Izkoristite moč prvega vtisa

Prvi vtis šteje - študije pravijo, da večina ljudi odločitev, ali jim je vaš produkt ali storitev všeč, sprejme v prvih 30 sekundah oz. v največ dveh minutah. Imate torej le eno priložnost, da napravite dober prvi vtis!
Izbran najboljši poslovni načrt natečaja Interino

Izbran najboljši poslovni načrt natečaja Interino (Vir slike: sxc.hu)

Morda imate odlične sposobnosti za prodajo, vendar v kolikor pri prvem stiku z novo potencialno stranko ne boste uspešni, do tja najverjetneje sploh ne boste prišli. Poskrbeti morate, da boste že na daleč kazali vtis zaupanja vredne osebe, ki svoj posel obvlada. Kako doseči, da boste strankino pozornost usmerili nase, na vaše produkte ali storitve in kako na stranke napraviti odličen prvi vtis?

Da bo prvi vtis s potencialnimi strankami uspešen, morate izražati zaupanje, uspeh, profesionalnost in tudi jasno vizijo vašega podjetja, zato si preberite nekaj nasvetov, kako to doseči.

Oblecite se za uspeh – Če tudi navzven izgledate kot profesionalec, vas bodo stranke tako tudi tretirale. Preprost, a urejen videz je za prvi vtis zelo pomemben, izogibajte pa se kričečih barv in ekstremne mode.

Kako zvenite po telefonu? – Da vas potencialne stranke ocenujejo, ne potrebujejo stika iz oči v oči. Dovolj je že telefonski pogovor, kjer štejejo stvari, kot so ton vašega glasu, sproščenost glasu, pozitivna naravnanost ipd. Če bo strankam všeč, kar bodo slišale, obstaja velika verjetnost za nadaljnje sodelovanje.

Glasovna pošta naj bo jasna in glasna – Ko nekomu puščate sporočilo na telefonski tajnici, poskrbite, da boste v sporočilo vključili tudi vaše ime in telefonsko številko. Bodite natančni in klicanemu podajte dovolj informacij, govorite počasi in razumljivo.

Logotip mora biti preprost, a unikaten – Dober logotip je pomemben del gradnje blagovne znamke. Ta naj bo preprost, a unikaten, kar je recept za uspeh. Hkrati naj odraža osebnost vašega podjetja. Najbolje je, da izdelavo logotipa prepustite izkušenemu strokovnjaku, ki vam bo znal tudi najbolje svetovati.

Najemite strokovnjaka za oblikovanje spletne strani – Investiranje v pripravo odlične spletne strani je zagotovo vredno vsakega centa, saj pogosto predstavlja prvi stik potencialnih strank z vašim podjetjem. Profesionalna spletna stran lahko namreč vašemu podjetju poveča videz strokovnosti.

Poslovni naslov lahko poveča vašo kredibilnost – Fizični naslov je izredno pomemben za povečanje kredibilnosti vašega podjetja. V kolikor poslujete na domačem naslovu, bo morda za vas prišla v poštev virtualna pisarna!

Elektronski naslov naj bo enak domeni spletne strani – Ob nakupu domene za spletno stran doplačajte tudi nekaj evrov za zakup elektronskih naslovov. Uporaba naslovov, kot so @gmail.com ali @yahoo.com, se mnogim zdi neprofesionalna in zbija zaupanje v vaše podjetje.

Vir: Corporate Office Centers

Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas in bodite na tekočem!

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje