Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Avtor — 18.07.2016
Optimizacija spletne strani predstavlja temelj za močno prisotnost blagovne znamke na spletu. Podjetjem namreč ne prinaša zgolj novega "organskega" prometa, temveč na njihovo spletno stran privablja tudi tiste interesente, ki so z njihovo blagovno znamko že seznanjeni.
Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Velikokrat se sicer podjetja na spletnih iskalnikih osredotočajo zgolj na pridobivanje novega organskega prometa, spregledajo pa dejstvo, da bi morali na svojo stran pridobiti tudi tiste uporabnike, ki so z njihovo blagovno znamko že seznanjeni in pravzaprav iščejo prav njihovo ponudbo. 

Nanje boste najbolje vplivali na naslednje načine: 

1. Na svoji spletni strani opišite svojo blagovno znamko

Pripravite kratek, a jedrnat opis vašega podjetja in blagovne znamke, s katerim boste obiskovalcem dali vedeti, s čim se ukvarjate. Pri urejanju strani ne pozabite tudi na primerne notranje povezave, pa tudi na to, da bodo vpisani meta podatki kar najbolj ustrezni. 

2. Na Googlu poskusite pridobiti razširjen prikaz o vašem podjetju

Gre sicer za popolnoma avtomatizirano storitev Googla, ki temelji predvsem na obnašanju uporabnikov, toda z dobro zasnovano spletno stranjo si boste povečali možnosti, da se bo nekoč tudi vaše podjetje pojavilo med tovrstnimi zadetki. 

3. Ustvarite profile na družabnih omrežjih

Obstaja velika verjetnost, da se bodo družabna omrežja vašega podjetja (Facebook, Twitter, LinkedIn, Youtube ipd.) pojavila med prvimi zadetki na Googlu, ko bo nekdo želel pridobiti več informacij o vaši blagovni znamki. Prav zato je pomembno, da svoje profile natančno izpolnite. 

4. Predstavite svoje podjetje v Googlu

S pomočjo storitve Google My Business na spletu predstavite svoje podjetje tako, kot ga predstavljate na napisih, pisarniškem materialu in preostalih oblikah trženja. Ljudje bodo na ta način prave informacije našli hitro in enostavno.  

5. Omogočite ljudem, da v Googlu delijo svoje izkušnje z vami

Z vnosom podjetja v storitev Google My Business boste ljudem tudi omogočili, da z javnostjo delijo njihove izkušnje z vašo blagovno znamko. Tako boste lahko občutili pozitivne posledice pri uvrstitvi na spletnih iskalnikih, potencialne stranke pa bodo enostavno našle informacije, ki jim bodo koristile.

6. Poskrbite, da se bo o vaši blagovni znamki pisalo v medijih

Razni intervjuji, sporočila za medije in unikatni članki z vašimi nasveti, objavljeni na drugih spletnih straneh, lahko uvrstitvi vaše spletne strani v iskalnikih prinesejo precej koristi. Poskrbite, da se bodo ljudje o vas razpisali in v naslovu člankov uporabili tudi ime vaše blagovne znamke. 

7. Notranje povezave naj vodijo do vaših najboljših vsebin

Tudi znotraj spletne strani ustvarite več povezav, ki bodo bralca odpeljale k vašim najbolj branim in zaželjenim vsebinam. Na ta način ne boste povečali le njihove dolžine obiska na vaših spletnih straneh, temveč tudi povečali verjetnost, da bo Google vaše zadetke na iskalniku uvrščal višje. 

Vir: Entrepreneur.com

Preberite tudi
Zakaj izbrati dober naslov strani?

Zakaj izbrati dober naslov strani?

Izbiranje dobrih naslov je nekaj, kar mora obvladati prav vsak lastnik spletne strani. Premišljeno izbran naslov bo pritegnil veliko število bralcev na spletno stran, obenem pa pripomogel tudi k izboljšanju uvrstitve spletnega mesta v spletnih iskalnikih.

Preberite več >>
Facebook bo kaznoval mobilnim napravam neprilagojene strani

Facebook bo kaznoval mobilnim napravam neprilagojene strani

Facebook je pred kratkim predstavil novo spremembo svojega algoritma. Tokratna prilagoditev bo zmanjševala doseg spletnih strani, ki niso prilagojene mobilnim napravam. Kako lahko optimizirate svojo spletno stran, da jo bo Facebook prikazal čim večjemu številu uporabnikov?

Preberite več >>
Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Meta opis je kratek, ne več kot 160 znakov dolg sestavek, ki na kratko povzame bistvo spletne strani. Prikazuje se na strani z rezultati iskanja in postane viden po tem, ko posameznik v spletni iskalnik vtipka željeno ključno besedo ali besedno zvezo. Optimiziranje meta opisov je zelo pomemben vidik vsake dobro optimizirane spletne strani.

Preberite več >>
SEO optimizacija za prodajne spletne strani

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

Prodajne spletne strani se od klasičnih bistveno razlikujejo in temu primerno mora biti prilagojen tudi sam postopek SEO optimizacije le-teh. Prodajna spletna stran namreč ne sme biti privlačna zgolj za potencialne kupce, temveč tudi za Googlove iskalne pajke.

Preberite več >>
Optimizacija spletne strani

Optimizacija spletne strani

Vsaka spletna stran potrebuje obiskovalce, ki so potencialni kupci storitev, ki jih podjetje ponuja. Te lahko pridobimo na različne načine, eden izmed najbolj privlačnih je SEO oziroma optimizacija spletne strani, ki je čedalje bolj uveljavljena.

Preberite več >>
Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

V petek, 26. maja 2017, smo v NLB Centru inovativnega podjetništva prisluhnili Igorju Bajsiču iz podjetja SEOPRO. Udeleženci smo izvedeli kopico novih informacij o optimizaciji spletnih strani in spoznali, kako lahko svojemu poslu zagotovimo konstantno rast na dolgi rok.

Preberite več >>
Optimizacije spletnih strani se lotite premišljeno

Optimizacije spletnih strani se lotite premišljeno

Optimizacija spletnih strani (SEO) je čedalje bolj pomemben del sodobnega marketinga, ki gre z roko v roki z drugimi načini promocije. V zadnjih letih so jo na veliko odkrila tudi slovenska podjetja, zato smo se odločili, da se bomo o tem za koga je optimizacija spletnih strani primerna pogovorili z mojstrom.

Preberite več >>
Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Po ustvarjanju in objavljanju vsebin se delo na spletni strani še ne konča. Treba je poskrbeti, da bodo bralci nove vsebine videli, jih prebrali in na koncu tudi delili s svojimi znanci preko družbenih omrežij, kot so Facebook, LinkedIn ali Twitter.

Preberite več >>
Google testira nove spremembe svojega iskalnega algoritma

Google testira nove spremembe svojega iskalnega algoritma

SEO strokovnjaki so tekom vikenda opazili nekaj manjših sprememb na prvih straneh iskalnih zadetkov v Googlu. Gre za posledico Googlovega testiranja manjših sprememb na iskalnih algoritmih, ki po novem zadetkov, ki so že prikazani na vrhu med plačanimi oglasi, v nadaljevanju ne bodo podvajali več. Do sedaj so se namreč med zadetki lahko izpisali dvakrat.

Preberite več >>
Earlybird za SEO izobraževanje le še danes!

Earlybird za SEO izobraževanje le še danes!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če je malo obiska, je tudi prodaje malo. To težavo rešuje spletni marketing.

Preberite več >>
Oznake: , , ,
Iskanje
MP izobraževanja
MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje.

Preberite več >>
Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje.

Preberite več >>
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane le pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo s pravim pristopom velik potencial.

Preberite več >>
Vse za podjetje