Izkoristite moč prvega vtisa

Avtor — 05.11.2012
Prvi vtis šteje - študije pravijo, da večina ljudi odločitev, ali jim je vaš produkt ali storitev všeč, sprejme v prvih 30 sekundah oz. v največ dveh minutah. Imate torej le eno priložnost, da napravite dober prvi vtis!
Izbran najboljši poslovni načrt natečaja Interino

Izbran najboljši poslovni načrt natečaja Interino (Vir slike: sxc.hu)

Morda imate odlične sposobnosti za prodajo, vendar v kolikor pri prvem stiku z novo potencialno stranko ne boste uspešni, do tja najverjetneje sploh ne boste prišli. Poskrbeti morate, da boste že na daleč kazali vtis zaupanja vredne osebe, ki svoj posel obvlada. Kako doseči, da boste strankino pozornost usmerili nase, na vaše produkte ali storitve in kako na stranke napraviti odličen prvi vtis?

Da bo prvi vtis s potencialnimi strankami uspešen, morate izražati zaupanje, uspeh, profesionalnost in tudi jasno vizijo vašega podjetja, zato si preberite nekaj nasvetov, kako to doseči.

Oblecite se za uspeh – Če tudi navzven izgledate kot profesionalec, vas bodo stranke tako tudi tretirale. Preprost, a urejen videz je za prvi vtis zelo pomemben, izogibajte pa se kričečih barv in ekstremne mode.

Kako zvenite po telefonu? – Da vas potencialne stranke ocenujejo, ne potrebujejo stika iz oči v oči. Dovolj je že telefonski pogovor, kjer štejejo stvari, kot so ton vašega glasu, sproščenost glasu, pozitivna naravnanost ipd. Če bo strankam všeč, kar bodo slišale, obstaja velika verjetnost za nadaljnje sodelovanje.

Glasovna pošta naj bo jasna in glasna – Ko nekomu puščate sporočilo na telefonski tajnici, poskrbite, da boste v sporočilo vključili tudi vaše ime in telefonsko številko. Bodite natančni in klicanemu podajte dovolj informacij, govorite počasi in razumljivo.

Logotip mora biti preprost, a unikaten – Dober logotip je pomemben del gradnje blagovne znamke. Ta naj bo preprost, a unikaten, kar je recept za uspeh. Hkrati naj odraža osebnost vašega podjetja. Najbolje je, da izdelavo logotipa prepustite izkušenemu strokovnjaku, ki vam bo znal tudi najbolje svetovati.

Najemite strokovnjaka za oblikovanje spletne strani – Investiranje v pripravo odlične spletne strani je zagotovo vredno vsakega centa, saj pogosto predstavlja prvi stik potencialnih strank z vašim podjetjem. Profesionalna spletna stran lahko namreč vašemu podjetju poveča videz strokovnosti.

Poslovni naslov lahko poveča vašo kredibilnost – Fizični naslov je izredno pomemben za povečanje kredibilnosti vašega podjetja. V kolikor poslujete na domačem naslovu, bo morda za vas prišla v poštev virtualna pisarna!

Elektronski naslov naj bo enak domeni spletne strani – Ob nakupu domene za spletno stran doplačajte tudi nekaj evrov za zakup elektronskih naslovov. Uporaba naslovov, kot so @gmail.com ali @yahoo.com, se mnogim zdi neprofesionalna in zbija zaupanje v vaše podjetje.

Vir: Corporate Office Centers

Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas in bodite na tekočem!

Oznake: , , ,
Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

Vabljeni na MP delavnico: Facebook oglaševanje

Vabljeni na MP delavnico: Facebook oglaševanje

Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane le pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo s pravim pristopom velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje