Izberite pravo lokacijo za prodajalno

Ste eden izmed tistih podjetnikov, ki so se odločili za oprijemljiv, neelektronski posel? Potem boste potrebovali prodajalno. Pri nakupu oz. najemu pa morate biti previdni, da vas ne zavedejo nizke cene najema in stroškov ter vas ne prestrašijo visoke cene prostorov na odličnih lokacijah.
Izberite pravo lokacijo za prodajalno

Izbira lokacije za prodajalno. (Vir slike: sxc.hu)

Kaj je odlična lokacija? To je vsakršna lokacija, mimo katere se sprehodi ogromno vaših potencialnih strank in kjer imate odličen dostop do njih. V takem primeru morate na visoko najemnino gledati kot na strošek marketinga, s katerim boste pripeljali stranke v prodajalno.

Poleg cene pa morate pri izbiri lokacije in prostora upoštevati še mnogo drugih dejavnikov. Mi vam tokrat predstavljamo tri.

1. Kako bo prostor zadovoljil potrebe vaših strank?

Kakšen je vaš tipičen kupec? Kaj dela? Kje živi, kje dela in kje se zabava? Pomembno je, da imate prodajalno na lahko dostopni lokaciji, še posebej, če so vaše stranke starejši ljudje ali starši z majhnimi otroki. Na primer, mama z majhnim otrokom ima vedno polne roke prtljage in otroški voziček. Če je to vaša ciljna skupina, morate poskrbeti, da bo vaša prodajalna dovolj prostorna in bo imela enostaven dostop za otroške vozičke.

Na celotno zadevo pa lahko gledate tudi skozi oči vaših strank. V tem primeru se morate vprašati: “Kje bi moje stranke želele, da se nahajam?”

2. Zberite čim več informacij o okolici.

Pozanimajte se, kakšni so lokalni zakoni, ali obstaja kakšen projekt izgradnje avtoceste ali nakupovalnega centra, ki bi vas utegnil prizadeti ipd. V ta namen morate, preden kupite oz. najamete prostor, o okolici in zgradbi, v kateri se prostor nahaja, izvedeti čim več. Vsak informacija vam bo prišla prav – bolje je, da sprašujete preveč kot premalo.

3. Lokacija, s katero boste privarčevali pri oglaševanju.

Eden izmed najdražjih načinov, kako priti do nove stranke, je oglaševanje. Če imate prodajalno na odlični lokaciji, lahko del denarja, namenjenega oglaševanju, porabite za nagrajevanje zaposlenih ali izobraževanja.

Kaj pa, če nikakor ne morete priti do odlične lokacije? Potem izkoristite svojo netipično ali slabo lokacijo kot marketinško senzacijo. Pred nekaj leti je startup podjetje v ZDA, kakovosten bistro z visoko cenovno ponudbo hrane in pijače, deloval na odrinjeni lokaciji. Lastnik je svojo nekonvencionalno lokacijo izpostavljal pri oglaševalskih akcijah. Njegovi letaki so vsebovali celo zemljevide in zgodbe o tem, kako poiskati skriti zaklad dobre kulinarične ponudbe.

Vir: entrepreneur.com

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje