Iz prava v kozmetiko

Helena Kosmina je kljub študiju prava svoj posel našla v svetu kozmetike. Pri 24-ih vodi svoje lastne podjetje ter je vrhunska poznavalka in strokovnjakinja za nanašanje izdelkov za podaljševanje trepalnic. Kmalu se širi tudi na hrvaški trg.
Iz prava v kozmetiko

Helena je strokovnjakinja za podaljševanje trepalnic (vir: xtremelashes.si)

Helena Kosmina je direktorica podjetja Arlen, d. o. o., in hkrati vodja usposabljanja bodočih stilistov v Sloveniji. Šolala se je neposredno na sedežu Xtreme Lashes v Združenih državah Amerike. Je vrhunska poznavalka Xtreme Lashes izdelkov in strokovnjakinja za Xtreme Lashes revolucionaren postopek nanašanja podaljšanih trepalnic.

Iz hobija v posel 

Helenina podjetniška zgodba se je začela pred približno tremi leti, ko je še študirala na Pravni fakulteti v Ljubljani. Čeprav so jo domači v času študija finančno podpirali, je imela vedno večjo željo po tem, da bi si sama ustvarjala svoj prihodek in čimprej postala neodvisna. »Pri iskanju službe sem imela težave, saj v odvetniških pisarnah niso potrebovali študentov, zato sem se odločila, da bom opravila tečaj podaljševanja trepalnic v salonu, ki sem ga obiskovala kot stranka,« pripoveduje Helena. Nihče ni pričakoval, da bo zadeva postala resna, saj je bilo vse skupaj mišljeno bolj kot hobi. Podaljševanje trepalnic pa je Heleni postajalo vedno bolj všeč in brez dodatne promocije si je ustvarila velik krog strank.

Ko je želela odpreti svoj salon oziroma svojo storitev, so jo nekdanje lastnice franšize povabile na klepet. Povedale so ji, da se selijo v Avstralijo in da je v Sloveniji edina, ki so jo šolale za to znamko ter da bodo salon zaprle, če ne bo prevzela te franšize. S pomočjo podpore domačih je nato padla odločitev – z očetom sta odpotovala v Houston, kjer je sedež podjetja Xtreme Lashes. Helena je tam opravila še dodatna izobraževanja in iz Amerike odšla prepričana, da lahko uspe.

Helena Kosmina se je s svojo ekipo prijavila na letošnji izbor Mladi podjetnik leta

Po obdobju, ko je Helena poleg izobraževanj delala tudi v salonu, sedaj skrbi samo za izvajanje izobraževanj, iskanjem novih partnerjev in skrbi za obstoječe partnerje.

V posel je »potegnila« skoraj vso družino

Helena je v posel »potegnila« skoraj celo družino: najprej svojo sestrično Deborah, ki je sedaj vodja centralnega salona Xtreme Lashes & Beauty Center, nato svojo mamo, ki je prevzela vse stranke na Obali. »Pred dobre pol leta je na tečaj prišla še Deborina mama, torej moja teta, ki je v treh mesecih po tečaju dala odpoved v takratni službi in si ustvarila novo kariero, sedaj pa predstavlja enega boljših partnerjev.« Heleni ves čas ob strani stoji tudi oče, ki jo je tudi največ naučil o podjetništvu. »Slabosti dela z družinskimi člani so le to, da si več povemo, kot bi morda upali kje drugje, kar hitreje pripelje do sporov. Zelo pomembno pa je, da se loči spore, ki se zgodijo poslovno, od osebnih odnosov. To je marsikdaj kar težko, vendar menim, da je vsak dan boljše.«

Helena je izjemno proaktivna; dobila je celo nagrado za najhitreje rastočo franšizo, saj so v enem letu prodajo povečali za 84 odstotkov. »Za doseg takega rezultata je bilo treba postaviti celoten sistem na novo. Zelo pomemben je marketing, ki stranke pritegne, kakovost izobraževanj in seveda na koncu, a zato nič manj pomemben, odnos s partnerji, saj je ta ključnega pomena, da partner ostane.«

S franšizo vstopa tudi na hrvaški trg

Z enakim zanosom tudi pove, kakšne so lastnosti dobrega mladega podjetnika. Pravi, da mora biti ambiciozen, komunikativen, zanesljiv, hitro odziven, inovativen, dober organizator, iznajdljiv, dober vodja, točen in samokritičen. Predvsem pa mora biti predan svojemu delu. »Do svojih morebitnih zaposlenih mora biti korekten, jih znati poslušati. V kolikor gre za kolektiv, nikoli ne sme kritizirati enega pred ostalimi, če pa si zasluži, pa seveda pohvaliti.«

Njeni načrti so ambiciozni – kakršna je tudi sama. Pred nekaj meseci je kupila nove poslovne prostore, po tem se bo lotila vstopa na hrvaški trg. Čeprav so ji ponudili tudi franšizo za srbski trg, se je najprej odločila na noge postaviti hrvaško franšizo, saj meni, da v poslu ne smeš biti preveč požrešen. 

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Mali junaki želijo osvojiti tudi ameriški trg

Mali junaki želijo osvojiti tudi ameriški trg

Finalisti izbora Mladi podjetnik 2016, Mali junaki, so se uspešno prebili na nemški in italijanski trg. Že v letošnjem letu nameravajo s pomočjo konkretnega finančnega vložka osvojiti tudi zahtevno tržišče v Združenih državah Amerike. Preberite več >>

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

Eden izmed finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2016, SmartNinja, pomaga ljudem odkriti in razviti talente in veščine na sodobnem IT področju. Te udeležencem pomagajo pri iskanju službe ali pri odločitvi za lastno podjetje. Intervju z ekipo si lahko preberete v spodnjem prispevku. Preberite več >>

Panorganic: S kakovostnim produktom se odpirajo vrata

Panorganic: S kakovostnim produktom se odpirajo vrata

Zmagovalec izbora Mladi podjetnik leta 2016, podjetje Panorganic iz Ljutomera, že 5 let uspešno deluje. V prihodnosti si obeta nove izzive, ki so povezani tudi s širitvijo iz Prlekije v sosednje države in na vzhodno Evropo. Preberite več >>

“Naziv mladi podjetnik leta sva izkoristila za krepitev blagovne znamke”

“Naziv mladi podjetnik leta sva izkoristila za krepitev blagovne znamke”

Pivovarna Pelicon je mikropivovarna, ki deluje v Ajdovščini, osrčju Vipavske doline. Vari nefiltrirana, nepasterizirana piva polnega okusa, ki jih lahko najdemo v lokalih po celotni Sloveniji. Anita Lozar in Matej Pelicon sta naša stara znanca, ki smo ju med drugim spoznali v času Kickstarter kampanje. V letu 2017 smo jima podelili naziv mladi podjetnik leta, kar je posledica njunega dobrega dela v preteklih letih. Preberite več >>

Pričenjajo se prijave na izbor Mladi podjetnik leta 2018

Pričenjajo se prijave na izbor Mladi podjetnik leta 2018

Pred nami je osmi izbor za Mladega podjetnika leta, ki zmagovalcem poleg novih poslovnih priložnosti obljublja tudi mamljive nagrade. Preberite več >>

Z držalci za srajce do mednarodnega uspeha

Z držalci za srajce do mednarodnega uspeha

Nik Vene je v treh letih uspešno razvil svojo poslovno idejo. Držalci za srajce blagovne znamke NV Holders so priljubljeni tako v Sloveniji kot v tujini. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Mladi podjetniki leta na podjetniški vikend v Berlin

Mladi podjetniki leta na podjetniški vikend v Berlin

Zmagovalci zadnjih dveh izborov za mladega podjetnika leta se skupaj z ekipo Zavoda mladi podjetnik in Juretom Knezom iz Dewesofta podajajo na podjetniški vikend v Berlin. Preberite več >>

Panorganicovo jesen bodo zaznamovali novi projekti in dodatne zaposlitve

Panorganicovo jesen bodo zaznamovali novi projekti in dodatne zaposlitve

KMG Panorganic je v letošnjem letu močno razširilo svojo pridelavo tako v Sloveniji kot tudi v tujini, hkrati pa ekipa kuje nove načrte za prihodnost. Preberite več >>

Pivomanija 2017 – vsakih 10 minut novo pivo

Pivomanija 2017 – vsakih 10 minut novo pivo

V Ajdovščino ponovno prihaja praznik pivovarstva v Vipavski dolini: Pivomanija. Festival piva bo potekal 2. septembra 2017, vstopnice pa so že na voljo. V Pivovarni Pelicon za vse obiskovalce že pripravljajo posebno presenečenje – in zagotovo niso edini! Preberite več >>

Oznake: , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje