Izkoristite moč prvega vtisa

Prvi vtis šteje - študije pravijo, da večina ljudi odločitev, ali jim je vaš produkt ali storitev všeč, sprejme v prvih 30 sekundah oz. v največ dveh minutah. Imate torej le eno priložnost, da napravite dober prvi vtis!
Izbran najboljši poslovni načrt natečaja Interino

Izbran najboljši poslovni načrt natečaja Interino (Vir slike: sxc.hu)

Morda imate odlične sposobnosti za prodajo, vendar v kolikor pri prvem stiku z novo potencialno stranko ne boste uspešni, do tja najverjetneje sploh ne boste prišli. Poskrbeti morate, da boste že na daleč kazali vtis zaupanja vredne osebe, ki svoj posel obvlada. Kako doseči, da boste strankino pozornost usmerili nase, na vaše produkte ali storitve in kako na stranke napraviti odličen prvi vtis?

Da bo prvi vtis s potencialnimi strankami uspešen, morate izražati zaupanje, uspeh, profesionalnost in tudi jasno vizijo vašega podjetja, zato si preberite nekaj nasvetov, kako to doseči.

Oblecite se za uspeh – Če tudi navzven izgledate kot profesionalec, vas bodo stranke tako tudi tretirale. Preprost, a urejen videz je za prvi vtis zelo pomemben, izogibajte pa se kričečih barv in ekstremne mode.

Kako zvenite po telefonu? – Da vas potencialne stranke ocenujejo, ne potrebujejo stika iz oči v oči. Dovolj je že telefonski pogovor, kjer štejejo stvari, kot so ton vašega glasu, sproščenost glasu, pozitivna naravnanost ipd. Če bo strankam všeč, kar bodo slišale, obstaja velika verjetnost za nadaljnje sodelovanje.

Glasovna pošta naj bo jasna in glasna – Ko nekomu puščate sporočilo na telefonski tajnici, poskrbite, da boste v sporočilo vključili tudi vaše ime in telefonsko številko. Bodite natančni in klicanemu podajte dovolj informacij, govorite počasi in razumljivo.

Logotip mora biti preprost, a unikaten – Dober logotip je pomemben del gradnje blagovne znamke. Ta naj bo preprost, a unikaten, kar je recept za uspeh. Hkrati naj odraža osebnost vašega podjetja. Najbolje je, da izdelavo logotipa prepustite izkušenemu strokovnjaku, ki vam bo znal tudi najbolje svetovati.

Najemite strokovnjaka za oblikovanje spletne strani – Investiranje v pripravo odlične spletne strani je zagotovo vredno vsakega centa, saj pogosto predstavlja prvi stik potencialnih strank z vašim podjetjem. Profesionalna spletna stran lahko namreč vašemu podjetju poveča videz strokovnosti.

Poslovni naslov lahko poveča vašo kredibilnost – Fizični naslov je izredno pomemben za povečanje kredibilnosti vašega podjetja. V kolikor poslujete na domačem naslovu, bo morda za vas prišla v poštev virtualna pisarna!

Elektronski naslov naj bo enak domeni spletne strani – Ob nakupu domene za spletno stran doplačajte tudi nekaj evrov za zakup elektronskih naslovov. Uporaba naslovov, kot so @gmail.com ali @yahoo.com, se mnogim zdi neprofesionalna in zbija zaupanje v vaše podjetje.

Vir: Corporate Office Centers

Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas in bodite na tekočem!

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje