Reportaža z izobraževanja Osnove prodaje ter zlata pravila storitev

Avtor — 01.03.2010
V Tehnološkem parku Ljubljana je v ponedeljek 1.3. potekalo izobraževanje Osnove prodaje ter zlata pravila storitev v organizaciji našega Zavoda. Predaval je Risto Stojanovski iz podjetja Triple S.
Reportaža z izobraževanja Osnove prodaje ter zlata pravila storitev

Osnove prodaje in zlata pravila vodenja storitev (Tehnološki park 1.3.2010).

Tematika, ki pokriva prodajo, se je izkazala za izjemno privlačno, dvorana se ja skoraj napolnila, saj se je v njej zbralo preko 140 slušateljev. Program predavanja je bil naslednji:

OSNOVE PRODAJE (18:00 – 18:45)

  • Kdo je najvažnejša oseba v poslovnem
    svetu? (Kaj 
    ta oseba počne in zakaj ji pogosto ne uspe.)

  • Faze prodajnega procesa (Prodaja je proces, ki ga lahko razdelimo
    na posamezne faze. Značilnosti in izzivi posameznih faz.)

  • Test ali imate vse kar potrebuje dober
    prodajalec?

  • Osnove zaključevanja prodaje (Kaj naredite, ko vam kupec reče NE? Nekaj
    konkretnih tehnik.)

 

OSNOVE STORITEV (18:45 – 19:30)

  • Kakšni so danes kupci? (Kupci so se v zadnjem času močno
    spremenili. Kaj želijo vaši kupci?)

  • Osnovna načela v storitvah (Kaj je
    Customer Service? Kako ravnate z vašimi kupci? Kakšna načela vas vodijo,
    ko nekomu nudite storitev?)

  • Reklamacije (Pravilni postopki, ko pride do napake ali
    reklamacije. Kako ravnati s problematičnimi kupci?)

  • Vprašanja in odgovori

 

MREŽENJE OB PRIGRIZKU (19:30 – 20:30)

Navezovanje stikov z ostalimi udeleženci izobraževanja

Poudarki iz delavnice:

"Najvažnejša oseba v poslovnem svetu je prodajalec!"

"Prodaja je znanost. Potrebno je teoretično znanje, ki ga je potrebno 
dograjevati v praksi."

"Prodaja je proces in ne enkratno dejanje."

"Kupci so se danes spremenili. Iz izoliranih v povezane, neosveščenih v
informirane, pasivni v aktivne."

Čez dobra dva tedna, točneje 11.3.2010, na isti lokaciji sledi še celodnevna delavnica s podobno tematiko na katerem bo prav tako predaval Risto Stojanovski. Gre za delavnico z naslovom Prodaja, zvesti kupci in odlična storitev.

 

Za ogrevanje vam priporočamo branje naslednjih člankov, ki jih je napisal predavatelj:

Ostali članki avtorja:

Oznake:
Iskanje
MP izobraževanja
MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje.

Preberite več >>
Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje.

Preberite več >>
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane le pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo s pravim pristopom velik potencial.

Preberite več >>
Vse za podjetje