Izboljšajte zaslužek vašega podjetja

Avtor Maja Borštnik — 27.12.2011
Komentiraj!
Podjetniki preveč časa posvetijo osredotočanju na skrbi, namesto, da bi se osredotočili na rešitve. V nadaljevanju si preberite nasvete dveh uspešnih podjetnikov in poskrbite, da bo tudi vaše podjetje čimprej prišlo na zeleno vejo.
Izboljšajte zaslužek vašega podjetja

Izboljšajte zaslužek vašega podjetja (slika: sxc.hu)

Patricia Sigmon, ustanoviteljica podjetja David Advisory Group meni, da je glavni vzrok za neuspešnost podjetja osredotočanje na skrbi, kako bomo podjetje pripeljali skozi naslednji mesec. Podjetnik naj se raje osredotoča na zaslužek. Podobno meni tudi Sigmon, lastnik podjetja LPS Consulting, ki je danes vredno že prek 2 milijona dolarjev.

V nadaljevanju si preberite nasvete obeh uspešnih poslovnežev in pripeljite vaše podjetje iz rdečih številk.

Glavna napaka neuspešnih podjetij je ta, da se ne zavedajo izdatkov in prihodkov. Ker skrbijo le za izplačevanje plač, slej ko prej zapadejo v dolg. Vzrok za to je najverjetneje čakanje na polletne ali četrtletne izpiske računovodskih servisov, a v tem času se lahko mnogo stvari že spremeni. Tudi podjetniki, ki podatke o poslovanju dnevno spremljajo velikokrat nimajo realnih podatkov, saj uporabljajo računovodske servise, ki v program vnašajo podatke enkrat tedensko - a tudi takrat so podatki že zastareli. Primerna rešitev je uporaba spletnega računovodstva, ki omogoča dostop do najnovejših podatkov o poslovanju. V Zavodu mladi podjetnik priporočamo uporabo spletnega računovodstva miniMAX, ki omogoča 100-odstotno usklajenost računovodje in podjetnika.

Veliko težavo povzročajo tudi nekateri zaposleni, ki na delo hodijo nezainteresirani in zgolj čakajo, da mine 8-urni delovnik. Ker manjšemu podjetju že nekaj tisoč evrov veliko pomeni, si takega delavca ponavadi ne morejo privoščiti, zato morajo razmisliti o zamenjavi. A brez slabe vesti - zaposleni naj bi delali v prid podjetja, ne pa ga uničevati.

Še ena izmed hudih napak je počivanje na lovorikah. Podjetja, ki so začasno ustavila svoje delo, bo zagotovo povozila konkurenca. Prepoznavnost je dandanes izrednega pomena za uspešnost podjetja, zato mora podjetje obstajati tudi na spletu. V ta namen lahko izkoristite družabna omrežja, kot so na primer Facebook, Twitter, LinkedIn in drugi. Ne sme manjkati tudi spletna stran podjetja s predstavitvijo dejavnosti in kontakti.

Vir: Business Week

XR06 - single static MP coworking
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!