Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Optimizacija spletne strani predstavlja temelj za močno prisotnost blagovne znamke na spletu. Podjetjem namreč ne prinaša zgolj novega "organskega" prometa, temveč na njihovo spletno stran privablja tudi tiste interesente, ki so z njihovo blagovno znamko že seznanjeni.
Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Velikokrat se sicer podjetja na spletnih iskalnikih osredotočajo zgolj na pridobivanje novega organskega prometa, spregledajo pa dejstvo, da bi morali na svojo stran pridobiti tudi tiste uporabnike, ki so z njihovo blagovno znamko že seznanjeni in pravzaprav iščejo prav njihovo ponudbo. 

Nanje boste najbolje vplivali na naslednje načine: 

1. Na svoji spletni strani opišite svojo blagovno znamko

Pripravite kratek, a jedrnat opis vašega podjetja in blagovne znamke, s katerim boste obiskovalcem dali vedeti, s čim se ukvarjate. Pri urejanju strani ne pozabite tudi na primerne notranje povezave, pa tudi na to, da bodo vpisani meta podatki kar najbolj ustrezni. 

2. Na Googlu poskusite pridobiti razširjen prikaz o vašem podjetju

Gre sicer za popolnoma avtomatizirano storitev Googla, ki temelji predvsem na obnašanju uporabnikov, toda z dobro zasnovano spletno stranjo si boste povečali možnosti, da se bo nekoč tudi vaše podjetje pojavilo med tovrstnimi zadetki. 

3. Ustvarite profile na družabnih omrežjih

Obstaja velika verjetnost, da se bodo družabna omrežja vašega podjetja (Facebook, Twitter, LinkedIn, Youtube ipd.) pojavila med prvimi zadetki na Googlu, ko bo nekdo želel pridobiti več informacij o vaši blagovni znamki. Prav zato je pomembno, da svoje profile natančno izpolnite. 

4. Predstavite svoje podjetje v Googlu

S pomočjo storitve Google My Business na spletu predstavite svoje podjetje tako, kot ga predstavljate na napisih, pisarniškem materialu in preostalih oblikah trženja. Ljudje bodo na ta način prave informacije našli hitro in enostavno.  

5. Omogočite ljudem, da v Googlu delijo svoje izkušnje z vami

Z vnosom podjetja v storitev Google My Business boste ljudem tudi omogočili, da z javnostjo delijo njihove izkušnje z vašo blagovno znamko. Tako boste lahko občutili pozitivne posledice pri uvrstitvi na spletnih iskalnikih, potencialne stranke pa bodo enostavno našle informacije, ki jim bodo koristile.

6. Poskrbite, da se bo o vaši blagovni znamki pisalo v medijih

Razni intervjuji, sporočila za medije in unikatni članki z vašimi nasveti, objavljeni na drugih spletnih straneh, lahko uvrstitvi vaše spletne strani v iskalnikih prinesejo precej koristi. Poskrbite, da se bodo ljudje o vas razpisali in v naslovu člankov uporabili tudi ime vaše blagovne znamke. 

7. Notranje povezave naj vodijo do vaših najboljših vsebin

Tudi znotraj spletne strani ustvarite več povezav, ki bodo bralca odpeljale k vašim najbolj branim in zaželjenim vsebinam. Na ta način ne boste povečali le njihove dolžine obiska na vaših spletnih straneh, temveč tudi povečali verjetnost, da bo Google vaše zadetke na iskalniku uvrščal višje. 

Vir: Entrepreneur.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Meta opis je kratek, ne več kot 160 znakov dolg sestavek, ki na kratko povzame bistvo spletne strani. Prikazuje se na strani z rezultati iskanja in postane viden po tem, ko posameznik v spletni iskalnik vtipka željeno ključno besedo ali besedno zvezo. Optimiziranje meta opisov je zelo pomemben vidik vsake dobro optimizirane spletne strani. Preberite več >>

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

Optimizacija spletnih strani oziroma SEO optimizacija je področje, ki ga ne moremo popolnoma natančno izmeriti in opredeliti. Vendar vas nekatere informacije lahko usmerijo v pravo smer. Preberite več >>

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Na področju optimizacije spletnih strani se v zadnjem času pogosto pojavlja vprašanje, ali na uvrstitev spletnih strani v iskalnikih vplivata tudi starost domene in dolžina njene registracije. O tem elementu SEO smo se pogovarjali tudi z Igorjem Bajsičem iz podjetja SEOPRO. Preberite več >>

Google svetuje: oblikujte daljše meta opise

Google svetuje: oblikujte daljše meta opise

Podjetje Google v svoj iskalnik umešča daljše povzetke spletnih strani. Kaj to pomeni in kaj morate storiti, da bo vaša strategija najbolj optimalna? Preberite več >>

Semantično iskanje postaja pomemben del SEO optimizacije

Semantično iskanje postaja pomemben del SEO optimizacije

Spletni iskalnik Google pri prikazovanju rezultatov dandanes vse bolj upošteva druge dejavnike kot pa zgolj ključne besede, ki jih je ob iskanju vpisal uporabnik. Vse to v želji po podajanju čim bolj relevantnih in natančnih rezultatov iskanja. Preberite več >>

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Preberite več >>

Izognite se 3 najpogostejšim napakam pri SEO optimizaciji

Izognite se 3 najpogostejšim napakam pri SEO optimizaciji

V nadaljevanju si preberite, katere so 3 najpogostejše napake, ki se pojavljajo pri SEO optimizaciji, in kako se jim lahko najlažje izognete. Preberite več >>

Infografika: Pri optimizaciji spletne strani ne pozabite na ključne besede!

Infografika: Pri optimizaciji spletne strani ne pozabite na ključne besede!

Če vas na spletu nihče ne najde, pravzaprav ne obstajate – in prav zagotavljanju vidnosti na spletu je namenjena optimizacija spletnih strani. Eden pomembnih delov t. i. SEO optimizacije je izbira in uporaba primernih ključnih besed. Preberite več >>

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Ko govorimo o optimizaciji spletnih strani, moramo upoštevati veliko različnih faktorjev. Nikakor pa ne smemo pozabiti na zunanje povezave, ki k nam vodijo iz drugih spletnih strani. Preberite več >>

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: AI4GOOD – powered by Huawei

26.09.2018 od 12:30 do 17:00
Konferenca: AI4GOOD – powered by Huawei

Umetna inteligenca (Artificial intelligence) je med podjetniki svetovnega kova, kot sta Elon Musk in Jeff Bezos, izredno pogosta tema pogovorov. Kako pa je z uporabo oziroma razvojem umetne inteligence v Sloveniji? Vabimo vas na brezplačno konferenco AI4GOOD – powered by Huawei, na kateri bomo preverili stanje ter napovedali trende.
Preberite več >>

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.10.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za GDPR - zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

16.10.2018 od 16:00 do 18.10.2018 19:00
WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

Email Marketing Master Class

24.10.2018 od 15:00 do 18:00
Email Marketing Master Class

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

Vse za podjetje