Izognite se klasičnim podjetniškim napakam

Avtor Aida Osmanagić — 05.12.2008
Komentiraj!
Ostati realen je zelo pomembno pri poslovanju. Jasno moramo imeti opredeljene cilje, prednosti in slabosti nas in našega posla.
Izognite se klasičnim podjetniškim napakam

Ostanite realni

Ne glede na to kako, dobra je naša ideja, lahko kaj kmalu zaidemo na kriva pota, ki vodijo v propad. Svoje delo moramo ceniti in venomer imeti realno perspektivo, ki nam bo omogočila, da vidimo širšo sliko in ocenimo dogajanje okoli sebe.

Uspeh lahko marsikomu zmeša glavo in kaj kmalu se nam lahko zazdi, da smo center sveta. Vendar pa se svet ne vrti okoli nas, zato je pomembno, da svoj ego brzdamo, preden treščimo na relana tla. Jasno si začrtajmo pot uspeha in ostanimo osredotočeni. Zastavljene projekte vedno realizirajmo in nikar ne skačimo iz enega projekta na drugega. Bolje je delati počasi in posle končati, kot pa imeti kup nedokončanih poslov.

Podjetništvo zahteva določeno mero ambicioznosti in želje po uspehu, vendar pa nikakor ne sme veljati pravilo uspeha za katerokoli ceno. Zastavljene cilje poskušajmo doseči v relanem času in si ne nalagajmo preveč dela, še posebej ne v začetkih poslovanja. Tudi v kolikor nam uspe naš posel postaviti na noge, nikar ne mislimo, da posedujemo vso modrost tega sveta. Vedno je dobro vprašati za nasvet in prositi za pomoč, v kolikor jo potrebujemo. Lahko smo še tako optimistični, vendar pa moramo znati realno oceniti situacijo v kateri se nahajamo in ne precenjevati svojih sposobonsti.


Vir: Business Opportunities Weblog

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!