Izbira prave domene za vaše podjetje 1. del

Prisotnost na spletu je dandanes za uspešno poslovanje nuja. Ni pomembno, ali prodajate storitev, izdelke, dobre ideje ali le komunicirate – če niste na spletu, za stranke ne obstajate, saj je internet dandanes eden glavnih virov informacij.
Izbira prave domene za vaše podjetje 2. del

Izbira prave domene za vaše podjetje (Slika: sxc.hu)

Ime domene naj bo enako imenu spletne strani

Poimenovanje spletne strani po imenu domene se najbrž zdi logična izbira, a presenečeni bi bili, koliko spletnih strani tega ne upošteva.

V primeru, da je ime domene enako imenu spletne strani, bodo ljudje v brskalnik avtomatsko vtipkali pravo ime. Če pa ime domene in ime spletne strani ne sovpadata, izgubljamo dragoceni spletni promet, stranke pa pomotoma preusmerimo na spletno stran konkurence.

Kaj pa, če je želena domena že zasedena?

V primeru, da je želeno ime domene že zasedeno, je vse odvisno od tega, kako močno si določeno ime želimo. Če gre za že uveljavljeno blagovno znamko pod določenim imenom, se imena znamke vsekakor ne splača spreminjati le za to, ker ne morete dobiti enakega imena domene.

V tem primeru imate možnost odkupiti domeno od trenutnega lastnika. WHOIS je storitev, ki za posamezno domeno, ki jo uporabnik vpiše kot iskalni niz, vrne podatke o nosilcu domene in o njenem statusu. Tako lahko prek pridobljenih podatkov kontaktirate lastnika in izveste, ali jo je voljan prodati – a v tem primeru bo zanjo najverjetneje želel višjo vsoto, za kolikor jo je kupil sam.

Za tiste, ki s poslovanjem šele začenjate, obstaja cenejša možnost: spletno stran (in podjetje) lahko preprosto poimenujete po nezasedeni domeni.

Ime blagovne znamke ali ime dejavnosti?

Ime blagovne znamke, ki jo želite oglaševati, je ime, ki ga želite v svoji domeni. To bo namreč prva stvar, ki jo bodo ljudje vtipkali v brskalnik.

Če na primer kupujete avto, obstaja veliko večja verjetnost, da bo stranka v brskalnik vtipkala ime določene znamke, npr. “Mazda”, kot pa “avto”.

Dolgo ali kratko ime?

Ime domene lahko vsebuje 67 znakov ali manj. A kaj je boljše – kratka ali dolga imena? Vsekakor ima tako kratko kot tudi dolgo ime svoje slabosti in prednosti.

Krajše domene si je večinoma lažje zapomniti, se hitreje vtipkajo, poleg tega pa obstaja manj možnosti, da se pri tem zmotimo. A le v primeru, da niso sestavljene iz nelogičnega zaporedja črk. Te si je namreč precej težje zapomniti kot daljša imena, ki imajo smisel (na primer mp.si ali mladipodjetnik.si).

Ker je dandanes težko kupiti kratko ime, ki ima nek pomen, saj so ta večinoma že zasedena, nam ostanejo na voljo le še dolga imena. In katere so prednosti dolgih imen? Vsekakor višja uvrščenost v spletnih brskalnikih, saj že v naslovu vsebujejo nekatere najpomembnejše ključne besede.

Vir: The Site Wizard.

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje