Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Optimizacija spletne strani predstavlja temelj za močno prisotnost blagovne znamke na spletu. Podjetjem namreč ne prinaša zgolj novega "organskega" prometa, temveč na njihovo spletno stran privablja tudi tiste interesente, ki so z njihovo blagovno znamko že seznanjeni.
Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Velikokrat se sicer podjetja na spletnih iskalnikih osredotočajo zgolj na pridobivanje novega organskega prometa, spregledajo pa dejstvo, da bi morali na svojo stran pridobiti tudi tiste uporabnike, ki so z njihovo blagovno znamko že seznanjeni in pravzaprav iščejo prav njihovo ponudbo. 

Nanje boste najbolje vplivali na naslednje načine: 

1. Na svoji spletni strani opišite svojo blagovno znamko

Pripravite kratek, a jedrnat opis vašega podjetja in blagovne znamke, s katerim boste obiskovalcem dali vedeti, s čim se ukvarjate. Pri urejanju strani ne pozabite tudi na primerne notranje povezave, pa tudi na to, da bodo vpisani meta podatki kar najbolj ustrezni. 

2. Na Googlu poskusite pridobiti razširjen prikaz o vašem podjetju

Gre sicer za popolnoma avtomatizirano storitev Googla, ki temelji predvsem na obnašanju uporabnikov, toda z dobro zasnovano spletno stranjo si boste povečali možnosti, da se bo nekoč tudi vaše podjetje pojavilo med tovrstnimi zadetki. 

3. Ustvarite profile na družabnih omrežjih

Obstaja velika verjetnost, da se bodo družabna omrežja vašega podjetja (Facebook, Twitter, LinkedIn, Youtube ipd.) pojavila med prvimi zadetki na Googlu, ko bo nekdo želel pridobiti več informacij o vaši blagovni znamki. Prav zato je pomembno, da svoje profile natančno izpolnite. 

4. Predstavite svoje podjetje v Googlu

S pomočjo storitve Google My Business na spletu predstavite svoje podjetje tako, kot ga predstavljate na napisih, pisarniškem materialu in preostalih oblikah trženja. Ljudje bodo na ta način prave informacije našli hitro in enostavno.  

5. Omogočite ljudem, da v Googlu delijo svoje izkušnje z vami

Z vnosom podjetja v storitev Google My Business boste ljudem tudi omogočili, da z javnostjo delijo njihove izkušnje z vašo blagovno znamko. Tako boste lahko občutili pozitivne posledice pri uvrstitvi na spletnih iskalnikih, potencialne stranke pa bodo enostavno našle informacije, ki jim bodo koristile.

6. Poskrbite, da se bo o vaši blagovni znamki pisalo v medijih

Razni intervjuji, sporočila za medije in unikatni članki z vašimi nasveti, objavljeni na drugih spletnih straneh, lahko uvrstitvi vaše spletne strani v iskalnikih prinesejo precej koristi. Poskrbite, da se bodo ljudje o vas razpisali in v naslovu člankov uporabili tudi ime vaše blagovne znamke. 

7. Notranje povezave naj vodijo do vaših najboljših vsebin

Tudi znotraj spletne strani ustvarite več povezav, ki bodo bralca odpeljale k vašim najbolj branim in zaželjenim vsebinam. Na ta način ne boste povečali le njihove dolžine obiska na vaših spletnih straneh, temveč tudi povečali verjetnost, da bo Google vaše zadetke na iskalniku uvrščal višje. 

Vir: Entrepreneur.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti petek, 15. junija? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2018 napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi. Preberite več >>


Kako pomemben je dober naslov?

Kako pomemben je dober naslov?

Ključ do dobro obiskane spletne strani je redno dodajanje kvalitetnih vsebin. Te pa morajo seveda biti označene s primernim naslovom. Preberite več >>

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

Prodajne spletne strani se od klasičnih bistveno razlikujejo in temu primerno mora biti prilagojen tudi sam postopek SEO optimizacije le-teh. Prodajna spletna stran namreč ne sme biti privlačna zgolj za potencialne kupce, temveč tudi za Googlove iskalne pajke. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

Optimizacija spletnih strani oziroma SEO optimizacija je področje, ki ga ne moremo popolnoma natančno izmeriti in opredeliti. Vendar vas nekatere informacije lahko usmerijo v pravo smer. Preberite več >>

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Ko govorimo o optimizaciji spletnih strani, moramo upoštevati veliko različnih faktorjev. Nikakor pa ne smemo pozabiti na zunanje povezave, ki k nam vodijo iz drugih spletnih strani. Preberite več >>

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Po ustvarjanju in objavljanju vsebin se delo na spletni strani še ne konča. Treba je poskrbeti, da bodo bralci nove vsebine videli, jih prebrali in na koncu tudi delili s svojimi znanci preko družbenih omrežij, kot so Facebook, LinkedIn ali Twitter. Preberite več >>

Infografika: Pri optimizaciji spletne strani ne pozabite na ključne besede!

Infografika: Pri optimizaciji spletne strani ne pozabite na ključne besede!

Če vas na spletu nihče ne najde, pravzaprav ne obstajate – in prav zagotavljanju vidnosti na spletu je namenjena optimizacija spletnih strani. Eden pomembnih delov t. i. SEO optimizacije je izbira in uporaba primernih ključnih besed. Preberite več >>

Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

V petek, 26. maja 2017, smo v NLB Centru inovativnega podjetništva prisluhnili Igorju Bajsiču iz podjetja SEOPRO. Udeleženci smo izvedeli kopico novih informacij o optimizaciji spletnih strani in spoznali, kako lahko svojemu poslu zagotovimo konstantno rast na dolgi rok. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

03.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje