so prejeli več kot 1.700 povpraševanj. »Če v statistiko vštejemo še prej omenjena projekta, smo z ekipo 2296 ponudnikom posredovali že prek 1,4 milijona povpraševanj.« Letos imajo v načrtu še bogato okrepiti nabor ponudbe, po besedah Pritržnika, naj bi dodali še vsaj 100 novih področij. »Cilj je, da Omisli.si postane vstopna točka, ko pomislite, da potrebujete ponudnika katerekoli storitve že.«

Prostora je za vse dovolj, tu je še ideja o tujini

Za iskalce storitve je platforma brezplačna. »Ker gre pri platformi za dvostranski poslovni model, kjer na drugi strani delamo s ponudniki, se zanašamo na plačevanje možnosti za oddajo ponudb z njihove strani,« pojasnjuje. Konkurence je nekaj, a je po oceni ekipe, ki jo sestavljata še vizualni specialist Primož Verdnik in Martin Korenjak, ki je vodja prodaje, slovenski trg dovolj velik, je pa tudi prostor, ki omogoča učenje za skok v tujino. Ta je namreč v njihovih mislih, a se vsaj letos želijo osredotočiti na domača tla.

Kaj svetuje mladim podjetnikom?
»Podjetništvo je mnogo več kot le ideja in izvedba, vmes je ogromno odnosov,« zato je pomembna ekipa, ki je sposobna reševati probleme. »Nič od tega ni težko, še manj nemogoče. Jemlje pa dosti časa in predvsem energije. Zato mora biti želja res močna. In pri nas je,« poudarja podjetnik, ki je sicer že večletni urednik Računalniških novic.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Slovenska podjetja s svojimi cenami zelo konkurenčna v ZDA

Slovenska podjetja s svojimi cenami zelo konkurenčna v ZDA

“Tako kot drugod po svetu, sta tudi v Združenih državah Amerike za uspešen posel najpomembnejša vztrajnost in kakovostno opravljeno delo. Potrebno je poskrbeti za zadovoljstvo svojih strank,” poudarja Nevio Prosen, CEO podjetja Prosen Consulting LLC. Preberite več >>

Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Sestrska naveza Sandra in Nadja Keržan je pred dobrima dvema letoma na trg lansirala spletno trgovino Okay.si. Zanimiv projekt iz meseca v mesec beleži boljše prodajne rezultate ter se prebija tudi na mednarodno tržišče. Preberite več >>

S Pupillam do življenja v sožitju z naravo

S Pupillam do življenja v sožitju z naravo

Onesnaževanje okolja, pretirano potrošništvo, odmik človeka od sebe in narave – vse to so pereče problematike današnjega sveta. Prav te izzive naslavlja društvo Pupillam s Centrom zelenih rešitev. Preberite več >>

Popolna postava se podaja v osvajanje tujih trgov

Popolna postava se podaja v osvajanje tujih trgov

Finalist izbora Mladi podjetnik leta 2016, podjetje Popolna postava, je lani izpolnilo finančni cilj. Preseglo je milijon evrov prihodkov, do leta 2023 pa želi postati vodilno “health&fitness” podjetje na evropskih tleh. Preberite več >>

Igrača, ki združuje skiro, poganjalec in tricikel

Igrača, ki združuje skiro, poganjalec in tricikel

Otroke v najzgodnejših letih spremlja prekomerna potrošnja. Starši tako porabijo ogromno denarja za obleke, pohištvo in igrače. Igrača Lucky 3in1 pa združuje kar tri v enem: skiro, poganjalec in tricikel. Preberite več >>

BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

Podjetje za izdelavo plastike BOKRI že nekaj let razvija recepturo in tehnološki postopek pridelave oziroma predelave biološko razgradljive plastike iz beljakovinsko bogate zavržene hrane. Rezultat je serija izdelkov za urbane vrtnarje pod blagovno znamko BOKRI Green. Preberite več >>

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

Eden izmed finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2016, SmartNinja, pomaga ljudem odkriti in razviti talente in veščine na sodobnem IT področju. Te udeležencem pomagajo pri iskanju službe ali pri odločitvi za lastno podjetje. Intervju z ekipo si lahko preberete v spodnjem prispevku. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje