Izkušnje Wineista na mentorskem dogodku Go Global Slovenia

Prejšnji mesec sem storil nekaj koristnega, udeležil sem se 1:1 mentorskega dogodka v okviru programa Go Global Slovenia, ki ga organizira Tehnološki park Ljubljana v sodelovanju s partnerji.
Izkušnje Wineista na mentorskem dogodku Go Global Slovenia

Ekipa: Peter Bruner CEO, Matic Verbančič Co-founder, Victor Kollar Co-founder

Mentorstvo poteka po principu kratkega, vendar konstruktivnega pogovora z nekom, ki ima že izkušnje v enaki ali vsaj podobni branži.

Na pogovor prideš z v naprej pripravljenim “pitch-om” in izpostavljenim problemom, ki trenutno tare tvoje podjetje oz. tvoj produkt/storitev. V programu ti dodelijo najbolj sorodnega mentorja, ki se je s tem problemom že srečal in bi zato znal pomagati ali vsaj svetovati.

Na dogodek smo prišli s problemom najbolj pogoste narave: “Kako priti do strank, kako prodati?” V našem primeru je bilo vprašanje še bolj specifično, bolj nišno, in sicer kako priti do strank, ki ljubijo vino, hkrati pa imajo nadpovprečni zaslužek, da si nas lahko privoščijo? Ukvarjamo se s trženjem produkta Wineist – mesečni abonma na pokušino svetovnih vin na vašem domu.

Vemo, da je ciljna publika zelo majhna, a vendar obstaja, saj to pričajo že rezultati prvega meseca. Želeli smo pospešiti prodajo in pričakovali nasvet, ki bi nam pomagal takoj.

Moram reči, da je bil pogovor s tremi različnimi mentorji na dogodku zelo koristen. Eden od njih je sedaj celo naša stranka, z drugim smo v kontaktu, saj je izrazil željo po sodelovanju, tretji pa nam je razložil par strategij, ki jih lahko uporabimo v prihodnosti.

Feedback: odličen dogodek in se ga bom z veseljem udeležil tudi naslednjič. Če ne drugega, poznam tri ljudi več in vsaj trije ljudje več vejo za nas.

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje