Izognite se napakam v začetkih poslovanja

Avtor ursa — 21.10.2009
Komentiraj!
Vsak mladi podjetnik pri poslovanju dela napake, pomembno pa je, da se iz njih tudi česa nauči. Tako se je po mnenju izkušene podjetnice potrebno izogniti postavljanju prenizkih cen, nelagodju pri sklepanju poslov, poslovanju brez pogodb in zastarelemu poslovnemu načrtu.
Izognite se napakam v začetkih poslovanja

Učite se na napakah drugih. (Vir: business-spotlight.de)

 Svoje napake v začetkih poslovanja bo tokrat z nami delila Rieva Lesonsky, ustanoviteljica podjetja GrowBiz Media in svetovala kako se jim izogniti.

1. Prenizke cene storitev. Oblikovanje cen za proizvode je preprostejše kot za storitve, saj pri slednjih stroški niso vedno očitni. Mnogi imajo zato v začetkih poslovanja težave z izračunom stroškov dela na uro in predvidenjem trajanja posameznega projekta. V ceno je treba poleg tega všteti tudi druge stroške, ki nastajajo pri poslovanju, vključno z nepričakovanimi izdatki. S tem se boste izognili slabim poslovnim rezultatom v primeru nepričakovanih okoliščin.

2. Težave pri sklepanju prodaj. Mnoge pri sklepanju poslov ovira sramežljivost ali se pri prodaji počutijo nelagodno. Vendar pa je za uspeh podjetja potrebno izboljšati svoje prodajne sposobnosti ali najeti primerno prodajno osebje.

3. Delo brez pogodb. Čeprav so v začetkih poslovanja podjetniki pogosto zadovoljni že s tem, da dobijo posel, je pred začetkom izvajanja nalog vseeno potrebno podpisati pogodbo.

4. Preveč obsežna in zapletena oprema. Mnogi želijo že na začetku poslovanja podjetje opremiti z najboljšo opremo, ki jim bo lahko služila tudi v prihodnosti. Pogosto je ta zelo zapletena in povzroča nepotrebne stroške npr. z usposabljanjem, prav tako pa je navadno več kot trenutno potrebujejo. Tako so za majhna podjetja ponavadi bolj kot zapletena in draga programska oprema, primerni preprosti sistemi.

5. Zastarel poslovni načrt. Poslovni načrt je treba prilagajati razmeram in se dostikrat vprašati, če to kar delate resnično deluje. Tako je npr. gospodarska kriza prisilila mnoga podjetja, da se prilagodijo novi gospodarski realnosti, ponovno ocenijo svoje poslovne modele, poiščejo novi ciljne trge ali izdelajo novo strategijo.

 

 

Vir: SmallBizBee

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice