Izboljšajte lojalnost zaposlenih

Lojalni zaposleni so srce vsakega uspešnega podjetja. Kadar služba ljudi dopolnjuje, so ti pripravljeni iti do konca, da bi pomagali podjetju. Bi si tudi vi želeli, da vaše podjetje postane eno izmed takšnih, ki imajo lojalne zaposlene?
Izboljšajte lojalnost zaposlenih

Izboljšajte lojalnost zaposlenih. (Vir slike: sxc.hu)

Potem si morate vzeti čas, da svoje zaposlene spoznate, jih razumete in veste, kaj potrebujejo ter jim nato omogočite vse tisto, kar jim manjka.

Lojalnost je največkrat povezana s fleksibilnostjo in prilagojenim obravnavanjem vsakega posameznika. Kako torej povprečne zaposlene spremenimo v lojalne? Predstavljamo vam štiri nasvete, ki vam bodo pomagali pri povečanju lojalnosti zaposlenih:

Več časa posvetite zaposlovanju in najemanju novih sodelavcev.

Zaposlovanje od podjetnika zahteva ogromno časa in energije, vendar se dolgotrajen in temeljit proces izplača, če na koncu najdete pravo osebo. Strogi in selektivni morate biti že takoj na začetku, saj si boste na tak način prihranili marsikatere morebitne težave.

Ne glede na to, ali imate startup podjetje in zaposlujete prvič ali imate v podjetju že obsežno ekipo – vedno morate dobro razmisliti, koga najemate oz. zaposlujete.

Ko zaposlujete nove ljudi, poskrbite, da jih spoznajo tudi ostali zaposleni ter jih nato vprašajte za njihovo mnenje. Imejte v mislih, da bodo ravno vaši zaposleni največ časa preživeli z novim delavcem.

V MP članku z naslovom Kako zaposliti delavca si lahko preberete vse o zaposlovanju delavca oziroma sebe v lastnem podjetju.

Poskrbite, da bodo vaši zaposleni več vredni na trgu dela.

Poskrbite za znanje in izkušnje vaših zaposlenih. Pomembno je, da imajo zaposleni občutek, da z vašo pomočjo rastejo in postajajo vedno boljši.

Ustvarite več različnih poti do napredovanja.

Dopustiti morate, da imajo vaši zaposleni odprtih mnogo različnih poti do napredovanja. Nekateri zaposleni si tega želijo, vendar jih ne zanima vloga nadzornika, zato nekatera podjetja nudijo svojim zaposlenim možnost napredovanja v managerja ali v tehničnega direktorja – na tak način se zaposleni lahko sam odloči, katero pot bo izbral.

Pojdite še en korak dlje! Svojim zaposlenim omogočite, da z vašo pomočjo ustvarijo novo delovno mesto, ki bo primerno njihovemu znanju.

Svojim zaposlenim dajte moč odločanja.

Vaši zaposleni naj se odločajo sami. Navdihnite lojalnost zaposlenih tako, da jim dopustite svobodo in jim omogočite, da imajo več nadzora. Ljudje se pozitivno odzovejo, če vedo, da jim zaupamo.

Kot podjetnik se morate potruditi za lojalnost vaših zaposlenih, saj je ta za vaš posel še kako pomembna.

Vir: entrepreneur.com

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje