Iskanje glasbenika za zabavo prineslo podjetniško idejo

Dva Štajerca in en Dolenjec, ki so se s podjetništvom že spoznali v preteklosti, so pred leti na račun težav ob iskanju glasbenika za rojstno dnevno zabavo staršev dobili idejo za platformo, ki bi iskalcem storitev omogočila kar se da hitro poizvedbo ponudnikov.
Iskanje glasbenika za zabavo prineslo podjetniško idejo

Platformo Omisli.si sta izoblikovala dva Štajerca in en Dolenjec. Na sliki Mitja Pritržnik, Martin Korenjak in Primož Verdnik (Vir slike: arhiv Omisli.si).

Platforma, imenuje se Omisli.si, iskalcu storitve omogoča, da prek spletnega obrazca odda povpraševanje, doda podrobnosti projekta, povratne informacije pa pridobi v roku 24 ur. S strani kvalificiranih ponudnikov pridobi vsaj pet ponudb.

Vsa komunikacija na enem mestu

»Pametni algoritem najprej preveri, kateri ponudniki so na voljo, nato pa jih snubi s povpraševanjem, da bi oddali svojo ponudbo. Ko iskalec storitve prejme pet konkurenčnih ponudb, se cikel ustavi,« pojasnjuje Mitja Pritržnik, vodja projekta Omisli.si. Iskalec se nato s ponudniki pogovarja prek spletne strani, na podlagi pogojev, cene in ostalih podrobnosti pa izbere sebi najprimernejšega.

Kot pravi sogovornik, je »lepota sistema« v tem, da se komunikacija izvaja na enem mestu, zaradi česar je postopek izbire izredno pregleden. »Lekcija, ki smo se jo naučili na prejšnjih projektih (mladi podjetniki so sodelovali na projektih najdi-glasbenika.si in najem-fotografa.si), je namreč, da se je preko elektronske pošte težko pogovarjati z več ponudniki hkrati. Opazili smo, da si iskalec želi ponudbe sam urediti v tabelo,« kar pa njihova platforma izvede samodejno.

Na platformi je trenutno več kot 750 ponudnikov, ki so prejeli več kot 1.700 povpraševanj (Vir slike: arhiv Omisli.si).

Kako sta stranka in izvajalec zavarovana?

»To je izziv, na katerem pravkar delamo,« odgovarja Pritržnik. Namreč, »za popolno garancijo je potrebno ročno preveriti tako vsa povpraševanja kot tudi vse ponudnike, kar vzame veliko časa in ljudi,« zato bodo zaposlili nekaj agentov, ki bodo preverjali povpraševanja in jih dopolnjevali ter vrednotili, enako bodo storili s ponudniki. Letošnje leto bo leto, ko gredo »all in«, poleg širjenja ekipe in izboljšanja platforme bodo čas posvetili še iskanju investitorja.

Še letos vsaj sto novih področij

Trenutno je na platformi več kot 750 ponudnikov, vse od oblikovalcev, računovodij, prevajalcev, programerjev, oglaševalcev in ostalih, ki so prejeli več kot 1.700 povpraševanj. »Če v statistiko vštejemo še prej omenjena projekta, smo z ekipo 2296 ponudnikom posredovali že prek 1,4 milijona povpraševanj.« Letos imajo v načrtu še bogato okrepiti nabor ponudbe, po besedah Pritržnika, naj bi dodali še vsaj 100 novih področij. »Cilj je, da Omisli.si postane vstopna točka, ko pomislite, da potrebujete ponudnika katerekoli storitve že.«

Prostora je za vse dovolj, tu je še ideja o tujini

Za iskalce storitve je platforma brezplačna. »Ker gre pri platformi za dvostranski poslovni model, kjer na drugi strani delamo s ponudniki, se zanašamo na plačevanje možnosti za oddajo ponudb z njihove strani,« pojasnjuje. Konkurence je nekaj, a je po oceni ekipe, ki jo sestavljata še vizualni specialist Primož Verdnik in Martin Korenjak, ki je vodja prodaje, slovenski trg dovolj velik, je pa tudi prostor, ki omogoča učenje za skok v tujino. Ta je namreč v njihovih mislih, a se vsaj letos želijo osredotočiti na domača tla.

Kaj svetuje mladim podjetnikom?
»Podjetništvo je mnogo več kot le ideja in izvedba, vmes je ogromno odnosov,« zato je pomembna ekipa, ki je sposobna reševati probleme. »Nič od tega ni težko, še manj nemogoče. Jemlje pa dosti časa in predvsem energije. Zato mora biti želja res močna. In pri nas je,« poudarja podjetnik, ki je sicer že večletni urednik Računalniških novic.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Iz prve roke: Izkušnje s Štartaj Slovenija

Iz prve roke: Izkušnje s Štartaj Slovenija

Ker izkušnje iz prve roke največ štejejo, smo vprašali nekatere udeležence preteklih sezon Štartaj Slovenija, kaj jim je prinesla ta izkušnja. Projekt Štartaj Slovenija sicer poteka že 3 leta. Še neuveljavljenim podjetnikom ponuja možnost, da na Sparovih policah predstavijo svoje izdelke. Preberite več >>

Uroš Kavčič: »Biti sam svoj šef – to je najlepše!«

Uroš Kavčič: »Biti sam svoj šef – to je najlepše!«

Na Sparovih policah so se v sklopu prejšnje sezone projekta Štartaj Slovenija znašli tudi izdelki Marmela. Gre za produkt, ki je kombinacija marmelade in mlečnega namaza. Za izdelki stojita Valentina in Uroš Kavčič. Uroš nam je zaupal, kako so potekali podjetniški začetki in kako izgleda poslovanje v zdajšnji obliki. Preberite več >>

Iz prve roke: Franšizing kot način rasti podjetja

Iz prve roke: Franšizing kot način rasti podjetja

Ker izkušnje iz prve roke največ štejejo, smo o franšizingu govorili s predstavnicama podjetja Optiprint, ki se takega načina širitve poslovanja poslužuje že od leta 2012. Zanimalo nas je, katere so prednosti in slabosti tovrstnega modela in na kakšen način sodelujejo s franšizojemalci. Preberite več >>

Tina in Mark: »Najbolj zgrešeno je, če si edini, ki si zaljubljen v svoj izdelek.«

Tina in Mark: »Najbolj zgrešeno je, če si edini, ki si zaljubljen v svoj izdelek.«

V prejšnji sezoni Štartaj Slovenija sta se širši javnosti med drugim predstavila tudi Tina Berlec in Mark Kališnik z žitnim obrokom Mul'c. Ko sta svojim otrokom želela ponuditi zdrav in okusen zajtrk, sta ugotovila, da na trgu ni takega, kot sta si ga želela. Preberite več >>

Nina Slapšak: »Podjetništvo je tek na dolge proge.«

Nina Slapšak: »Podjetništvo je tek na dolge proge.«

Pod okriljem blagovne znamke Odori se nahaja širok nabor izdelkov naravne kozmetike in okolju prijaznih čistil. Podjetje je postalo bolj prepoznavno z udeležbo na projektu Štartaj Slovenija 2017, ko se je na Sparovih policah pojavil njihov biološko razgradljiv pralni prašek. Preberite več >>

Evegreen – zmanjšanje količine odpadkov z izdelki iz bioplastike

Evegreen – zmanjšanje količine odpadkov z izdelki iz bioplastike

Evegreen je podjetje, ki si prizadeva za reševanje čedalje bolj perečega okoljskega problema – kopičenje plastične embalaže v okolju. Ukvarja se z izdelavo bioplastike, ki predstavlja alternativo klasični plastiki. Njena prednost je v tem, da je narejena iz naravi prijaznih snovi, ki se v okolju hitro razgradijo. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

03.06.2019 od 15:00 do 07.06.2019 18:00
Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

MP delavnica: Pravne zahteve za spletne trgovce

14.06.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Pravne zahteve za spletne trgovce

Lastniki spletnih trgovin ponavadi najprej poskrbijo za to, da je njihova spletna stran za obiskovalce - potencialne kupce - privlačna, enostavna in uporabna. Da bi se izognili morebitnim kaznim, pa je takoj za tem treba zadostiti tudi vsem pravnim zahtevam!
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

14.06.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

Vse za podjetje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP