Reportaža z izobraževanja Osnove prodaje ter zlata pravila storitev

Avtor Borut Borštnik — 01.03.2010
Komentiraj!
V Tehnološkem parku Ljubljana je v ponedeljek 1.3. potekalo izobraževanje Osnove prodaje ter zlata pravila storitev v organizaciji našega Zavoda. Predaval je Risto Stojanovski iz podjetja Triple S.
Reportaža z izobraževanja Osnove prodaje ter zlata pravila storitev

Osnove prodaje in zlata pravila vodenja storitev (Tehnološki park 1.3.2010).

Tematika, ki pokriva prodajo, se je izkazala za izjemno privlačno, dvorana se ja skoraj napolnila, saj se je v njej zbralo preko 140 slušateljev. Program predavanja je bil naslednji:

OSNOVE PRODAJE (18:00 - 18:45)

  • Kdo je najvažnejša oseba v poslovnem svetu? (Kaj  ta oseba počne in zakaj ji pogosto ne uspe.)

  • Faze prodajnega procesa (Prodaja je proces, ki ga lahko razdelimo na posamezne faze. Značilnosti in izzivi posameznih faz.)

  • Test ali imate vse kar potrebuje dober prodajalec?

  • Osnove zaključevanja prodaje (Kaj naredite, ko vam kupec reče NE? Nekaj konkretnih tehnik.)

 

OSNOVE STORITEV (18:45 - 19:30)

  • Kakšni so danes kupci? (Kupci so se v zadnjem času močno spremenili. Kaj želijo vaši kupci?)

  • Osnovna načela v storitvah (Kaj je Customer Service? Kako ravnate z vašimi kupci? Kakšna načela vas vodijo, ko nekomu nudite storitev?)

  • Reklamacije (Pravilni postopki, ko pride do napake ali reklamacije. Kako ravnati s problematičnimi kupci?)

  • Vprašanja in odgovori

 

MREŽENJE OB PRIGRIZKU (19:30 - 20:30)

Navezovanje stikov z ostalimi udeleženci izobraževanja

Poudarki iz delavnice:

"Najvažnejša oseba v poslovnem svetu je prodajalec!"

"Prodaja je znanost. Potrebno je teoretično znanje, ki ga je potrebno 
dograjevati v praksi."

"Prodaja je proces in ne enkratno dejanje."

"Kupci so se danes spremenili. Iz izoliranih v povezane, neosveščenih v
informirane, pasivni v aktivne."

Čez dobra dva tedna, točneje 11.3.2010, na isti lokaciji sledi še celodnevna delavnica s podobno tematiko na katerem bo prav tako predaval Risto Stojanovski. Gre za delavnico z naslovom Prodaja, zvesti kupci in odlična storitev.

 

Za ogrevanje vam priporočamo branje naslednjih člankov, ki jih je napisal predavatelj:

Ostali članki avtorja:

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice