Izkoristite prednosti skupinskega nakupovanja v svoj prid

V zadnjem času smo priča vzponu številnih spletnih podjetij, ki uporabnikom ponujajo dnevne akcije, ponudnikom pa promocijo izdelkov oz. storitev. Če tudi vi razmišljate o tem, da bi kupcem ponudili možnost skupinskega nakupovanja, si preberite nekaj nasvetov.
Izkoristite prednosti skupinskega nakupovanja v svoj prid

Izkoristite prednosti skupinskega nakupovanja v svoj prid (slika: sxc.hu)

Skupinsko nakupovanje se je začelo v tujini. Med prvimi, ki sta uporabnikom ponujala možnost skupinskega nakupovanja, sta bila spletna ponudnika Groupon in LivingSocial. Kmalu so se podobna spletna podjetja razpasla tudi v Sloveniji, močno pa se je povečalo tudi število ponudnikov storitev oz. izdelkov.

Ponudniki se za skupinske akcije odločajo predvsem zaradi promocije in zaradi koriščenja dotlej neizkoriščenih kapacitet. A ni redko, da se podjetja opečejo in ceno za napako plačajo z velikimi izgubami ali celo s propadom. To se je zgodilo neki pekarni v Veliki Britaniji, ki ni predvidela takšnega navala in je z izgubo morala speči prek 102 tisoč tortic.

A skupinsko nakupovanje vendarle lahko prinese veliko prednosti. Potrebno je le poznati nekaj zvijač in najhujših napak, ki lahko podjetje pripeljejo celo v stečaj.

1. napaka: “Vsaka nova stranka bo stalna stranka”

Ponudniki se za skupinsko nakupovanje velikokrat odločijo zaradi želje po pridobivanju novih strank. A študije kažejo, da le 20 odstotkov kupcev kuponov postane stalnih strank. Tu pa nastopite vi. Pomembno je, da se naučite, kako spremeniti dnevne stranke v stalne stranke.

S tem, ko postanete ponudnik, se je vaše delo šele dobro začelo. Še preden se ponudba izteče, si pripravite učinkovit marketinški načrt, s katerim boste stranko prepričali, da se bo želela vrniti. Pridobite demografske podatke strank in njihovo elektronsko pošto, saj vam bodo podatki pomagali v nadaljnjih analizah poslovanja. Ne pozabite na prisotnost na socialnih medijih, ki bodo še dodatno promovirali vašo akcijo, na koncu pa natančno raziščite, kakšno je razmerje med vložkom in profitom.

2. napaka: “Akcija mi bo prinesla lahko zaslužen denar”

Manjša podjetja pogosto pozabijo predvideti pritisk, ki ga prinese masovni nakup njihovih izdelkov oz. produktov. V opomin naj vam bo huda napaka manjšega kopališča v Teksasu, ki je prodalo okoli 5 tisoč kuponov. Ker so bili za minimalen dobiček polno zasedeni za celo leto, je podjetje zašlo v hude finančne težave in kmalu propadlo.

Zavedati se je potrebno tudi dejstva, da spletno podjetje, ki akcijo ponudi, vzame provizijo, nekatera zahtevajo celo 50 odstotkov dobička!

Ker spreminjanje tradicionalne prodaje vodi v neželjene posledice, vnaprej načrtujte stroške, ki jih boste imeli z akcijo. Zaposlene boste morali naučiti novih stvari in jih navaditi na nov način poslovanja. Pripravite si tudi zalogo: Groupon svetuje, da pripravite trikratno količino produktov, kot bi jih pripravili sicer.

3. napaka: “En ponudnik je boljši kot drugi”

Najbrž je vsakdo že slišal za Groupon ali LivingSocial, a to še ne pomeni, da sta najboljša ponudnika dnevnih akcij. Konkurenca na tem področju je vsak dan večja, zato imate veliko izbiro, tudi na slovenskem trgu. Vsako izmed spletnih podjetij ima svoje prednosti, res pa je tudi, da najbolj znana podjetja praviloma vzamejo višjo provizijo, zato se je vredno malo pozanimati.

Vir: Entrepreneur

Oznake: , , , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje