Povečajte promet na svoji spletni strani

Iščete način, kako bi na svojo spletno stran pridobili nove stranke? Vabljeni na praktično delavnico, na kateri se boste naučili postaviti uspešno Ads kampanjo, poiskati ključne besede in napisati dober oglas.
Povečajte promet na svoji spletni strani

Povečajte promet na svoji spletni strani (Vir slike: hywards, FreeDigitalPhotos.com)

Izobraževanje Učinkovito oglaševanje in prodaja z Adsi je namenjeno zaposlenim v prodaji in marketingu, urednikom spletnih strani, samostojnim podjetnikom ter vsem, ki želite začeti z oglaševanjem na iskalniku Google ter znanje izkoristiti za izboljšanje prodajnih rezultatov. Vodil ga bo Marko Penko, priznan strokovnjak s področja spletnega marketinga in eden od štirih Googlovih certificiranih trenerjev v Sloveniji.

Izobraževanje, ki bo praktično usmerjeno, bo na sporedu 21. aprila 2015 med 9:00 in 15:00. Opremilo vas bo z znanjem postavljanja uspešne Ads kampanje, iskanja ključnih besed in pisanja dobrih oglasov. Ves čas boste delali na svojem primeru: kreirali boste lastno kampanjo ter tako pridobljeno znanje takoj uporabili v praksi. Prav zaradi takšne interaktivnosti bo na izobraževanju na voljo le 12 mest.

Lokacija delavnice je Ljubljana, za udeležence pa bodo zagotovljena brezplačna parkirna mesta. Vsak udeleženec bo poleg znanja pridobil še vrednostni kupon za oglaševanje v višini 130 evrov, ki ga lahko takoj unovči za nove Ads račune.

Delavnica bo potekala v štirih delih:

  • 1. del: kako s pomočjo iskalnega marketinga pridobiti potencialne kupce
  • 2. del: izdelava vaše prve Google Ads oglaševalske kampanje (korak za korakom)
  • 3. del: raziskovanje in izbira učinkovitih ključnih besed za uspešno oglaševanje
  • 4. del: merjenje odziva in optimizacija oglaševanja na Googlu
Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Izbira domene je pomembna odločitev. Ne samo, da morate izbrati domeno, ki bo v skladu z vašo blagovno znamko, odločiti se morate tudi, katero končnico boste uporabili – .com, .net, .org, .edu, .co, .gov ali drugo, saj jih je na voljo še veliko več. Preberite več >>

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

Čas, ki ga uporabniki porabijo za brskanje na vaši spletni strani, je pokazatelj, ali uporabniki na vaši spletni strani uživajo ali ne. Krajša seja pogosto kaže, da jih nekaj sili v to, da stran zapustijo. Preberite več >>

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Preberite več >>

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Preberite več >>

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

Vsakih nekaj let nova aplikacija na novo opredeli način uporabe socialnih medijev. V letu 2020 je TikTok najnovejši kandidat za prevzem prestola socialnih omrežij, saj ponuja drugačen način interakcije. Platforma združuje mešanico sinhronizacije glasbe in mikro video vsebin, ki trenutno navdušujejo predvsem generacijo Z, mlade do 25 leta starosti. Preberite več >>

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Preberite več >>

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Preberite več >>

Oznake:, , , , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje