Izvirni nasveti strokovnjakov za vsebinsko trženje

Večina tržnikov, ki se ukvarja z vsebinskim trženjem, ne dosega želenega donosa. Kljub vloženemu času in energiji se število kontaktov ne povečuje. Da bi v tekmi za potencialne stranke lahko uspešno tekmovali z večjimi podjetji, preizkusite naslednje nasvete in trike.
Izvirni nasveti strokovnjakov za vsebinsko trženje

Poživite svoje vsebinsko trženje s pomočjo predstavljenih nasvetov. (Vir slike: Bigstockphoto)

1. Izkoristite priljubljenost drugih podjetij ali tematik

Ljudi zanima, kaj počnejo uspešni ljudje z njihovega področja. Če objavite zanimive vpoglede v delovanje uspešnih podjetij z izbranega področja, še posebej če ti niso splošno razširjeni, bodo vaše objave požele veliko zanimanja.

Vir slike: Outgrow.

Razmislite tudi o podrobnejši analizi strategije uspešnih podjetij oziroma vplivnežev ali o tem, česa se lahko naučimo na podlagi njihovih izkušenj, kot kaže spodnji primer.

Vir slike: Outgrow.

Analizirate in preučite lahko tudi najnovejše trende ter tako izkoristite njihovo priljubljenost. Ta strategija je zelo učinkovita, če svoji ciljni publiki predstavite zanimiv trend, ki se hitro razširja. Spodnji primer prikazuje, kako je spletna stran VOX izkoristila izjemno popularnost mobilne igre Pokemon GO.

Vir slike: Outgrow.

2. Zaklenjene vsebine

Zaklenjene vsebine lahko obiskovalci vaše spletne strani »odklenejo« s sledenjem vašemu profilu na eni od družabnih platform, kot prikazuje primer.

Vir slike: Outgrow.

Če se vam zdi, da zaklenjene vsebine odganjajo obiskovalce z vaše spletne strani, imate deloma prav. Zaklenjene vsebine lahko povzročijo visoko zapustno stopnjo, če jih ne predstavite na primeren način.

Zato morate vnaprej predstaviti vrednost svoje objave – tako bodo obiskovalci vedeli, ali želijo prebrati celoten prispevek, še preden bodo naleteli na zaklenjeno vsebino. Če bo prispevek dovolj kvaliteten, ga bodo celo delili s svojimi prijatelji.

Spodnji primer prikazuje uspešno predstavitev vsebine prispevka, na podlagi katere se lahko posameznik odloči, ali bo dejansko kliknil na povezavo ali ne.

Vir slike: Outgrow.

Zaklenjene vsebine tako lahko dejansko privlačijo obiskovalce, kar dokazujejo tudi rezultati preizkusa podjetja Gotch.

Vir slike: Outgrow.

3. Reciklaža

Vsebinsko trženje ne vključuje le preprostih objav na blogu. Svoje vsebine lahko reciklirate in ponovno uporabite, da razširite njihov doseg in izkoristite vse možnosti, ki vam jih ponujajo. Poleg tega na ta način prihranite čas, energijo in vire, ki jih zahteva oblikovanje popolnoma novih vsebin. Če ponovno uporabite priljubljene vsebine, bodo vaše »reciklirane« objave verjetno bolj priljubljene od svežih vsebin.

Blaž Kos je pripravil 8-urno delavnico o blog marketingu. Ste pripravljeni na naslednji nivo bloganja?

Že objavljene vsebine lahko reciklirate in preoblikujete na različne načine:

  • oblikujte sezname in vodnike
  • pripravite e-knjige in spletne seminarje
  • v sodelovanju z oblikovalci ustvarite infografike in videografike
  • posnemite video posnetke
  • posnemite podkaste
  • oblikujte predstavitve

Oglejmo si primer članka o Googlovih razvrstitvenih faktorjih, ki ga je napisal Brian Dean. Članek se lahko pohvali z več kot 7 tisoč tviti in skoraj 5 tisoč objavami na Facebooku. Prispevek je torej priljubljen in tako primeren za ponovno uporabo. Search Engine Journal ga je tako že preoblikoval v infografiko, ki so jo povzeli tudi različni vplivni blogi in spletne strani.

Vir slike: Outgrow.

4. Izmenjave avtorjev

Izmenjevanje objav z drugimi blogerji ali vplivneži z vašega področja lahko hitro poživi vaš vsebinski marketing. Izmenjave so lahko odlično orodje za mreženje, podvojijo možnosti za pisanje in deljenje ter podvojijo ciljno publiko in doseg posameznih objav.

Rafi Chowdhury, strokovnjak za digitalno trženje in spletni kolumnist, svetuje: »Ko ugotavljate, s kom želite opraviti izmenjavo, se osredotočite na bloge oziroma blogerje, ki imajo zveste oboževalce. Če ima bloger zvesto publiko, se bodo njegovi sledilci s komentarji in deljenjem odzvali tudi na vašo objavo na njegovem blogu. To drži tudi za njegovo objavo na vašem blogu. Če ima bloger zveste oboževalce, bodo ti obiskali tudi vašo spletno stran. Blogerje z zvesto publiko lahko prepoznate po objavah (tudi na družabnih omrežjih) z velikim številom komentarjev, všečkov in delitev.«

blog-marketing

5. Seznam tvitov

Naš prvi nasvet je priporočal izkoriščanje priljubljenosti podjetij in vplivnežev, zdaj pa vam predstavljamo še trik, s katerim lahko izkoristite popularnost katerega koli trenda – če le ujamete pravi trenutek.

Naslednji primer prikazuje seznam tvitov, ki obravnavajo tematiko, ki je Američane zaposlovala v zadnji predsedniški kampanji – zdravje demokratske kandidatke Hillary Clinton.

Vir slike: Outgrow.

Ste opazili, koliko posameznikov je delilo prispevek na družabnem omrežju Facebook? Poglejmo pobliže.

Vir slike: Outgrow.

Zavidanja vredna številka, kajne? Tudi sami lahko oblikujete takšne prispevke – osredotočite se na aktualen trend in poiščite najbolj zanimive tvite o obravnavani temi.

6. Seznam fotografij

Oblikovanje takšnega prispevka je izjemno preprosto, saj vključuje le izbor primernih fotografij. Takšni članki so vizualni in tako privlačni za večje število obiskovalcev spletne strani. Verjetnost, da jih bodo posamezniki delili s svojimi prijatelji, je veliko večja v primerjavi z besedilnimi objavami.

Vir slike: Outgrow.

Vir: Outgrow

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov. Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>


Pomembne statistike v povezavi s Facebookom, 2. del

Pomembne statistike v povezavi s Facebookom, 2. del

Kot najbolj priljubljeno družabno omrežje Facebook predstavlja odlično priložnost za tržnike in oglaševalce. Vendar morate to priložnost znati izkoristiti. Preberite več >>

Pomembne statistike v povezavi s Facebookom, 1. del

Pomembne statistike v povezavi s Facebookom, 1. del

Facebook je z 1,37 milijarde aktivnih dnevnih uporabnikov še vedno najbolj priljubljeno družabno omrežje. Zato ga mora vsak tržnik vključiti v svojo marketinško strategijo za leto 2018. Preberite več >>

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Preberite več >>

Zakaj je zapisana strategija za vsebinsko trženje pomembna za poslovanje vašega podjetja?

Zakaj je zapisana strategija za vsebinsko trženje pomembna za poslovanje vašega podjetja?

Zgodba marsikaterega uspešnega zagonskega podjetja se vrti okoli vsebinskega trženja, na podlagi katerega je podjetje pridobilo ogromno zvestih strank in oblikovalo priznano blagovno znamko. Želite tudi vi uspeti z vsebinskim trženjem? Berite naprej. Preberite več >>

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Bloganje za majhna podjetja

Bloganje za majhna podjetja

Predstavljajte si, da bi kot muha na steni, lahko pozorno poslušali milijone ljudi in od njih pridobivali najbolj sveže informacije, medtem ko le-ti govorijo o vašem podjetju. Preberite več >>

Izdelava spletne strani – se boste naloge lotili sami ali boste najeli agencijo?

Izdelava spletne strani – se boste naloge lotili sami ali boste najeli agencijo?

Pred vami je naslednja naloga: vaše podjetje potrebuje novo spletno stran ali pa je čas za posodobitev in prenovo obstoječe strani. Preberite več >>

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

Vsi podjetniki se dnevno soočajo z ogromnimi količinami elektronske pošte – pravzaprav bi lahko svoje delovne dneve v celoti posvetili odgovarjanju na prejeta sporočila. V prispevku predstavljamo, kako lahko sebi in drugim olajšate pošiljanje in prejemanje uvodnih sporočil. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje