Javni sektor in njegove dobavitelje že zajela mrzlica elektronskega poslovanja

Na konferenci o elektronskih računih se je zbralo prek 450 udeležencev iz javnega sektorja in gospodarstva, ki so s svetovalci in strokovnjaki iz podjetja SAOP, UJP, Arhiva Republike Slovenije, Generalnega davčnega urada, ZZI-ja in Logitusa razpravljali o dobrih praksah elektronskega poslovanja.
Javni sektor in njegove dobavitelje že zajela mrzlica elektronskega poslovanja

Javni sektor in njegove dobavitelje že zajela mrzlica elektronskega poslovanja (Vir slike: SAOP)

Še posebej aktualne so bile rešitve, ki organizacijam iz javnega sektorja ter njihovim dobaviteljem omogočajo prejem oziroma izdajo elektronskih računov. S 1. 1. 2015 bodo namreč na osnovi novele zakona ZOPSPU-A proračunski porabniki in njihovi poslovni partnerji morali uporabljati e-račune. To pomeni, da bo v Sloveniji v prvem zamahu elektronsko poslovalo okrog 30.000 podjetij in javnih ustanov.

Približno 10 let je trajalo, da se je vzpostavilo ustrezno zakonsko podlago, tehnološke rešitve in e-poslovanju naklonjeno poslovno okolje. To priča predvsem o tem, da prehod na brezpapirno in elektronsko poslovanje zdaleč ni tako enostaven, kot se zdi na prvi pogled.

»Sedaj je pomembno, da se organizacije lotijo uvedbe izdaje in prejema e-računov čim prej, da bodo lahko prehod izvedle postopoma in premišljeno,« je povedala Sonja Šinigoj, direktorica SAOP.

Pričakuje se, da bodo imele javne ustanove, ki bodo ta problem začele reševati šele jeseni ali proti koncu leta, velike težave. Tudi zato, ker je uvedba e-računov organizacijsko zahtevna in hitenje povečuje možnosti za napake.

Po drugi strani pa bo uporaba e-računov pomenila veliko znižanje stroškov, z do 14 eur za en papirni račun na do 1 eur za elektronski račun v obliki xml. Še bolj pomembno pa je, da bodo lahko z njihovo uporabo podjetja in ustanove v javnem sektorju razvili vrsto elektronskih storitev, s katerimi bodo ustvarjali nove prihodke in poenostavili svoje interno poslovanje.

Konferenca je potekala v dveh vzporednih panelih, za javni sektor in gospodarstvo, probleme in dobre prakse pa so na koncu obdelali še na skupni okrogli mizi.

Udeleženci konference so spoznali vse bistvene vidike brezpapirnega poslovanja, od davčne obravnave e-računa do tehničnih rešitev ter priprave klasifikacijskega načrta in notranjih pravil do hrambe.

Prikazana je bila praktična uporaba dokumentnega sistema SAOP eRegistrator za obvladovanje elektronske dokumentacije ter izvedba avtomatiziranega procesa prejema, obdelave in shranjevanja elektronskih računov prek poslovnih programov SAOP iCenter in sistema eRegistrator.

SAOP-ovi strokovnjaki so ob tem predstavili tudi poslovne vidike brezpapirnega poslovanja, na primer koristi, prihranke ter skrite stroške, vključno s primeri uporabe v poslovnih procesih.

Vir: SAOP

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje