Iz prava v kozmetiko

Avtor — 27.05.2015
Helena Kosmina je kljub študiju prava svoj posel našla v svetu kozmetike. Pri 24-ih vodi svoje lastne podjetje ter je vrhunska poznavalka in strokovnjakinja za nanašanje izdelkov za podaljševanje trepalnic. Kmalu se širi tudi na hrvaški trg.
Iz prava v kozmetiko

Helena je strokovnjakinja za podaljševanje trepalnic (vir: xtremelashes.si)

Helena Kosmina je direktorica podjetja Arlen, d. o. o., in hkrati vodja usposabljanja bodočih stilistov v Sloveniji. Šolala se je neposredno na sedežu Xtreme Lashes v Združenih državah Amerike. Je vrhunska poznavalka Xtreme Lashes izdelkov in strokovnjakinja za Xtreme Lashes revolucionaren postopek nanašanja podaljšanih trepalnic.

Iz hobija v posel 

Helenina podjetniška zgodba se je začela pred približno tremi leti, ko je še študirala na Pravni fakulteti v Ljubljani. Čeprav so jo domači v času študija finančno podpirali, je imela vedno večjo željo po tem, da bi si sama ustvarjala svoj prihodek in čimprej postala neodvisna. »Pri iskanju službe sem imela težave, saj v odvetniških pisarnah niso potrebovali študentov, zato sem se odločila, da bom opravila tečaj podaljševanja trepalnic v salonu, ki sem ga obiskovala kot stranka,« pripoveduje Helena. Nihče ni pričakoval, da bo zadeva postala resna, saj je bilo vse skupaj mišljeno bolj kot hobi. Podaljševanje trepalnic pa je Heleni postajalo vedno bolj všeč in brez dodatne promocije si je ustvarila velik krog strank.

Ko je želela odpreti svoj salon oziroma svojo storitev, so jo nekdanje lastnice franšize povabile na klepet. Povedale so ji, da se selijo v Avstralijo in da je v Sloveniji edina, ki so jo šolale za to znamko ter da bodo salon zaprle, če ne bo prevzela te franšize. S pomočjo podpore domačih je nato padla odločitev – z očetom sta odpotovala v Houston, kjer je sedež podjetja Xtreme Lashes. Helena je tam opravila še dodatna izobraževanja in iz Amerike odšla prepričana, da lahko uspe.

Helena Kosmina se je s svojo ekipo prijavila na letošnji izbor Mladi podjetnik leta

Po obdobju, ko je Helena poleg izobraževanj delala tudi v salonu, sedaj skrbi samo za izvajanje izobraževanj, iskanjem novih partnerjev in skrbi za obstoječe partnerje.

V posel je »potegnila« skoraj vso družino

Helena je v posel »potegnila« skoraj celo družino: najprej svojo sestrično Deborah, ki je sedaj vodja centralnega salona Xtreme Lashes & Beauty Center, nato svojo mamo, ki je prevzela vse stranke na Obali. »Pred dobre pol leta je na tečaj prišla še Deborina mama, torej moja teta, ki je v treh mesecih po tečaju dala odpoved v takratni službi in si ustvarila novo kariero, sedaj pa predstavlja enega boljših partnerjev.« Heleni ves čas ob strani stoji tudi oče, ki jo je tudi največ naučil o podjetništvu. »Slabosti dela z družinskimi člani so le to, da si več povemo, kot bi morda upali kje drugje, kar hitreje pripelje do sporov. Zelo pomembno pa je, da se loči spore, ki se zgodijo poslovno, od osebnih odnosov. To je marsikdaj kar težko, vendar menim, da je vsak dan boljše.«

Helena je izjemno proaktivna; dobila je celo nagrado za najhitreje rastočo franšizo, saj so v enem letu prodajo povečali za 84 odstotkov. »Za doseg takega rezultata je bilo treba postaviti celoten sistem na novo. Zelo pomemben je marketing, ki stranke pritegne, kakovost izobraževanj in seveda na koncu, a zato nič manj pomemben, odnos s partnerji, saj je ta ključnega pomena, da partner ostane.«

S franšizo vstopa tudi na hrvaški trg

Z enakim zanosom tudi pove, kakšne so lastnosti dobrega mladega podjetnika. Pravi, da mora biti ambiciozen, komunikativen, zanesljiv, hitro odziven, inovativen, dober organizator, iznajdljiv, dober vodja, točen in samokritičen. Predvsem pa mora biti predan svojemu delu. »Do svojih morebitnih zaposlenih mora biti korekten, jih znati poslušati. V kolikor gre za kolektiv, nikoli ne sme kritizirati enega pred ostalimi, če pa si zasluži, pa seveda pohvaliti.«

Njeni načrti so ambiciozni – kakršna je tudi sama. Pred nekaj meseci je kupila nove poslovne prostore, po tem se bo lotila vstopa na hrvaški trg. Čeprav so ji ponudili tudi franšizo za srbski trg, se je najprej odločila na noge postaviti hrvaško franšizo, saj meni, da v poslu ne smeš biti preveč požrešen. 

Preberite tudi
Pivomanija 2017 – vsakih 10 minut novo pivo

Pivomanija 2017 – vsakih 10 minut novo pivo

V Ajdovščino ponovno prihaja praznik pivovarstva v Vipavski dolini: Pivomanija. Festival piva bo potekal 2. septembra 2017, vstopnice pa so že na voljo. V Pivovarni Pelicon za vse obiskovalce že pripravljajo posebno presenečenje – in zagotovo niso edini!

Preberite več >>
Matej Pelicon in Anita Lozar iz Pivovarne Pelicon sta mlada podjetnika leta 2017!

Matej Pelicon in Anita Lozar iz Pivovarne Pelicon sta mlada podjetnika leta 2017!

Laskavi naziv mladi podjetnik leta letos roma v roke Mateja Pelicona in Anite Lozar iz Pivovarne Pelicon. Petčlanska komisija izbora, ki jo sestavljajo vrhunski strokovnjaki, je imela letos težko delo, saj so bili vsi finalisti izjemno izenačeni. Izbor in podelitev sedmega naziva mladi podjetnik leta sta potekala v NLB Centru inovativnega podjetništva v Ljubljani.

Preberite več >>
Tudi banka lahko pomaga mladim podjetnikom

Tudi banka lahko pomaga mladim podjetnikom

Mladi podjetniki se v iskanju sredstev za zagon svojega podjetja pogosto obrnejo tudi na banke, čeprav je pridobivanje kredita precej zahtevna naloga. Ali ste vedeli, da vam v bankah lahko pri ustanavljanju podjetja in stopanju na poslovno pot pomagajo tudi na druge načine?

Preberite več >>
Tattoo Care – prvo slovensko mazilo za nego tetovaž

Tattoo Care – prvo slovensko mazilo za nego tetovaž

Jasni Grbić se je pri 18 letih življenje obrnilo na glavo. Zaradi hudega ukrivljenja hrbtenice je prestala kar 9-urno operacijo. Brazgotino je prekrila s tatujem. Ker ji obstoječe kreme niso ustrezale, je na podlagi kreme za dojenčke razvila prvo slovensko mazilo za nego tatujev.

Preberite več >>
Hajdi.si – združitev funkcionalnosti s trendovskim dizajnom

Hajdi.si – združitev funkcionalnosti s trendovskim dizajnom

Hajdi Korošec Jazbinšek se je s poslovnim svetom srečala že kot priljubljena otroška pevka. Ko pa sta z možem Urbanom postala starša, se je podala v popolnoma drugačne vode – skupaj sta odprla spletno in fizično butično trgovino z otroško opremo in otroškimi modnimi dodatki.

Preberite več >>
NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki.

Preberite več >>
KingsBox – stranke so na prvem mestu

KingsBox – stranke so na prvem mestu

Podjetje Tng oprema se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Luka Železnik in Dejan Kobal sta se za ustanovitev podjetja odločila med študijem, v prvi polovici letošnjega leta pa sta s prodajo opreme pod blagovno znamko KingsBox že presegla lanske prihodke.

Preberite več >>
Panorganic: »Z dobrim izdelkom in izdelano strategijo bi moral biti uspeh skorajda zagotovljen!«

Panorganic: »Z dobrim izdelkom in izdelano strategijo bi moral biti uspeh skorajda zagotovljen!«

Lansiranje novega izdelka ali storitve na trg ni več tako preprosto, kot je bilo včasih. Da bi izstopali iz množice, morate uporabiti inovativne taktike in strategije, predvsem pa morate biti pripravljeni. Vse to so na lastni koži izkusili tudi v podjetju Panorganic.

Preberite več >>
Pivovarna Pelicon – od neuspeha na Kickstarterju do uspešne male pivovarne

Pivovarna Pelicon – od neuspeha na Kickstarterju do uspešne male pivovarne

V Pivovarni Pelicon proizvajajo butično pivo po lastnih receptih. Njihova pot se je začela pred nekaj leti, ko so ugotovili, da je ponudba piva v Sloveniji izjemno majhna. Začeli so z začetnim paketom za varjenje piva, po štirih letih pa proizvedejo 20 tisoč litrov piva na mesec.

Preberite več >>
Znani finalisti 7. izbora Mladi podjetnik leta!

Znani finalisti 7. izbora Mladi podjetnik leta!

Strokovna komisija je izbrala pet finalistov, ki se bodo potegovali za laskavi naziv Mladi podjetnik leta. Finalisti se bodo ponovno predstavili na Konferenci Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!, v okviru katere bo razglašen tudi letošnji zmagovalec izbora Mladi podjetnik leta.

Preberite več >>
Oznake: , , , , ,
Iskanje
MP izobraževanja
MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje.

Preberite več >>
Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje.

Preberite več >>
Vse za podjetje