Iskanje glasbenika za zabavo prineslo podjetniško idejo

Dva Štajerca in en Dolenjec, ki so se s podjetništvom že spoznali v preteklosti, so pred leti na račun težav ob iskanju glasbenika za rojstno dnevno zabavo staršev dobili idejo za platformo, ki bi iskalcem storitev omogočila kar se da hitro poizvedbo ponudnikov.
Iskanje glasbenika za zabavo prineslo podjetniško idejo

Platformo Omisli.si sta izoblikovala dva Štajerca in en Dolenjec. Na sliki Mitja Pritržnik, Martin Korenjak in Primož Verdnik (Vir slike: arhiv Omisli.si).

Platforma, imenuje se Omisli.si, iskalcu storitve omogoča, da prek spletnega obrazca odda povpraševanje, doda podrobnosti projekta, povratne informacije pa pridobi v roku 24 ur. S strani kvalificiranih ponudnikov pridobi vsaj pet ponudb.

Vsa komunikacija na enem mestu

»Pametni algoritem najprej preveri, kateri ponudniki so na voljo, nato pa jih snubi s povpraševanjem, da bi oddali svojo ponudbo. Ko iskalec storitve prejme pet konkurenčnih ponudb, se cikel ustavi,« pojasnjuje Mitja Pritržnik, vodja projekta Omisli.si. Iskalec se nato s ponudniki pogovarja prek spletne strani, na podlagi pogojev, cene in ostalih podrobnosti pa izbere sebi najprimernejšega.

Kot pravi sogovornik, je »lepota sistema« v tem, da se komunikacija izvaja na enem mestu, zaradi česar je postopek izbire izredno pregleden. »Lekcija, ki smo se jo naučili na prejšnjih projektih (mladi podjetniki so sodelovali na projektih najdi-glasbenika.si in najem-fotografa.si), je namreč, da se je preko elektronske pošte težko pogovarjati z več ponudniki hkrati. Opazili smo, da si iskalec želi ponudbe sam urediti v tabelo,« kar pa njihova platforma izvede samodejno.

Na platformi je trenutno več kot 750 ponudnikov, ki so prejeli več kot 1.700 povpraševanj (Vir slike: arhiv Omisli.si).

Kako sta stranka in izvajalec zavarovana?

»To je izziv, na katerem pravkar delamo,« odgovarja Pritržnik. Namreč, »za popolno garancijo je potrebno ročno preveriti tako vsa povpraševanja kot tudi vse ponudnike, kar vzame veliko časa in ljudi,« zato bodo zaposlili nekaj agentov, ki bodo preverjali povpraševanja in jih dopolnjevali ter vrednotili, enako bodo storili s ponudniki. Letošnje leto bo leto, ko gredo »all in«, poleg širjenja ekipe in izboljšanja platforme bodo čas posvetili še iskanju investitorja.

Še letos vsaj sto novih področij

Trenutno je na platformi več kot 750 ponudnikov, vse od oblikovalcev, računovodij, prevajalcev, programerjev, oglaševalcev in ostalih, ki so prejeli več kot 1.700 povpraševanj. »Če v statistiko vštejemo še prej omenjena projekta, smo z ekipo 2296 ponudnikom posredovali že prek 1,4 milijona povpraševanj.« Letos imajo v načrtu še bogato okrepiti nabor ponudbe, po besedah Pritržnika, naj bi dodali še vsaj 100 novih področij. »Cilj je, da Omisli.si postane vstopna točka, ko pomislite, da potrebujete ponudnika katerekoli storitve že.«

Prostora je za vse dovolj, tu je še ideja o tujini

Za iskalce storitve je platforma brezplačna. »Ker gre pri platformi za dvostranski poslovni model, kjer na drugi strani delamo s ponudniki, se zanašamo na plačevanje možnosti za oddajo ponudb z njihove strani,« pojasnjuje. Konkurence je nekaj, a je po oceni ekipe, ki jo sestavljata še vizualni specialist Primož Verdnik in Martin Korenjak, ki je vodja prodaje, slovenski trg dovolj velik, je pa tudi prostor, ki omogoča učenje za skok v tujino. Ta je namreč v njihovih mislih, a se vsaj letos želijo osredotočiti na domača tla.

Kaj svetuje mladim podjetnikom?
»Podjetništvo je mnogo več kot le ideja in izvedba, vmes je ogromno odnosov,« zato je pomembna ekipa, ki je sposobna reševati probleme. »Nič od tega ni težko, še manj nemogoče. Jemlje pa dosti časa in predvsem energije. Zato mora biti želja res močna. In pri nas je,« poudarja podjetnik, ki je sicer že večletni urednik Računalniških novic.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Nataša Potočnik: »Zakaj bi bili konkurenti, če lahko sodelujemo?«

Nataša Potočnik: »Zakaj bi bili konkurenti, če lahko sodelujemo?«

Slovenija se v svetovnem merilu uvršča na 6. mesto glede na število iger pobega na površinsko enoto. Slovenci tako z odprtimi rokami sprejemamo tovrstni koncept igre. Pripravili smo intervju z vodilnim ponudnikom v »escape room« industriji. Preberite več >>

Valerija Verhovnik: »Podjetništvo je velika odgovornost; do sebe in do drugih.«

Valerija Verhovnik: »Podjetništvo je velika odgovornost; do sebe in do drugih.«

Valerija Verhovnik je pred leti pustila redno službo in se podala na samostojno pot. Prevzela je ekološko kmetijo, ki je bila prej namenjena le vzreji živali, in na njej vzpostavila turizem. Po 5 letih je odprla še svojo slaščičarno. Tako se je podala novim izzivom naproti in si dokazala, da zmore marsikaj. Preberite več >>

Iz prve roke: Kaj bi moral vedeti vsak, preden se poda v podjetništvo?

Iz prve roke: Kaj bi moral vedeti vsak, preden se poda v podjetništvo?

Ker izkušnje iz prve roke največ štejejo, smo povprašali nekatere slovenske podjetnike, kaj bi moral po njihovem mnenju vedeti vsak, preden se poda v podjetništvo. Katere lastnosti odlikujejo uspešnega podjetnika in kakšna mora biti poslovna ideja, da ima potencial za uspeh? Preberite več >>

Odprta kuhna: projekt, ki je prerasel v enega največjih kulinaričnih dogodkov v Sloveniji

Odprta kuhna: projekt, ki je prerasel v enega največjih kulinaričnih dogodkov v Sloveniji

Za to, da je kulinarični projekt Odprta kuhna, ki ga danes pozna že skoraj vsak, prerasel v zgodbo o uspehu, sta zaslužena Alma in Lior Kochavy. Že pred sedmimi leti, ko se je vse skupaj šele dobro začelo, sta imela jasno vizijo: ustvariti največji kulinarični dogodek v državi. Preberite več >>

Ursula Lavrenčič: »Branje je temeljna pravica vsakega otroka.«

Ursula Lavrenčič: »Branje je temeljna pravica vsakega otroka.«

Hopalai je startup, ki je marca letos na trg lansiral aplikacijo Kobi. Ta je namenjena otrokom, ki se srečujejo z disleksijo in drugimi bralnimi težavami. Aplikacijo uporablja že skoraj petina vseh slovenskih osnovnih šol. V kratkem nameravajo produkt predstaviti tudi špansko govorečemu trgu. Preberite več >>

Iz prve roke: Preizkušene marketinške metode

Iz prve roke: Preizkušene marketinške metode

Dostikrat je marketing tisto področje, ki podjetnikom povzroča največ preglavic. Ker izkušnje iz prve roke največ štejejo, nas je zanimalo, katerih marketinških metod se poslužujejo nekateri slovenski podjetniki, ki v svoji panogi uspešno delujejo. Preberite več >>

Oznake: