Izberite pravo lokacijo za prodajalno

Ste eden izmed tistih podjetnikov, ki so se odločili za oprijemljiv, neelektronski posel? Potem boste potrebovali prodajalno. Pri nakupu oz. najemu pa morate biti previdni, da vas ne zavedejo nizke cene najema in stroškov ter vas ne prestrašijo visoke cene prostorov na odličnih lokacijah.
Izberite pravo lokacijo za prodajalno

Izbira lokacije za prodajalno. (Vir slike: sxc.hu)

Kaj je odlična lokacija? To je vsakršna lokacija, mimo katere se sprehodi ogromno vaših potencialnih strank in kjer imate odličen dostop do njih. V takem primeru morate na visoko najemnino gledati kot na strošek marketinga, s katerim boste pripeljali stranke v prodajalno.

Poleg cene pa morate pri izbiri lokacije in prostora upoštevati še mnogo drugih dejavnikov. Mi vam tokrat predstavljamo tri.

1. Kako bo prostor zadovoljil potrebe vaših strank?

Kakšen je vaš tipičen kupec? Kaj dela? Kje živi, kje dela in kje se zabava? Pomembno je, da imate prodajalno na lahko dostopni lokaciji, še posebej, če so vaše stranke starejši ljudje ali starši z majhnimi otroki. Na primer, mama z majhnim otrokom ima vedno polne roke prtljage in otroški voziček. Če je to vaša ciljna skupina, morate poskrbeti, da bo vaša prodajalna dovolj prostorna in bo imela enostaven dostop za otroške vozičke.

Na celotno zadevo pa lahko gledate tudi skozi oči vaših strank. V tem primeru se morate vprašati: “Kje bi moje stranke želele, da se nahajam?”

2. Zberite čim več informacij o okolici.

Pozanimajte se, kakšni so lokalni zakoni, ali obstaja kakšen projekt izgradnje avtoceste ali nakupovalnega centra, ki bi vas utegnil prizadeti ipd. V ta namen morate, preden kupite oz. najamete prostor, o okolici in zgradbi, v kateri se prostor nahaja, izvedeti čim več. Vsak informacija vam bo prišla prav – bolje je, da sprašujete preveč kot premalo.

3. Lokacija, s katero boste privarčevali pri oglaševanju.

Eden izmed najdražjih načinov, kako priti do nove stranke, je oglaševanje. Če imate prodajalno na odlični lokaciji, lahko del denarja, namenjenega oglaševanju, porabite za nagrajevanje zaposlenih ali izobraževanja.

Kaj pa, če nikakor ne morete priti do odlične lokacije? Potem izkoristite svojo netipično ali slabo lokacijo kot marketinško senzacijo. Pred nekaj leti je startup podjetje v ZDA, kakovosten bistro z visoko cenovno ponudbo hrane in pijače, deloval na odrinjeni lokaciji. Lastnik je svojo nekonvencionalno lokacijo izpostavljal pri oglaševalskih akcijah. Njegovi letaki so vsebovali celo zemljevide in zgodbe o tem, kako poiskati skriti zaklad dobre kulinarične ponudbe.

Vir: entrepreneur.com

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje