Izvirni nasveti strokovnjakov za vsebinsko trženje

Večina tržnikov, ki se ukvarja z vsebinskim trženjem, ne dosega želenega donosa. Kljub vloženemu času in energiji se število kontaktov ne povečuje. Da bi v tekmi za potencialne stranke lahko uspešno tekmovali z večjimi podjetji, preizkusite naslednje nasvete in trike.
Izvirni nasveti strokovnjakov za vsebinsko trženje

Poživite svoje vsebinsko trženje s pomočjo predstavljenih nasvetov. (Vir slike: Bigstockphoto)

1. Izkoristite priljubljenost drugih podjetij ali tematik

Ljudi zanima, kaj počnejo uspešni ljudje z njihovega področja. Če objavite zanimive vpoglede v delovanje uspešnih podjetij z izbranega področja, še posebej če ti niso splošno razširjeni, bodo vaše objave požele veliko zanimanja.

Vir slike: Outgrow.

Razmislite tudi o podrobnejši analizi strategije uspešnih podjetij oziroma vplivnežev ali o tem, česa se lahko naučimo na podlagi njihovih izkušenj, kot kaže spodnji primer.

Vir slike: Outgrow.

Analizirate in preučite lahko tudi najnovejše trende ter tako izkoristite njihovo priljubljenost. Ta strategija je zelo učinkovita, če svoji ciljni publiki predstavite zanimiv trend, ki se hitro razširja. Spodnji primer prikazuje, kako je spletna stran VOX izkoristila izjemno popularnost mobilne igre Pokemon GO.

Vir slike: Outgrow.

2. Zaklenjene vsebine

Zaklenjene vsebine lahko obiskovalci vaše spletne strani »odklenejo« s sledenjem vašemu profilu na eni od družabnih platform, kot prikazuje primer.

Vir slike: Outgrow.

Če se vam zdi, da zaklenjene vsebine odganjajo obiskovalce z vaše spletne strani, imate deloma prav. Zaklenjene vsebine lahko povzročijo visoko zapustno stopnjo, če jih ne predstavite na primeren način.

Zato morate vnaprej predstaviti vrednost svoje objave – tako bodo obiskovalci vedeli, ali želijo prebrati celoten prispevek, še preden bodo naleteli na zaklenjeno vsebino. Če bo prispevek dovolj kvaliteten, ga bodo celo delili s svojimi prijatelji.

Spodnji primer prikazuje uspešno predstavitev vsebine prispevka, na podlagi katere se lahko posameznik odloči, ali bo dejansko kliknil na povezavo ali ne.

Vir slike: Outgrow.

Zaklenjene vsebine tako lahko dejansko privlačijo obiskovalce, kar dokazujejo tudi rezultati preizkusa podjetja Gotch.

Vir slike: Outgrow.

3. Reciklaža

Vsebinsko trženje ne vključuje le preprostih objav na blogu. Svoje vsebine lahko reciklirate in ponovno uporabite, da razširite njihov doseg in izkoristite vse možnosti, ki vam jih ponujajo. Poleg tega na ta način prihranite čas, energijo in vire, ki jih zahteva oblikovanje popolnoma novih vsebin. Če ponovno uporabite priljubljene vsebine, bodo vaše »reciklirane« objave verjetno bolj priljubljene od svežih vsebin.

Blaž Kos je pripravil 8-urno delavnico o blog marketingu. Ste pripravljeni na naslednji nivo bloganja?

Že objavljene vsebine lahko reciklirate in preoblikujete na različne načine:

  • oblikujte sezname in vodnike
  • pripravite e-knjige in spletne seminarje
  • v sodelovanju z oblikovalci ustvarite infografike in videografike
  • posnemite video posnetke
  • posnemite podkaste
  • oblikujte predstavitve

Oglejmo si primer članka o Googlovih razvrstitvenih faktorjih, ki ga je napisal Brian Dean. Članek se lahko pohvali z več kot 7 tisoč tviti in skoraj 5 tisoč objavami na Facebooku. Prispevek je torej priljubljen in tako primeren za ponovno uporabo. Search Engine Journal ga je tako že preoblikoval v infografiko, ki so jo povzeli tudi različni vplivni blogi in spletne strani.

Vir slike: Outgrow.

4. Izmenjave avtorjev

Izmenjevanje objav z drugimi blogerji ali vplivneži z vašega področja lahko hitro poživi vaš vsebinski marketing. Izmenjave so lahko odlično orodje za mreženje, podvojijo možnosti za pisanje in deljenje ter podvojijo ciljno publiko in doseg posameznih objav.

Rafi Chowdhury, strokovnjak za digitalno trženje in spletni kolumnist, svetuje: »Ko ugotavljate, s kom želite opraviti izmenjavo, se osredotočite na bloge oziroma blogerje, ki imajo zveste oboževalce. Če ima bloger zvesto publiko, se bodo njegovi sledilci s komentarji in deljenjem odzvali tudi na vašo objavo na njegovem blogu. To drži tudi za njegovo objavo na vašem blogu. Če ima bloger zveste oboževalce, bodo ti obiskali tudi vašo spletno stran. Blogerje z zvesto publiko lahko prepoznate po objavah (tudi na družabnih omrežjih) z velikim številom komentarjev, všečkov in delitev.«

blog-marketing

5. Seznam tvitov

Naš prvi nasvet je priporočal izkoriščanje priljubljenosti podjetij in vplivnežev, zdaj pa vam predstavljamo še trik, s katerim lahko izkoristite popularnost katerega koli trenda – če le ujamete pravi trenutek.

Naslednji primer prikazuje seznam tvitov, ki obravnavajo tematiko, ki je Američane zaposlovala v zadnji predsedniški kampanji – zdravje demokratske kandidatke Hillary Clinton.

Vir slike: Outgrow.

Ste opazili, koliko posameznikov je delilo prispevek na družabnem omrežju Facebook? Poglejmo pobliže.

Vir slike: Outgrow.

Zavidanja vredna številka, kajne? Tudi sami lahko oblikujete takšne prispevke – osredotočite se na aktualen trend in poiščite najbolj zanimive tvite o obravnavani temi.

6. Seznam fotografij

Oblikovanje takšnega prispevka je izjemno preprosto, saj vključuje le izbor primernih fotografij. Takšni članki so vizualni in tako privlačni za večje število obiskovalcev spletne strani. Verjetnost, da jih bodo posamezniki delili s svojimi prijatelji, je veliko večja v primerjavi z besedilnimi objavami.

Vir slike: Outgrow.

Vir: Outgrow

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti petek, 15. junija? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2018 napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi. Preberite več >>


GDPR: Uredba o varstvu podatkov

GDPR: Uredba o varstvu podatkov

GDPR - Splošna uredba o varstvu podatkov, je v zadnjih mesecih pogosta debata med vsemi, ki se ukvarjajo s spletno prodajo. Obeta se bistveno strožji nadzor nad uporabo osebnih podatkov o obiskovalcih spletnih strani in mest. Preberite več >>

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Tudi v Sloveniji lahko spletne oglase na Googlu ciljamo na določeno lokacijo. Predvsem boste imeli koristi tisti slovenski podjetniki, ki svoje storitve nudite znotraj nekega območja. Preberite več >>

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Dandanes le redkokatero podjetje nima ustvarjene predstavitvene spletne strani, še posebej za spletna podjetja pa je pomembno, da svojo spletno stran opremijo tudi z orodji za merjenje uspešnosti, kot je na primer Google Analytics. Preberite več >>

Poživite vsebinsko trženje z nasveti strokovnjakov

Poživite vsebinsko trženje z nasveti strokovnjakov

Se ukvarjate z vsebinskim trženjem? Vlagate veliko energije v ustvarjanje kvalitetnih in optimiziranih objav, pa ne opazite rezultatov? Se nikakor ne morete prebiti na prvo stran iskalnih zadetkov? Preverite naslednje nasvete, ki vam lahko pomagajo pri vsebinskem trženju. Preberite več >>

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Visoka zapustna stopnja (angl. bounce rate) je nočna mora spletnih tržnikov. Kje lahko najdete podatke o njej in kaj pomeni visoka zapustna stopnja? Zakaj posamezniki hitro zapuščajo vašo spletno stran? Kako lahko popravite situacijo? Vse to in še več razkrivamo v nadaljevanju. Preberite več >>

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Do sedaj smo spoznali koristi ponovnega trženja, njegove oblike in Googlove strategije za oglasne kampanje remarketing. V tokratnem prispevku, ki je tudi zadnji v seriji ponovnega trženja, bom v ospredje postavila sezname za ponovno trženje in pogoje za njihovo delovanje. Preberite več >>

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Google Analytics je najbolj priljubljeno spletno orodje za analizo. Predstavljamo šest nasvetov za spremljanje prometa s pomočjo Google Analytics. Preberite več >>

Si želite povečati stopnjo konverzije? Tu je nekaj nasvetov!

Si želite povečati stopnjo konverzije? Tu je nekaj nasvetov!

Zastavili ste si cilj povečati svojo spletno prodajo za 50 odstotkov. Kako se lotiti tega podviga? Vlagati več v oglaševanje? Prispevati za 50 odstotkov več vsebine? Povečati finančne izdatke? Okrepiti ekipo? Preberite več >>

Kako pomemben je dober naslov?

Kako pomemben je dober naslov?

Ključ do dobro obiskane spletne strani je redno dodajanje kvalitetnih vsebin. Te pa morajo seveda biti označene s primernim naslovom. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje