Iskanje glasbenika za zabavo prineslo podjetniško idejo

Dva Štajerca in en Dolenjec, ki so se s podjetništvom že spoznali v preteklosti, so pred leti na račun težav ob iskanju glasbenika za rojstno dnevno zabavo staršev dobili idejo za platformo, ki bi iskalcem storitev omogočila kar se da hitro poizvedbo ponudnikov.
Iskanje glasbenika za zabavo prineslo podjetniško idejo

Platformo Omisli.si sta izoblikovala dva Štajerca in en Dolenjec. Na sliki Mitja Pritržnik, Martin Korenjak in Primož Verdnik (Vir slike: arhiv Omisli.si).

Platforma, imenuje se Omisli.si, iskalcu storitve omogoča, da prek spletnega obrazca odda povpraševanje, doda podrobnosti projekta, povratne informacije pa pridobi v roku 24 ur. S strani kvalificiranih ponudnikov pridobi vsaj pet ponudb.

Vsa komunikacija na enem mestu

»Pametni algoritem najprej preveri, kateri ponudniki so na voljo, nato pa jih snubi s povpraševanjem, da bi oddali svojo ponudbo. Ko iskalec storitve prejme pet konkurenčnih ponudb, se cikel ustavi,« pojasnjuje Mitja Pritržnik, vodja projekta Omisli.si. Iskalec se nato s ponudniki pogovarja prek spletne strani, na podlagi pogojev, cene in ostalih podrobnosti pa izbere sebi najprimernejšega.

Kot pravi sogovornik, je »lepota sistema« v tem, da se komunikacija izvaja na enem mestu, zaradi česar je postopek izbire izredno pregleden. »Lekcija, ki smo se jo naučili na prejšnjih projektih (mladi podjetniki so sodelovali na projektih najdi-glasbenika.si in najem-fotografa.si), je namreč, da se je preko elektronske pošte težko pogovarjati z več ponudniki hkrati. Opazili smo, da si iskalec želi ponudbe sam urediti v tabelo,« kar pa njihova platforma izvede samodejno.

Na platformi je trenutno več kot 750 ponudnikov, ki so prejeli več kot 1.700 povpraševanj (Vir slike: arhiv Omisli.si).

Kako sta stranka in izvajalec zavarovana?

»To je izziv, na katerem pravkar delamo,« odgovarja Pritržnik. Namreč, »za popolno garancijo je potrebno ročno preveriti tako vsa povpraševanja kot tudi vse ponudnike, kar vzame veliko časa in ljudi,« zato bodo zaposlili nekaj agentov, ki bodo preverjali povpraševanja in jih dopolnjevali ter vrednotili, enako bodo storili s ponudniki. Letošnje leto bo leto, ko gredo »all in«, poleg širjenja ekipe in izboljšanja platforme bodo čas posvetili še iskanju investitorja.

Še letos vsaj sto novih področij

Trenutno je na platformi več kot 750 ponudnikov, vse od oblikovalcev, računovodij, prevajalcev, programerjev, oglaševalcev in ostalih, ki so prejeli več kot 1.700 povpraševanj. »Če v statistiko vštejemo še prej omenjena projekta, smo z ekipo 2296 ponudnikom posredovali že prek 1,4 milijona povpraševanj.« Letos imajo v načrtu še bogato okrepiti nabor ponudbe, po besedah Pritržnika, naj bi dodali še vsaj 100 novih področij. »Cilj je, da Omisli.si postane vstopna točka, ko pomislite, da potrebujete ponudnika katerekoli storitve že.«

Prostora je za vse dovolj, tu je še ideja o tujini

Za iskalce storitve je platforma brezplačna. »Ker gre pri platformi za dvostranski poslovni model, kjer na drugi strani delamo s ponudniki, se zanašamo na plačevanje možnosti za oddajo ponudb z njihove strani,« pojasnjuje. Konkurence je nekaj, a je po oceni ekipe, ki jo sestavljata še vizualni specialist Primož Verdnik in Martin Korenjak, ki je vodja prodaje, slovenski trg dovolj velik, je pa tudi prostor, ki omogoča učenje za skok v tujino. Ta je namreč v njihovih mislih, a se vsaj letos želijo osredotočiti na domača tla.

Kaj svetuje mladim podjetnikom?
»Podjetništvo je mnogo več kot le ideja in izvedba, vmes je ogromno odnosov,« zato je pomembna ekipa, ki je sposobna reševati probleme. »Nič od tega ni težko, še manj nemogoče. Jemlje pa dosti časa in predvsem energije. Zato mora biti želja res močna. In pri nas je,« poudarja podjetnik, ki je sicer že večletni urednik Računalniških novic.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Preberite več >>

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Preberite več >>

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Preberite več >>

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Slovenski startup Lushna se ukvarja z razvojem glamping turističnih destinacij ter z oblikovanjem in izdelavo glamping hišk. Največ objektov prodajo v ZDA, Španijo in na Portugalsko, letos pa so poskrbeli tudi za ureditev slovenske turistične glamping destinacije Chocolate Village v Mariboru. Preberite več >>

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija za potapljače H2O Globe, za katero je slovenski startup letos poleti uspešno zbral sredstva prek Kickstarterja, je zaživela v prvi stabilni verziji. Zaenkrat ima že prek 280 uporabnikov. Preberite več >>

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

Vse več je govora o pomenu zdravega načina življenja. Sem spada tudi zdravo prehranjevanje. Hiter tempo življenja in dolgi delovniki so dostikrat razlog za to, da ljudem zmanjka časa za zdrav obrok. To problematiko rešuje startup Sadje v pisarni, ki v podjetja dostavlja sveže sadje. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

08.05.2020 od 14:30 do 19:30
!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

KONFERENCO ZARADI RAZMER VEZANIH NA KORONAVIRUS PRESTAVLJAMO!!! Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje