Izvirni nasveti strokovnjakov za vsebinsko trženje

Večina tržnikov, ki se ukvarja z vsebinskim trženjem, ne dosega želenega donosa. Kljub vloženemu času in energiji se število kontaktov ne povečuje. Da bi v tekmi za potencialne stranke lahko uspešno tekmovali z večjimi podjetji, preizkusite naslednje nasvete in trike.
Izvirni nasveti strokovnjakov za vsebinsko trženje

Poživite svoje vsebinsko trženje s pomočjo predstavljenih nasvetov. (Vir slike: Bigstockphoto)

1. Izkoristite priljubljenost drugih podjetij ali tematik

Ljudi zanima, kaj počnejo uspešni ljudje z njihovega področja. Če objavite zanimive vpoglede v delovanje uspešnih podjetij z izbranega področja, še posebej če ti niso splošno razširjeni, bodo vaše objave požele veliko zanimanja.

Vir slike: Outgrow.

Razmislite tudi o podrobnejši analizi strategije uspešnih podjetij oziroma vplivnežev ali o tem, česa se lahko naučimo na podlagi njihovih izkušenj, kot kaže spodnji primer.

Vir slike: Outgrow.

Analizirate in preučite lahko tudi najnovejše trende ter tako izkoristite njihovo priljubljenost. Ta strategija je zelo učinkovita, če svoji ciljni publiki predstavite zanimiv trend, ki se hitro razširja. Spodnji primer prikazuje, kako je spletna stran VOX izkoristila izjemno popularnost mobilne igre Pokemon GO.

Vir slike: Outgrow.

2. Zaklenjene vsebine

Zaklenjene vsebine lahko obiskovalci vaše spletne strani »odklenejo« s sledenjem vašemu profilu na eni od družabnih platform, kot prikazuje primer.

Vir slike: Outgrow.

Če se vam zdi, da zaklenjene vsebine odganjajo obiskovalce z vaše spletne strani, imate deloma prav. Zaklenjene vsebine lahko povzročijo visoko zapustno stopnjo, če jih ne predstavite na primeren način.

Zato morate vnaprej predstaviti vrednost svoje objave – tako bodo obiskovalci vedeli, ali želijo prebrati celoten prispevek, še preden bodo naleteli na zaklenjeno vsebino. Če bo prispevek dovolj kvaliteten, ga bodo celo delili s svojimi prijatelji.

Spodnji primer prikazuje uspešno predstavitev vsebine prispevka, na podlagi katere se lahko posameznik odloči, ali bo dejansko kliknil na povezavo ali ne.

Vir slike: Outgrow.

Zaklenjene vsebine tako lahko dejansko privlačijo obiskovalce, kar dokazujejo tudi rezultati preizkusa podjetja Gotch.

Vir slike: Outgrow.

3. Reciklaža

Vsebinsko trženje ne vključuje le preprostih objav na blogu. Svoje vsebine lahko reciklirate in ponovno uporabite, da razširite njihov doseg in izkoristite vse možnosti, ki vam jih ponujajo. Poleg tega na ta način prihranite čas, energijo in vire, ki jih zahteva oblikovanje popolnoma novih vsebin. Če ponovno uporabite priljubljene vsebine, bodo vaše »reciklirane« objave verjetno bolj priljubljene od svežih vsebin.

Blaž Kos je pripravil 8-urno delavnico o blog marketingu. Ste pripravljeni na naslednji nivo bloganja?

Že objavljene vsebine lahko reciklirate in preoblikujete na različne načine:

  • oblikujte sezname in vodnike
  • pripravite e-knjige in spletne seminarje
  • v sodelovanju z oblikovalci ustvarite infografike in videografike
  • posnemite video posnetke
  • posnemite podkaste
  • oblikujte predstavitve

Oglejmo si primer članka o Googlovih razvrstitvenih faktorjih, ki ga je napisal Brian Dean. Članek se lahko pohvali z več kot 7 tisoč tviti in skoraj 5 tisoč objavami na Facebooku. Prispevek je torej priljubljen in tako primeren za ponovno uporabo. Search Engine Journal ga je tako že preoblikoval v infografiko, ki so jo povzeli tudi različni vplivni blogi in spletne strani.

Vir slike: Outgrow.

4. Izmenjave avtorjev

Izmenjevanje objav z drugimi blogerji ali vplivneži z vašega področja lahko hitro poživi vaš vsebinski marketing. Izmenjave so lahko odlično orodje za mreženje, podvojijo možnosti za pisanje in deljenje ter podvojijo ciljno publiko in doseg posameznih objav.

Rafi Chowdhury, strokovnjak za digitalno trženje in spletni kolumnist, svetuje: »Ko ugotavljate, s kom želite opraviti izmenjavo, se osredotočite na bloge oziroma blogerje, ki imajo zveste oboževalce. Če ima bloger zvesto publiko, se bodo njegovi sledilci s komentarji in deljenjem odzvali tudi na vašo objavo na njegovem blogu. To drži tudi za njegovo objavo na vašem blogu. Če ima bloger zveste oboževalce, bodo ti obiskali tudi vašo spletno stran. Blogerje z zvesto publiko lahko prepoznate po objavah (tudi na družabnih omrežjih) z velikim številom komentarjev, všečkov in delitev.«

blog-marketing

5. Seznam tvitov

Naš prvi nasvet je priporočal izkoriščanje priljubljenosti podjetij in vplivnežev, zdaj pa vam predstavljamo še trik, s katerim lahko izkoristite popularnost katerega koli trenda – če le ujamete pravi trenutek.

Naslednji primer prikazuje seznam tvitov, ki obravnavajo tematiko, ki je Američane zaposlovala v zadnji predsedniški kampanji – zdravje demokratske kandidatke Hillary Clinton.

Vir slike: Outgrow.

Ste opazili, koliko posameznikov je delilo prispevek na družabnem omrežju Facebook? Poglejmo pobliže.

Vir slike: Outgrow.

Zavidanja vredna številka, kajne? Tudi sami lahko oblikujete takšne prispevke – osredotočite se na aktualen trend in poiščite najbolj zanimive tvite o obravnavani temi.

6. Seznam fotografij

Oblikovanje takšnega prispevka je izjemno preprosto, saj vključuje le izbor primernih fotografij. Takšni članki so vizualni in tako privlačni za večje število obiskovalcev spletne strani. Verjetnost, da jih bodo posamezniki delili s svojimi prijatelji, je veliko večja v primerjavi z besedilnimi objavami.

Vir slike: Outgrow.

Vir: Outgrow

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko. Preberite več >>

Digitalni marketing tudi za podjetja, ki poslujejo s podjetji

Digitalni marketing tudi za podjetja, ki poslujejo s podjetji

Digitalni marketing je danes bolj pomemben kot kdajkoli prej. Vedno več podjetij vstopa na digitalni trg, zaradi česar se povečuje konkurenca. Zato je razumevanje aktualnih marketinških trendov izjemno pomembno tudi za podjetja, ki poslujejo s podjetji. Preberite več >>

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Video: S prodajnim lijakom povečajte prodajo

Video: S prodajnim lijakom povečajte prodajo

Oblikujte prodajni lijak tako, da boste podvojili, potrojili ali celo podeseterili prihodke v vašem podjetju, hkrati pa pridobili več prostega časa, ki ga boste lahko preživeli z družino in prijatelji, namesto da bi se ves čas borili za nove in nove stranke. Preberite več >>

Želite zgraditi prodajni lijak? Začnite na koncu!

Želite zgraditi prodajni lijak? Začnite na koncu!

Lahko rečemo, da je prodajni ali pa marketinški lijak le serija korakov, ki jih morate narediti, da potencialna stranka postane kupec. Ideja prodajnega lijaka temelji na razumevanju, česa si vaše potencialne stranke želijo in česa si pravzaprav vi želite, da naredijo. Preberite več >>

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

Prodajne spletne strani se od klasičnih bistveno razlikujejo in temu primerno mora biti prilagojen tudi sam postopek SEO optimizacije le-teh. Prodajna spletna stran namreč ne sme biti privlačna zgolj za potencialne kupce, temveč tudi za Googlove iskalne pajke. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

Optimizacija spletnih strani oziroma SEO optimizacija je področje, ki ga ne moremo popolnoma natančno izmeriti in opredeliti. Vendar vas nekatere informacije lahko usmerijo v pravo smer. Preberite več >>

Video: Koraki do učinkovitega Facebook prodajnega lijaka

Video: Koraki do učinkovitega Facebook prodajnega lijaka

Prodajni lijak omogoča, da podjetje svoje obiskovalce uspešno konvertira v kupce, tako pa lažje ustvarja prihodke in posledično uživa višje dobičke. V današnji video rubriki si oglejte razlago 7 korakov, potrebnih za vzpostavitev učinkovitega Facebook prodajnega lijaka. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje