Izberite pravo lokacijo za prodajalno

Avtor Saba Resnik — 18.06.2013
Komentiraj!
Ste eden izmed tistih podjetnikov, ki so se odločili za oprijemljiv, neelektronski posel? Potem boste potrebovali prodajalno. Pri nakupu oz. najemu pa morate biti previdni, da vas ne zavedejo nizke cene najema in stroškov ter vas ne prestrašijo visoke cene prostorov na odličnih lokacijah.
Izberite pravo lokacijo za prodajalno

Izbira lokacije za prodajalno. (Vir slike: sxc.hu)

Kaj je odlična lokacija? To je vsakršna lokacija, mimo katere se sprehodi ogromno vaših potencialnih strank in kjer imate odličen dostop do njih. V takem primeru morate na visoko najemnino gledati kot na strošek marketinga, s katerim boste pripeljali stranke v prodajalno.

Poleg cene pa morate pri izbiri lokacije in prostora upoštevati še mnogo drugih dejavnikov. Mi vam tokrat predstavljamo tri.

1. Kako bo prostor zadovoljil potrebe vaših strank?

Kakšen je vaš tipičen kupec? Kaj dela? Kje živi, kje dela in kje se zabava? Pomembno je, da imate prodajalno na lahko dostopni lokaciji, še posebej, če so vaše stranke starejši ljudje ali starši z majhnimi otroki. Na primer, mama z majhnim otrokom ima vedno polne roke prtljage in otroški voziček. Če je to vaša ciljna skupina, morate poskrbeti, da bo vaša prodajalna dovolj prostorna in bo imela enostaven dostop za otroške vozičke.

Na celotno zadevo pa lahko gledate tudi skozi oči vaših strank. V tem primeru se morate vprašati: "Kje bi moje stranke želele, da se nahajam?"

2. Zberite čim več informacij o okolici.

Pozanimajte se, kakšni so lokalni zakoni, ali obstaja kakšen projekt izgradnje avtoceste ali nakupovalnega centra, ki bi vas utegnil prizadeti ipd. V ta namen morate, preden kupite oz. najamete prostor, o okolici in zgradbi, v kateri se prostor nahaja, izvedeti čim več. Vsak informacija vam bo prišla prav - bolje je, da sprašujete preveč kot premalo.

3. Lokacija, s katero boste privarčevali pri oglaševanju.

Eden izmed najdražjih načinov, kako priti do nove stranke, je oglaševanje. Če imate prodajalno na odlični lokaciji, lahko del denarja, namenjenega oglaševanju, porabite za nagrajevanje zaposlenih ali izobraževanja.

Kaj pa, če nikakor ne morete priti do odlične lokacije? Potem izkoristite svojo netipično ali slabo lokacijo kot marketinško senzacijo. Pred nekaj leti je startup podjetje v ZDA, kakovosten bistro z visoko cenovno ponudbo hrane in pijače, deloval na odrinjeni lokaciji. Lastnik je svojo nekonvencionalno lokacijo izpostavljal pri oglaševalskih akcijah. Njegovi letaki so vsebovali celo zemljevide in zgodbe o tem, kako poiskati skriti zaklad dobre kulinarične ponudbe.

Vir: entrepreneur.com

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice