Povečajte promet na svoji spletni strani

Iščete način, kako bi na svojo spletno stran pridobili nove stranke? Vabljeni na praktično delavnico, na kateri se boste naučili postaviti uspešno AdWords kampanjo, poiskati ključne besede in napisati dober oglas.
Povečajte promet na svoji spletni strani

Povečajte promet na svoji spletni strani (Vir slike: hywards, FreeDigitalPhotos.com)

Izobraževanje Učinkovito oglaševanje in prodaja z AdWordsi je namenjeno zaposlenim v prodaji in marketingu, urednikom spletnih strani, samostojnim podjetnikom ter vsem, ki želite začeti z oglaševanjem na iskalniku Google ter znanje izkoristiti za izboljšanje prodajnih rezultatov. Vodil ga bo Marko Penko, priznan strokovnjak s področja spletnega marketinga in eden od štirih Googlovih certificiranih trenerjev v Sloveniji.

Izobraževanje, ki bo praktično usmerjeno, bo na sporedu 21. aprila 2015 med 9:00 in 15:00. Opremilo vas bo z znanjem postavljanja uspešne AdWords kampanje, iskanja ključnih besed in pisanja dobrih oglasov. Ves čas boste delali na svojem primeru: kreirali boste lastno kampanjo ter tako pridobljeno znanje takoj uporabili v praksi. Prav zaradi takšne interaktivnosti bo na izobraževanju na voljo le 12 mest.

Lokacija delavnice je Ljubljana, za udeležence pa bodo zagotovljena brezplačna parkirna mesta. Vsak udeleženec bo poleg znanja pridobil še vrednostni kupon za oglaševanje v višini 130 evrov, ki ga lahko takoj unovči za nove AdWords račune.

Delavnica bo potekala v štirih delih:

  • 1. del: kako s pomočjo iskalnega marketinga pridobiti potencialne kupce
  • 2. del: izdelava vaše prve Google Adwords oglaševalske kampanje (korak za korakom)
  • 3. del: raziskovanje in izbira učinkovitih ključnih besed za uspešno oglaševanje
  • 4. del: merjenje odziva in optimizacija oglaševanja na Googlu

Več informacij in prijave >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti petek, 15. junija? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2018 napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi. Preberite več >>


GDPR: Uredba o varstvu podatkov

GDPR: Uredba o varstvu podatkov

GDPR - Splošna uredba o varstvu podatkov, je v zadnjih mesecih pogosta debata med vsemi, ki se ukvarjajo s spletno prodajo. Obeta se bistveno strožji nadzor nad uporabo osebnih podatkov o obiskovalcih spletnih strani in mest. Preberite več >>

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Tudi v Sloveniji lahko spletne oglase na Googlu ciljamo na določeno lokacijo. Predvsem boste imeli koristi tisti slovenski podjetniki, ki svoje storitve nudite znotraj nekega območja. Preberite več >>

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Dandanes le redkokatero podjetje nima ustvarjene predstavitvene spletne strani, še posebej za spletna podjetja pa je pomembno, da svojo spletno stran opremijo tudi z orodji za merjenje uspešnosti, kot je na primer Google Analytics. Preberite več >>

Poživite vsebinsko trženje z nasveti strokovnjakov

Poživite vsebinsko trženje z nasveti strokovnjakov

Se ukvarjate z vsebinskim trženjem? Vlagate veliko energije v ustvarjanje kvalitetnih in optimiziranih objav, pa ne opazite rezultatov? Se nikakor ne morete prebiti na prvo stran iskalnih zadetkov? Preverite naslednje nasvete, ki vam lahko pomagajo pri vsebinskem trženju. Preberite več >>

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Visoka zapustna stopnja (angl. bounce rate) je nočna mora spletnih tržnikov. Kje lahko najdete podatke o njej in kaj pomeni visoka zapustna stopnja? Zakaj posamezniki hitro zapuščajo vašo spletno stran? Kako lahko popravite situacijo? Vse to in še več razkrivamo v nadaljevanju. Preberite več >>

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Do sedaj smo spoznali koristi ponovnega trženja, njegove oblike in Googlove strategije za oglasne kampanje remarketing. V tokratnem prispevku, ki je tudi zadnji v seriji ponovnega trženja, bom v ospredje postavila sezname za ponovno trženje in pogoje za njihovo delovanje. Preberite več >>

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Google Analytics je najbolj priljubljeno spletno orodje za analizo. Predstavljamo šest nasvetov za spremljanje prometa s pomočjo Google Analytics. Preberite več >>

Si želite povečati stopnjo konverzije? Tu je nekaj nasvetov!

Si želite povečati stopnjo konverzije? Tu je nekaj nasvetov!

Zastavili ste si cilj povečati svojo spletno prodajo za 50 odstotkov. Kako se lotiti tega podviga? Vlagati več v oglaševanje? Prispevati za 50 odstotkov več vsebine? Povečati finančne izdatke? Okrepiti ekipo? Preberite več >>

Kako pomemben je dober naslov?

Kako pomemben je dober naslov?

Ključ do dobro obiskane spletne strani je redno dodajanje kvalitetnih vsebin. Te pa morajo seveda biti označene s primernim naslovom. Preberite več >>

Oznake: , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

03.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje