Izkoristite socialna omrežja za bolj obiskan dogodek

Organizirate dogodke, srečanja, konference, predavanja? Socialna omrežja vam lahko pomagajo k boljši promociji in informiranosti širše javnosti. V nadaljevanju si preberite 10 načinov, kako vam socialna omrežja lahko pomagajo.
Izkoristite socialna omrežja za bolj obiskan dogodek

Izkoristite socialna omrežja za bolj obiskan dogodek. (Vir slike: sxc.hu)

1. Nagradite posredovanje vabil

Spodbujajte vaše goste, da delijo informacije o dogodku oz. vabila na dogodek. Ponudite lahko tudi nagrade za tiste, ki bodo vaše povabilo delili z drugimi. Ko imate končno potrjene goste in predavatelje, vključite še njihove profile na vašo spletno stran. Na tak način se bodo vaši udeleženci spoznali z gosti in predavatelji ter morda že odprli kakšno debato ali vprašanja v zvezi s tematiko dogodka.

2. Naj udeleženci dogodka so-oblikujejo vsebino

S pomočjo preprostih anket, spletnih klepetov in forumov naj udeleženci dogodka predlagajo teme, ki jih zanimajo. Nekatera podjetja dopuščajo udeležencem, da predlagajo do 30% vsebine dogodka.

3. Ustvarite govorice

S pomočjo spletnih omrežij lahko ustvarite govorice. V kolikor so le-te dovolj atraktivne in verjetne, se bodo hitro razširile med uporabniki. Uradno nikar ne zanikajte ali potrdite novic, da se bo govorica še bolj razširila. Kasneje na dogodku presenetite udeležence z najavo, da je bila govorica resnična (ne širite govoric, ki jih ne zmorete izpeljati).

4. Uporabljajte QR kode

QR kode so način, kako uporabnikom pametnih mobilnih telefonov približate dogodek in jim ponudite kar največ informacij ter prezentacij v zvezi z dogodkom.

5. Blogi nastopajočih

Na enem mestu zberite vse najnovejše blog objave vseh nastopajočih. S pomočjo RSS jih nato neprestano nadgrajujte z morebitnimi novimi vsebinami.

6. Twitter

Uporabljajte Twitter in odgovarjajte na morebitna vprašanja ter sodelujte v debatah.

7. Fotografije dogodka

Ustvarite si Flickr spletno stran in spodbujajte udeležence naj objavijo fotografije dogodka, na tak način boste ustvarili še neuradno stran s fotografijami, ki jo lahko uporabite tudi na bodočih dogodkih.

8. Virtualna prisotnost na dogodku

Zakaj ne bi dali priložnost prisostvovati na dogodku tudi tistim, ki se ga fizično ne bodo uspeli udeležiti – odprite dogodek tudi virtualnim udeležencem.

9. Video streaming

Prenašanje videa v živo je ključni element virtualnega dogodka. Streaming v živo omogočajo: UStream, Facebook in določen kanal YouTube. V kolikor boste imeli veliko virtualnih obiskovalcev se vam splača vložiti nekaj več denarja v snemalno opremo in dodatno spletno povezavo za streaming.

10. Dostop do video vsebin

Vaša spletna stran lahko postane center dogajanja po dogodku. Objavite vsa predavanja in prezentacije ter omogočite obiskovalcem komentiranje.

Vir: linkedin.com

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje