Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Optimizacija spletne strani predstavlja temelj za močno prisotnost blagovne znamke na spletu. Podjetjem namreč ne prinaša zgolj novega "organskega" prometa, temveč na njihovo spletno stran privablja tudi tiste interesente, ki so z njihovo blagovno znamko že seznanjeni.
Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Velikokrat se sicer podjetja na spletnih iskalnikih osredotočajo zgolj na pridobivanje novega organskega prometa, spregledajo pa dejstvo, da bi morali na svojo stran pridobiti tudi tiste uporabnike, ki so z njihovo blagovno znamko že seznanjeni in pravzaprav iščejo prav njihovo ponudbo. 

Nanje boste najbolje vplivali na naslednje načine: 

1. Na svoji spletni strani opišite svojo blagovno znamko

Pripravite kratek, a jedrnat opis vašega podjetja in blagovne znamke, s katerim boste obiskovalcem dali vedeti, s čim se ukvarjate. Pri urejanju strani ne pozabite tudi na primerne notranje povezave, pa tudi na to, da bodo vpisani meta podatki kar najbolj ustrezni. 

2. Na Googlu poskusite pridobiti razširjen prikaz o vašem podjetju

Gre sicer za popolnoma avtomatizirano storitev Googla, ki temelji predvsem na obnašanju uporabnikov, toda z dobro zasnovano spletno stranjo si boste povečali možnosti, da se bo nekoč tudi vaše podjetje pojavilo med tovrstnimi zadetki. 

3. Ustvarite profile na družabnih omrežjih

Obstaja velika verjetnost, da se bodo družabna omrežja vašega podjetja (Facebook, Twitter, LinkedIn, Youtube ipd.) pojavila med prvimi zadetki na Googlu, ko bo nekdo želel pridobiti več informacij o vaši blagovni znamki. Prav zato je pomembno, da svoje profile natančno izpolnite. 

4. Predstavite svoje podjetje v Googlu

S pomočjo storitve Google My Business na spletu predstavite svoje podjetje tako, kot ga predstavljate na napisih, pisarniškem materialu in preostalih oblikah trženja. Ljudje bodo na ta način prave informacije našli hitro in enostavno.  

5. Omogočite ljudem, da v Googlu delijo svoje izkušnje z vami

Z vnosom podjetja v storitev Google My Business boste ljudem tudi omogočili, da z javnostjo delijo njihove izkušnje z vašo blagovno znamko. Tako boste lahko občutili pozitivne posledice pri uvrstitvi na spletnih iskalnikih, potencialne stranke pa bodo enostavno našle informacije, ki jim bodo koristile.

6. Poskrbite, da se bo o vaši blagovni znamki pisalo v medijih

Razni intervjuji, sporočila za medije in unikatni članki z vašimi nasveti, objavljeni na drugih spletnih straneh, lahko uvrstitvi vaše spletne strani v iskalnikih prinesejo precej koristi. Poskrbite, da se bodo ljudje o vas razpisali in v naslovu člankov uporabili tudi ime vaše blagovne znamke. 

7. Notranje povezave naj vodijo do vaših najboljših vsebin

Tudi znotraj spletne strani ustvarite več povezav, ki bodo bralca odpeljale k vašim najbolj branim in zaželjenim vsebinam. Na ta način ne boste povečali le njihove dolžine obiska na vaših spletnih straneh, temveč tudi povečali verjetnost, da bo Google vaše zadetke na iskalniku uvrščal višje. 

Vir: Entrepreneur.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Google Analytics

MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics. Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>


Lokalni SEO za lastnike restavracij brez spletne strani

Lokalni SEO za lastnike restavracij brez spletne strani

Pridobivanje strank v tako zasičeni panogi, kot je gostinstvo, je zahtevna naloga. A gostincem je pri tem lahko v veliko pomoč svetovni splet. Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Po ustvarjanju in objavljanju vsebin se delo na spletni strani še ne konča. Treba je poskrbeti, da bodo bralci nove vsebine videli, jih prebrali in na koncu tudi delili s svojimi znanci preko družbenih omrežij, kot so Facebook, LinkedIn ali Twitter. Preberite več >>

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Na področju optimizacije spletnih strani se v zadnjem času pogosto pojavlja vprašanje, ali na uvrstitev spletnih strani v iskalnikih vplivata tudi starost domene in dolžina njene registracije. O tem elementu SEO smo se pogovarjali tudi z Igorjem Bajsičem iz podjetja SEOPRO. Preberite več >>

Zakaj izbrati dober naslov strani?

Zakaj izbrati dober naslov strani?

Izbiranje dobrih naslov je nekaj, kar mora obvladati prav vsak lastnik spletne strani. Premišljeno izbran naslov bo pritegnil veliko število bralcev na spletno stran, obenem pa pripomogel tudi k izboljšanju uvrstitve spletnega mesta v spletnih iskalnikih. Preberite več >>

Facebook bo kaznoval mobilnim napravam neprilagojene strani

Facebook bo kaznoval mobilnim napravam neprilagojene strani

Facebook je pred kratkim predstavil novo spremembo svojega algoritma. Tokratna prilagoditev bo zmanjševala doseg spletnih strani, ki niso prilagojene mobilnim napravam. Kako lahko optimizirate svojo spletno stran, da jo bo Facebook prikazal čim večjemu številu uporabnikov? Preberite več >>

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Meta opis je kratek, ne več kot 160 znakov dolg sestavek, ki na kratko povzame bistvo spletne strani. Prikazuje se na strani z rezultati iskanja in postane viden po tem, ko posameznik v spletni iskalnik vtipka željeno ključno besedo ali besedno zvezo. Optimiziranje meta opisov je zelo pomemben vidik vsake dobro optimizirane spletne strani. Preberite več >>

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

Prodajne spletne strani se od klasičnih bistveno razlikujejo in temu primerno mora biti prilagojen tudi sam postopek SEO optimizacije le-teh. Prodajna spletna stran namreč ne sme biti privlačna zgolj za potencialne kupce, temveč tudi za Googlove iskalne pajke. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje