Zamenjajte domačo pisalno mizo za čisto pravo pisarno

Če ste ob vaših poslovnih dogodivščinah dosegli točko, ko potrebujete novo pisarno, si lahko čestitate. To je pomemben korak v vaši samostojni karieri, ki pomeni, da ste sedaj bližje svojemu končnemu cilju.
Coworking - nov način dela

Coworking – nov način dela. (Vir slike: sxc.hu)

Korak selitve v pisarno pa ni zgolj fizičen. Če vam je posel začel cveteti, verjetno iščete tudi nove zaposlene. Glede na vaše osebne potrebe in potrebe posla boste verjetno prostor želeli urediti tako, da bo vam in vaši ekipi kar najbolj ustrezal.

Izbira prave lokacije pisarne bo ključnega pomena za uspeh v vašem poslu. Če imate na primer posel, ki zahteva veliko ustvarjalnosti, je pomembno, da izberete prostor, ki vas bo navdihoval – zgradba, ki ima bogato arhitekturo ali pa okolje, ki bo spodbujalo vašo ustvarjalnost.

Ko boste enkrat imeli izbrano lokacijo in prostor, pa je čas, da pisarne opremite v stilu, ki se ujema z vašim poslom. Vse to seveda stane, zato si določite proračun in se ga tudi držite. Naredite si načrt za opremljanje nove pisarne in če lahko kakšen star kos pohištva uporabite tudi v novih prostorih, toliko bolje.

Ko boste delali načrt za opremljanje novega prostora, je pomembno, da izrišete tloris, označite, kje so vse vtičnice, premislite, koliko pisalnih miz potrebujete in kakšne barve bodo stene ter kakšne bodo slike na stenah. Vse to se vam morda zdi popolnoma nepomembno, vendar morate za vašo ekipo ustvariti prostor, ki jim bo pomagal pri večji produktivnosti in boljši učinkovitosti.

Ko se boste selili iz domače pisarne, bo to poleg fizične selitve za vas predstavljalo tudi olajšanje, saj boste končno popolnoma ločili posel od doma.

Ne glede na to, kakšen bo vaš naslednji korak v svetu podjetništva – zapomnite si, nikar ne skočite z glavo naprej. Dobro razmislite, kaj potrebujete, da boste ohranili dobro voljo in ostali motivirani. Ne glede na to, ali se odločite za coworking in si delite pisarno še z ostalimi podjetniki ali pa najamete lastne pisarniške prostore – vaš novi prostor vas mora motivirati. Najbolj pomembno je namreč, da se zjutraj z veseljem odpravite v pisarno.

Vir: smallbizbee.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>


Coworking in Ljubljana

Coworking in Ljubljana

Have you established a company and are tired of working from home? Do you want to consult with like-minded people about your business? Are the costs of your current office too high? Read on and check out the advantages of MP coworking. Preberite več >>

Z Resno igro do reševanja izzivov v podjetju

Z Resno igro do reševanja izzivov v podjetju

Se sprašujete, kako do boljših poslovnih rezultatov, optimizacije poslovanja in učinkovitejše komunikacije znotraj podjetja? Metoda LEGO® SERIOUS PLAY® vam ponuja najboljše odgovore na ta vprašanja. Preberite več >>

Zakaj je coworking vedno bolj priljubljen?

Zakaj je coworking vedno bolj priljubljen?

Raziskave kažejo, da prostori za coworking izboljšujejo produktivnost, povečujejo ustvarjalnost in pozitivno vplivajo na osredotočenost. Povpraševanje po takšnih prostorih se veča, ponudba pa sledi trendu. Zakaj je coworking tako priljubljen in kako izbrati pravega ponudnika? Preberite več >>

Coworking v Ljubljani

Coworking v Ljubljani

Imaš mlado podjetje in si naveličan dela od doma? Se želiš pri svojem delu posvetovati z enako mislečimi? Je lokacija na kateri trenutno delaš, predraga? Preberi spodnji zapis in preveri možnosti, ki ti jih prinaša vključitev v MP coworking. Preberite več >>

Produktivno so-delanje

Produktivno so-delanje

Ni prav, da se pri delu vse vrti okoli produktivnosti, saj to lahko vodi v izgorelost in druge težave. Seveda pa je vedno dobro, če delo poteka hitro in učinkovito, kar se da doseči na različne načine, ne le s pretiravanjem. Preberite več >>

Novi coworking prostori bodo odpirali vrata tudi v prihodnje

Novi coworking prostori bodo odpirali vrata tudi v prihodnje

V povprečnem coworkingu je 76 ljudi, skoraj pol več kot dve leti nazaj. Coworkingi bodo tudi v prihodnje rasli, kažejo trenutne napovedi. Temu se prilagajajo tudi prostori, ki so vse večji in dostopnejši za večji krog ljudi. Preberite več >>

10 mitov o delu izven pisarne

10 mitov o delu izven pisarne

Zadnjih nekaj let se je pisarniško delo precej spremenilo. Vse več ljudi si želi delati od doma ali pa v drugih prostorih, želijo si bolj sproščenega delovnega okolja, domače kuhane hrane in prilagodljivega delovnika. O delu izven pisarne pa obstajajo tudi številni miti. Preberite več >>

MP coworking je najboljši!

MP coworking je najboljši!

1. decembra bo ljubljanski ABC pospeševalnik gostil finale Central European Startup Awards 2016, na katerem se bo predstavil tudi coworking Zavoda mladi podjetnik. Po glasovih 5-članske nacionalne komisije in javnega glasovanja je bil izbran za najboljši coworking prostor. Preberite več >>

5 preprostih razlogov, ki vam bodo spremenili pogled na coworking

5 preprostih razlogov, ki vam bodo spremenili pogled na coworking

Brezplačne kave, dobro vzdušje v pisarnah, zanimivi sodelavci so prve misli, ki marsikomu padejo na misel, ko razmišlja o coworkingu. To pa niso edine prednosti, ki nam jih daje ta sodobna oblika sodela. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

03.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje