Iz surferskih valov na Kickstarter

Nadja Podmenik je strastna športnica. Surfa, wakea, včasih je igrala košarko, zdaj ima s prijateljico Hano in njenim bratom Timom še teniški klub HannaH. Njena strast do surfanja jo je lani pripeljala do ideje za zanimivo večfunkcionalno oblačilo Copcho, s katerim se predstavlja na Kickstarterju.
Iz surferskih valov na Kickstarter

Večfunkcionalno oblačilo (Vir slikovnega materiala: Eva Mastnak).

Copcho (izgovori se kopčo), skovanka iz besed kopalni plašč in surferski pončo, je nastal lani novembra, ko si je Podmenikova zaželela surferski pončo. »Primernega ponča v Sloveniji oziroma v Evropi nisem našla, vsi so bili monotoni. Enega sem našla v Avstraliji, a naletela na težave, ali s plačilom ali pa z dostavo. V Slovenijo jih namreč niso pošiljali. Zato sem si rekla, zakaj ga ne bi sama naredila. Nato sem začela razmišljati, kakšen bi moral biti, da bi se ga lahko uporabljalo tako zunaj na plaži kot tudi v zaprtih površinah,« razloži 28-letna Hrastničanka.

V nekaj sekundah ustvarimo plašč, pončo, torbico ali vzglavnik

Copcho pa ni le surferski pončo oziroma kopalni plašč – v le nekaj sekundah ga lahko pretvorimo v torbico, po pripovedovanju Podmenikove ga za preoblikovanje v torbico štirikrat prepognemo in spodvijemo, lahko pa ga uporabimo tudi kot vzglavnik.

V celoti je izdelan iz frotirja, notranja stran ima zanke, da je vpojnost večja, zunanja pa odrezane zanke, da je lepši tisk, pripoveduje.

»Na Kickstarterju se bomo predstavljali s štirimi velikostmi, največja bo 85 x 110 centimetrov. Najmanjša velikost je 55 x 65 cm in je primerna  od 18 mesecev starosti naprej, odvisno od velikosti otroka, « dodaja.

Želijo, da se ustvarja znotraj Evropske unije

»Vzorčni modeli so nastali v Sloveniji. Želimo si, da bo proizvodnja ostala v Sloveniji, to je tudi primarni cilj. Če pa se nam cenovno ne bo izšlo, bomo poiskali druge možnosti, vendar pa bomo zagotovo ostali znotraj meja Evropske unije

Bo Copcho prepričal Novozelandce in Avstralce?

Cilj, ki si ga je zastavila skupaj z ekipo, ki jo sestavljajo še trije člani, je 23 tisoč dolarjev. »To nam bo omogočilo zagon proizvodnje, dostavo produktov in delno pokritje stroškov, ki smo jih imeli do zdaj. Morda nam bo nekaj sredstev ostalo tudi za nadaljevanje poti,« in pojasnjuje, da stroškov za izdelavo ni bilo malo.

»Naš cilj je, ne glede na kampanjo, nadaljevati zgodbo. Za začetek bomo vzpostavili spletno trgovino. Takšna ideja v Sloveniji verjetno ne bi dobila zadostnega odziva, morda pa ga bo v Avstraliji in Novi Zelandiji.«

Ravno ta dva trga ter ameriški in obmorski kraji s surfersko kulturo so njihovi ciljni trgi: »Naša ciljna skupina so surferska populacija, ljudje, ki se ukvarjajo z vodnimi športi, tudi mlade mamice

Ne gre le zato, da dobiš zagonska sredstva

Ob ideji sta ji bila v veliko pomoč program Podjetno v svet podjetništva, kjer je spoznala, kako nastane produkt, in ekipa Chipolo, ki se je že uspešno preizkusila na Kickstarterju, a ko se je izdelave dejansko lotila, se je čas kar vrtel. »Prvotno smo mislili kampanjo na Kickstarterju zagnati že maja, a se je zavleklo,« pojasnjuje.

»Ko imaš neko idejo, ki ni storitev, ampak nov produkt, hitro naletiš na idejo Kickstarterja. Gre za priljubljeno platformo, sploh pri Američanih. Sicer pa ne gre samo za to, da dobiš zagonska sredstva, ampak da obenem preveriš tudi trg, ali so ljudje sploh zainteresirani za tvoj produkt,« odgovarja, zakaj je padla odločitev za množično financiranje.

Projekt Copcho lahko podprete tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

Ekipa gorenjskih študentov je izdelala unikaten modni dodatek za moške, s katerim se predstavlja na platformi Kickstarter. Zažarite z Martin'O GlowBow. Preberite več >>

Kickstarter predstavlja Drip

Kickstarter predstavlja Drip

Platforma za množično financiranje Kickstarter je pred kratkim predstavila novo storitev oziroma nadgradnjo svoje platforme. Drip je namenjen predvsem umetnikom. Preberite več >>

Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Pred nekaj dnevi je na platformi za množično financiranje Kickstarter zaživela nova slovenska kampanja: America First Cards. Preberite več >>

Radi jeste Nutello? Preverite Spoonello!

Radi jeste Nutello? Preverite Spoonello!

Na Kickstarterju se predstavlja nov slovenski projekt. Spoonella je držalo in čistilec za nož, ki vam bo olajšal sladkanje s slastnimi namazi. Preberite več >>

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Na Kickstarterju se predstavlja nov slovenski projekt: Globalna glasbena vas (Global Music Village). Do 25. novembra želijo zbrati 11 tisoč dolarjev. Preberite več >>

Slovenski projekt Safy na Kickstarterju še do petka

Slovenski projekt Safy na Kickstarterju še do petka

Na Kickstarterju se te dni končuje zbiranje sredstev za projekt Safy, napredno pametno torbo, ki nepridipravom preprečuje, da se dokopljejo do dragocenosti v notranjosti. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Slovensko zagonsko podjetje Viberate s svojo platformo za povezovanje glasbenikov in organizatorjev koncertov začenja prvo javno ponudbo kovancev. Preberite več >>

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Več kot leto dni je že, odkar se je Rok Starič kot prvi Slovenec s kulinaričnim produktom predstavil na platformi Kickstarter. Po uspešno zaključeni kampanji niza uspeh za uspehom. Preberite več >>

Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Na platformi za množično financiranje Adrifund sredstva zbira nov slovenski projekt. Koliba bo prvi slovenski lokal, v katerem bodo mobilni telefoni obiskovalcev dobesedno zaklenjeni. Še ena posebnost lokala: nastal bo iz ladijskega kontejnerja. Preberite več >>

Oznake: ,