Izboljšajte produktivnost v podjetju

Avtor Maja Borštnik — 25.06.2012
Komentiraj!
Niti najmočnejša volja do uspeha vam ne bo pomagala doseči ciljev, če ne boste uporabljali prave opreme. Preberite si nekaj nasvetov, ki vam bodo pomagali doseči čim višjo produktivnost v podjetju, hkrati pa vam bodo na dolgi rok zmanjšali stroške.
Izboljšajte produktivnost v podjetju

Izboljšajte produktivnost v podjetju (Vir slike: sxc.hu)

1. Programska oprema

Poiščite programsko opremo, ki sovpada z vašimi nalogami. Ne poskušajte prilagajati svojega dela programski opremi, saj boste tako izgubili veliko dragocenega časa, delo pa bo opravljeno manj kvalitetno.

Če se na primer vaše podjetje veliko časa ukvarja z ustvarjanjem PDF dokumentov, investirajte in kupite licenco za urejevalec PDF dokumentov, raje, kot, da zapravljate čas z zamudnimi programi vsakokrat, ko je potrebno napraviti manjšo spremembo v dokumentu. Specializirani programi omogočajo hitro, kvalitetno in predvsem enostavno uporabo, vi pa boste svoj čas lahko posvetili pomembnejšim stvarem.

2. Strojna oprema

Razmislite tudi o tem, kakšna strojna oprema bi vašemu podjetju najbolje koristila. Morda ste pravkar naleteli na ugodno ponudbo za nakup računalnikov, a vam to ne bo prav nič koristilo, če potrebujete mobilno delovno silo. Če imate terensko ekipo prodajalcev in serviserjev, jih opremite s primerno prenosno opremo: pametnimi mobilniki, prenosnimi računalniki in pozivniki. Tako bodo svoje delo lahko opravljali veliko bolj učinkovito, kot, če bi uporabljali le svinčnik in papir, podatki pa bodo lahko v realnem času dostopni tudi vam in poslovnim analitikom v vašem podjetju.

Sprva se morda zdijo stroški nakupa strojne opreme veliki, a le z investiranjem lahko žanjete sadove. Oprema vam bo pomagala pospešiti poslovanje, posledično pa bodo tudi dobički višji.

3. Izobraževanje

Nakupili ste programsko opremo in računalnike, kateri bo vaš naslednji korak? Opreme zagotovo ne boste mogli maksimalno izkoristiti, če je ne boste znali pravilno uporabljati. Poiščite primerne tečaje za uporabo nakupljene strojne in programske opreme ter jih privoščite sebi in svojim zaposlenim. Le kvalificirana delovna sila vas bo pripeljala do pravih uspehov.

4. Prilagoditev delovnega okolja

Še en korak, ki vam bo zagotovo pomagal izboljšati produktivnost vaših zaposlenih, je izboljšanje delovnih pogojev. Pravilna postavitev opreme in kvalitetna pisarniška oprema je predpogoj za zadovoljno in uspešno delovno silo.

Raziskave so že večkrat pokazale, da prilagoditev delovnega okolja močno izboljša produktivnost v podjetju, še posebej v primeru, ko gre za pisarniška delovna mesta. Kvalitetna oprema bo namreč zmanjšala možnost poškodb zaposlenih, kot je na primer okvarjena hrbtenica ali bolečine v vratu, zato bodo manj časa preživeli na bolniškem dopustu, vam pa ne bo potrebno iskati novih delavcev za nadomeščanje.

Vir: Sme Blog

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice