Javni sektor in njegove dobavitelje že zajela mrzlica elektronskega poslovanja

Na konferenci o elektronskih računih se je zbralo prek 450 udeležencev iz javnega sektorja in gospodarstva, ki so s svetovalci in strokovnjaki iz podjetja SAOP, UJP, Arhiva Republike Slovenije, Generalnega davčnega urada, ZZI-ja in Logitusa razpravljali o dobrih praksah elektronskega poslovanja.
Javni sektor in njegove dobavitelje že zajela mrzlica elektronskega poslovanja

Javni sektor in njegove dobavitelje že zajela mrzlica elektronskega poslovanja (Vir slike: SAOP)

Še posebej aktualne so bile rešitve, ki organizacijam iz javnega sektorja ter njihovim dobaviteljem omogočajo prejem oziroma izdajo elektronskih računov. S 1. 1. 2015 bodo namreč na osnovi novele zakona ZOPSPU-A proračunski porabniki in njihovi poslovni partnerji morali uporabljati e-račune. To pomeni, da bo v Sloveniji v prvem zamahu elektronsko poslovalo okrog 30.000 podjetij in javnih ustanov.

Približno 10 let je trajalo, da se je vzpostavilo ustrezno zakonsko podlago, tehnološke rešitve in e-poslovanju naklonjeno poslovno okolje. To priča predvsem o tem, da prehod na brezpapirno in elektronsko poslovanje zdaleč ni tako enostaven, kot se zdi na prvi pogled.

»Sedaj je pomembno, da se organizacije lotijo uvedbe izdaje in prejema e-računov čim prej, da bodo lahko prehod izvedle postopoma in premišljeno,« je povedala Sonja Šinigoj, direktorica SAOP.

Pričakuje se, da bodo imele javne ustanove, ki bodo ta problem začele reševati šele jeseni ali proti koncu leta, velike težave. Tudi zato, ker je uvedba e-računov organizacijsko zahtevna in hitenje povečuje možnosti za napake.

Po drugi strani pa bo uporaba e-računov pomenila veliko znižanje stroškov, z do 14 eur za en papirni račun na do 1 eur za elektronski račun v obliki xml. Še bolj pomembno pa je, da bodo lahko z njihovo uporabo podjetja in ustanove v javnem sektorju razvili vrsto elektronskih storitev, s katerimi bodo ustvarjali nove prihodke in poenostavili svoje interno poslovanje.

Konferenca je potekala v dveh vzporednih panelih, za javni sektor in gospodarstvo, probleme in dobre prakse pa so na koncu obdelali še na skupni okrogli mizi.

Udeleženci konference so spoznali vse bistvene vidike brezpapirnega poslovanja, od davčne obravnave e-računa do tehničnih rešitev ter priprave klasifikacijskega načrta in notranjih pravil do hrambe.

Prikazana je bila praktična uporaba dokumentnega sistema SAOP eRegistrator za obvladovanje elektronske dokumentacije ter izvedba avtomatiziranega procesa prejema, obdelave in shranjevanja elektronskih računov prek poslovnih programov SAOP iCenter in sistema eRegistrator.

SAOP-ovi strokovnjaki so ob tem predstavili tudi poslovne vidike brezpapirnega poslovanja, na primer koristi, prihranke ter skrite stroške, vključno s primeri uporabe v poslovnih procesih.

Vir: SAOP

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje