Izboljšajte zaslužek vašega podjetja

Podjetniki preveč časa posvetijo osredotočanju na skrbi, namesto, da bi se osredotočili na rešitve. V nadaljevanju si preberite nasvete dveh uspešnih podjetnikov in poskrbite, da bo tudi vaše podjetje čimprej prišlo na zeleno vejo.
Izboljšajte zaslužek vašega podjetja

Izboljšajte zaslužek vašega podjetja (slika: sxc.hu)

Patricia Sigmon, ustanoviteljica podjetja David Advisory Group meni, da je glavni vzrok za neuspešnost podjetja osredotočanje na skrbi, kako bomo podjetje pripeljali skozi naslednji mesec. Podjetnik naj se raje osredotoča na zaslužek. Podobno meni tudi Sigmon, lastnik podjetja LPS Consulting, ki je danes vredno že prek 2 milijona dolarjev.

V nadaljevanju si preberite nasvete obeh uspešnih poslovnežev in pripeljite vaše podjetje iz rdečih številk.

Glavna napaka neuspešnih podjetij je ta, da se ne zavedajo izdatkov in prihodkov. Ker skrbijo le za izplačevanje plač, slej ko prej zapadejo v dolg. Vzrok za to je najverjetneje čakanje na polletne ali četrtletne izpiske računovodskih servisov, a v tem času se lahko mnogo stvari že spremeni. Tudi podjetniki, ki podatke o poslovanju dnevno spremljajo velikokrat nimajo realnih podatkov, saj uporabljajo računovodske servise, ki v program vnašajo podatke enkrat tedensko – a tudi takrat so podatki že zastareli. Primerna rešitev je uporaba spletnega računovodstva, ki omogoča dostop do najnovejših podatkov o poslovanju. V Zavodu mladi podjetnik priporočamo uporabo spletnega računovodstva miniMAX, ki omogoča 100-odstotno usklajenost računovodje in podjetnika.

Veliko težavo povzročajo tudi nekateri zaposleni, ki na delo hodijo nezainteresirani in zgolj čakajo, da mine 8-urni delovnik. Ker manjšemu podjetju že nekaj tisoč evrov veliko pomeni, si takega delavca ponavadi ne morejo privoščiti, zato morajo razmisliti o zamenjavi. A brez slabe vesti – zaposleni naj bi delali v prid podjetja, ne pa ga uničevati.

Še ena izmed hudih napak je počivanje na lovorikah. Podjetja, ki so začasno ustavila svoje delo, bo zagotovo povozila konkurenca. Prepoznavnost je dandanes izrednega pomena za uspešnost podjetja, zato mora podjetje obstajati tudi na spletu. V ta namen lahko izkoristite družabna omrežja, kot so na primer Facebook, Twitter, LinkedIn in drugi. Ne sme manjkati tudi spletna stran podjetja s predstavitvijo dejavnosti in kontakti.

Vir: Business Week

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje