Japonska proti nadaljnemu padcu dolarja

Japonsko finančno ministrstvo je odločeno narediti korak k ustavitvi padca dolarja, ki že 13. leto pada nasproti japonskemu jenu.
Japonska proti nadaljnemu padcu dolarja

Dolar še vedno pada.

Ob koncu leta 2003 in začetku 2004, je Japonsko ministrstvo namesto jena kupilo dolarje v vrednosti 350 milijard jenov, zaradi takratnega močnega dolarskega tečaja. Sedaj pa dolar že nekaj časa vztrajno pada, kar povzroča ogromne škode velikim japonskim izvoznikom, kot sta Sony in Toyota, zaradi padca prekomorskih zaslužkov v jenih.

Zaenkrat se še niso odločili posredovati, vendar če bo dolar še naprej izgubljal vrednost in s tem ogrožal japonsko izvozno gospodarsko rast, bo vlada prisiljena posredovati. Računajo pa tudi na podporo drugih velesil in pomembnih organizacij.

Ta ponedeljek je bil dolar proti jenu najnižji vse od avgusta 1995, zadnji mesec pa je izgubil kar 10 odstotkov.

Vir: The New York Times

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje