Iz surferskih valov na Kickstarter

Nadja Podmenik je strastna športnica. Surfa, wakea, včasih je igrala košarko, zdaj ima s prijateljico Hano in njenim bratom Timom še teniški klub HannaH. Njena strast do surfanja jo je lani pripeljala do ideje za zanimivo večfunkcionalno oblačilo Copcho, s katerim se predstavlja na Kickstarterju.
Iz surferskih valov na Kickstarter

Večfunkcionalno oblačilo (Vir slikovnega materiala: Eva Mastnak).

Copcho (izgovori se kopčo), skovanka iz besed kopalni plašč in surferski pončo, je nastal lani novembra, ko si je Podmenikova zaželela surferski pončo. »Primernega ponča v Sloveniji oziroma v Evropi nisem našla, vsi so bili monotoni. Enega sem našla v Avstraliji, a naletela na težave, ali s plačilom ali pa z dostavo. V Slovenijo jih namreč niso pošiljali. Zato sem si rekla, zakaj ga ne bi sama naredila. Nato sem začela razmišljati, kakšen bi moral biti, da bi se ga lahko uporabljalo tako zunaj na plaži kot tudi v zaprtih površinah,« razloži 28-letna Hrastničanka.

V nekaj sekundah ustvarimo plašč, pončo, torbico ali vzglavnik

Copcho pa ni le surferski pončo oziroma kopalni plašč – v le nekaj sekundah ga lahko pretvorimo v torbico, po pripovedovanju Podmenikove ga za preoblikovanje v torbico štirikrat prepognemo in spodvijemo, lahko pa ga uporabimo tudi kot vzglavnik.

V celoti je izdelan iz frotirja, notranja stran ima zanke, da je vpojnost večja, zunanja pa odrezane zanke, da je lepši tisk, pripoveduje.

»Na Kickstarterju se bomo predstavljali s štirimi velikostmi, največja bo 85 x 110 centimetrov. Najmanjša velikost je 55 x 65 cm in je primerna  od 18 mesecev starosti naprej, odvisno od velikosti otroka, « dodaja.

Želijo, da se ustvarja znotraj Evropske unije

»Vzorčni modeli so nastali v Sloveniji. Želimo si, da bo proizvodnja ostala v Sloveniji, to je tudi primarni cilj. Če pa se nam cenovno ne bo izšlo, bomo poiskali druge možnosti, vendar pa bomo zagotovo ostali znotraj meja Evropske unije

Bo Copcho prepričal Novozelandce in Avstralce?

Cilj, ki si ga je zastavila skupaj z ekipo, ki jo sestavljajo še trije člani, je 23 tisoč dolarjev. »To nam bo omogočilo zagon proizvodnje, dostavo produktov in delno pokritje stroškov, ki smo jih imeli do zdaj. Morda nam bo nekaj sredstev ostalo tudi za nadaljevanje poti,« in pojasnjuje, da stroškov za izdelavo ni bilo malo.

»Naš cilj je, ne glede na kampanjo, nadaljevati zgodbo. Za začetek bomo vzpostavili spletno trgovino. Takšna ideja v Sloveniji verjetno ne bi dobila zadostnega odziva, morda pa ga bo v Avstraliji in Novi Zelandiji.«

Ravno ta dva trga ter ameriški in obmorski kraji s surfersko kulturo so njihovi ciljni trgi: »Naša ciljna skupina so surferska populacija, ljudje, ki se ukvarjajo z vodnimi športi, tudi mlade mamice

Ne gre le zato, da dobiš zagonska sredstva

Ob ideji sta ji bila v veliko pomoč program Podjetno v svet podjetništva, kjer je spoznala, kako nastane produkt, in ekipa Chipolo, ki se je že uspešno preizkusila na Kickstarterju, a ko se je izdelave dejansko lotila, se je čas kar vrtel. »Prvotno smo mislili kampanjo na Kickstarterju zagnati že maja, a se je zavleklo,« pojasnjuje.

»Ko imaš neko idejo, ki ni storitev, ampak nov produkt, hitro naletiš na idejo Kickstarterja. Gre za priljubljeno platformo, sploh pri Američanih. Sicer pa ne gre samo za to, da dobiš zagonska sredstva, ampak da obenem preveriš tudi trg, ali so ljudje sploh zainteresirani za tvoj produkt,« odgovarja, zakaj je padla odločitev za množično financiranje.

Projekt Copcho lahko podprete tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Razmišljaš o ICO kampanji? Pridruži se mentorskemu programu ICOrelator!

Razmišljaš o ICO kampanji? Pridruži se mentorskemu programu ICOrelator!

Imaš poslovno idejo, ki bazira na tehnologiji blockchain? Te zanima, kako pripraviti odlično ICO kampanjo? Pripravljamo brezplačen mentorski program ICOrelator, ki bo s predavanji in individualnimi mentorstvi pomagal pri začetnih ovirah ICO kampanje. Prijava je brezplačna in nezavezujoča, zato beri dalje! Preberite več >>


Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Prve javne ponudbe kriptožetonov oziroma ICO kampanje omogočajo posameznikom, da podprejo zanimive projekte, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov. Na žalost pa je med obilico ICO projektov tudi veliko lažnih. Kako prepoznati kvaliteten projekt in kako se izogniti goljufom? Preberite več >>

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Na Kickstarterju te dni sredstva zbira nov slovenski projekt: Jo, majhen odpirač za steklenice, ki je izdelan iz titana. Zaradi svoje majhnosti ga je možno spraviti kar v žep, hkrati pa ga odlikuje tudi enostavna uporaba. Preberite več >>

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

V sredo dopoldne je v kavarni Sputnik potekalo predavanje: “Kaj še ostane Kickstarterju?”, ki je privabilo več kot 30 obiskovalcev. Ti so z zanimanjem prisluhnili strokovnjakoma s področja spletnih platform za množično financiranje Žigi Bercetu in Anžetu Miklavcu. Preberite več >>

Množično financiranje in Slovenci

Množično financiranje in Slovenci

Zbiranje denarnih sredstev preko množičnega financiranja (ang. crowdfunding) je med slovenskimi podjetniškimi ekipami izjemno priljubljeno. Tekom zadnjih nekaj let smo tako našteli že več sto slovensko obarvanih projektov, ki so skupno zbrali že skoraj 10 milijonov dolarjev! Preberite več >>

Elegantne ročne ure z zamenljivimi paščki na platformi Indiegogo

Elegantne ročne ure z zamenljivimi paščki na platformi Indiegogo

Na platformi Indiegogo se predstavlja nov slovenski projekt: elegantne ure blagovne znamke Mossepic, ki se lahko pohvalijo s kar petimi zamenljivimi paščki. Preberite več >>

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovenska blagovna znamka OliLight na Kickstarterju predstavlja večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas. Zbrati želijo 140.000 dolarjev, kampanja pa traja do 26. februarja. Preberite več >>

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Na platformi Kickstarter se predstavlja nov slovenski projekt: ure podjetja Vamatic Watches. Podprete jih lahko do 18. januarja 2018. Preberite več >>

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

Ekipa gorenjskih študentov je izdelala unikaten modni dodatek za moške, s katerim se predstavlja na platformi Kickstarter. Zažarite z Martin'O GlowBow. Preberite več >>

Kickstarter predstavlja Drip

Kickstarter predstavlja Drip

Platforma za množično financiranje Kickstarter je pred kratkim predstavila novo storitev oziroma nadgradnjo svoje platforme. Drip je namenjen predvsem umetnikom. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje