Zamenjajte domačo pisalno mizo za čisto pravo pisarno
Coworking – nov način dela. (Vir slike: sxc.hu)
Korak selitve v pisarno pa ni zgolj fizičen. Če vam je posel začel cveteti, verjetno iščete tudi nove zaposlene. Glede na vaše osebne potrebe in potrebe posla boste verjetno prostor želeli urediti tako, da bo vam in vaši ekipi kar najbolj ustrezal.
Izbira prave lokacije pisarne bo ključnega pomena za uspeh v vašem poslu. Če imate na primer posel, ki zahteva veliko ustvarjalnosti, je pomembno, da izberete prostor, ki vas bo navdihoval – zgradba, ki ima bogato arhitekturo ali pa okolje, ki bo spodbujalo vašo ustvarjalnost.
Ko boste enkrat imeli izbrano lokacijo in prostor, pa je čas, da pisarne opremite v stilu, ki se ujema z vašim poslom. Vse to seveda stane, zato si določite proračun in se ga tudi držite. Naredite si načrt za opremljanje nove pisarne in če lahko kakšen star kos pohištva uporabite tudi v novih prostorih, toliko bolje.
Ko boste delali načrt za opremljanje novega prostora, je pomembno, da izrišete tloris, označite, kje so vse vtičnice, premislite, koliko pisalnih miz potrebujete in kakšne barve bodo stene ter kakšne bodo slike na stenah. Vse to se vam morda zdi popolnoma nepomembno, vendar morate za vašo ekipo ustvariti prostor, ki jim bo pomagal pri večji produktivnosti in boljši učinkovitosti.
Ko se boste selili iz domače pisarne, bo to poleg fizične selitve za vas predstavljalo tudi olajšanje, saj boste končno popolnoma ločili posel od doma.
Ne glede na to, kakšen bo vaš naslednji korak v svetu podjetništva – zapomnite si, nikar ne skočite z glavo naprej. Dobro razmislite, kaj potrebujete, da boste ohranili dobro voljo in ostali motivirani. Ne glede na to, ali se odločite za coworking in si delite pisarno še z ostalimi podjetniki ali pa najamete lastne pisarniške prostore – vaš novi prostor vas mora motivirati. Najbolj pomembno je namreč, da se zjutraj z veseljem odpravite v pisarno.
Vir: smallbizbee.com