Izkoristite socialna omrežja za bolj obiskan dogodek

Avtor Saba Resnik — 12.12.2011
Komentiraj!
Organizirate dogodke, srečanja, konference, predavanja? Socialna omrežja vam lahko pomagajo k boljši promociji in informiranosti širše javnosti. V nadaljevanju si preberite 10 načinov, kako vam socialna omrežja lahko pomagajo.
Izkoristite socialna omrežja za bolj obiskan dogodek

Izkoristite socialna omrežja za bolj obiskan dogodek. (Vir slike: sxc.hu)

1. Nagradite posredovanje vabil

Spodbujajte vaše goste, da delijo informacije o dogodku oz. vabila na dogodek. Ponudite lahko tudi nagrade za tiste, ki bodo vaše povabilo delili z drugimi. Ko imate končno potrjene goste in predavatelje, vključite še njihove profile na vašo spletno stran. Na tak način se bodo vaši udeleženci spoznali z gosti in predavatelji ter morda že odprli kakšno debato ali vprašanja v zvezi s tematiko dogodka.

2. Naj udeleženci dogodka so-oblikujejo vsebino

S pomočjo preprostih anket, spletnih klepetov in forumov naj udeleženci dogodka predlagajo teme, ki jih zanimajo. Nekatera podjetja dopuščajo udeležencem, da predlagajo do 30% vsebine dogodka.

3. Ustvarite govorice

S pomočjo spletnih omrežij lahko ustvarite govorice. V kolikor so le-te dovolj atraktivne in verjetne, se bodo hitro razširile med uporabniki. Uradno nikar ne zanikajte ali potrdite novic, da se bo govorica še bolj razširila. Kasneje na dogodku presenetite udeležence z najavo, da je bila govorica resnična (ne širite govoric, ki jih ne zmorete izpeljati).

4. Uporabljajte QR kode

QR kode so način, kako uporabnikom pametnih mobilnih telefonov približate dogodek in jim ponudite kar največ informacij ter prezentacij v zvezi z dogodkom.

5. Blogi nastopajočih

Na enem mestu zberite vse najnovejše blog objave vseh nastopajočih. S pomočjo RSS jih nato neprestano nadgrajujte z morebitnimi novimi vsebinami.

6. Twitter

Uporabljajte Twitter in odgovarjajte na morebitna vprašanja ter sodelujte v debatah.

7. Fotografije dogodka

Ustvarite si Flickr spletno stran in spodbujajte udeležence naj objavijo fotografije dogodka, na tak način boste ustvarili še neuradno stran s fotografijami, ki jo lahko uporabite tudi na bodočih dogodkih.

8. Virtualna prisotnost na dogodku

Zakaj ne bi dali priložnost prisostvovati na dogodku tudi tistim, ki se ga fizično ne bodo uspeli udeležiti - odprite dogodek tudi virtualnim udeležencem.

9. Video streaming

Prenašanje videa v živo je ključni element virtualnega dogodka. Streaming v živo omogočajo: UStream, Facebook in določen kanal YouTube. V kolikor boste imeli veliko virtualnih obiskovalcev se vam splača vložiti nekaj več denarja v snemalno opremo in dodatno spletno povezavo za streaming.

10. Dostop do video vsebin

Vaša spletna stran lahko postane center dogajanja po dogodku. Objavite vsa predavanja in prezentacije ter omogočite obiskovalcem komentiranje.

Vir: linkedin.com

XR06 - single static MP coworking
shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!