Javno povabilo k sodelovanju za izbor nagrade NETKO 2009

Avtor — 08.10.2009
Razpis za NETKO vabi k prijavam imetnike upravnih in poslovnih spletnih strani, ki izstopajo po kakovosti in inovativnosti. V skladu s trendi informacijske družbe želijo nosilci nagrade, GZS, JAPTI in MVZT spodbuditi uporabo interneta kot komunikacijsko-poslovnega orodja.
Javno povabilo k sodelovanju za izbor nagrade NETKO 2009

Nagrada za najboljšo poslovno in upravno spletno stran v Sloveniji

Razpis za nagrado NETKO je namenjen podjetjem, ustanovam, uradom, skupnostim ter posameznikom, katerih spletne strani presegajo klasično izvedbo po različnih kriterijih in kategorijah. Komisija bo v splošnem smislu ocenjevala ujemanje spletnega mesta s strateško usmeritvijo podjetja/organizacije, prilagojenost interesom uporabniških skupin in naprednost ter dovršenost projekta. Prijavitelji se bodo potegovali za nagrado znotraj sedmih kategorij, ki bodo ločeno ocenjevale spletne strani glede na različne poslovne/upravne segmente. Nagrajenci bodo javno izpostavljeni, poleg tega pa dobijo v uporabo elektronski znak nagrade za uporabo na spletnih straneh. 

 

 

Tekmovalne kategorije:

  • Predstavitve podjetij s področij industrije, storitev, trgovine in financ

(kriterij: stopnja dialoga z uporabniki)

  • Predstavitve institucij s področij državne in javne uprave

(kriterij: celovitost informacij, premišljenost postopkov, naravnanost na uporabnika, splošna transparentnost)

  • Mediji in informativni portali

(kriterij: prepletenost medijskih modelov, poglobljenost informacije ter vključevanje uporabnikov)

  • Spletne storitve (projekti e-poslovanja iz domen spletnega trgovanja, upravljanja odnosov s strankami ali človeškimi viri)

(kriterij: inovativnost in celovitost rešitev ter njihova dejanska uporabnost)

  • Produkti in blagovne znamke

(kriterij: komplementarnost s siceršnjimi aktivnostmi lastnika produkta oz. blagovne znamke)

  • Celovit spletni nastop organizacije

(kriterij: vsa raba spleta s strani organizacije s poudarkom na pokritosti zunanjih in notranjih javnosti z možnostmi e-poslovanja in komuniciranja)

  • Inovativno komuniciranje (interakcija) in poslovanje s ciljnimi javnostmi

(kriterij: dosežek izrazite kreativnosti, ki spreminja pravila in uvaja višje standarde v slovenski spletni prostor)

 

Žirije bodo izmed prijavljenih kandidatov v prvem krogu izbrale 3 do 4 finaliste za vsako kategorijo. V drugem krogu izbora bo med finalisti izbran prejemnik nagrade Netko za vsako kategorijo, ostali finalisti pa bodo prejeli priznanje.

Sedem temeljnih tekmovalnih kategorij pa bo določilo še tri posebne dobitnike nagrade Netko.

 

Netko za agencijo leta

Nagrado Netko za agencijo leta bo dobila agencija z največ zbranimi točkami. Vsaka nagrada Netko prinese agenciji 3 točke, uvrstitev med finaliste pa 1 točko.

 

Netko za mlado agencijo leta

Nagrada Netko za mlado agencijo leta ki je namenjena agencijam, ki so prvi spletni projekt izdelale v zadnjih dveh letih (po 1.10.2007).

 

Nagrada Netko – glas ljudstva

Letos bodo spletni uporabniki imeli možnost prvič izbrati tudi najbolj priljubljeno spletno stran. Glasovanje bo potekalo preko značke (Widget), ki jo bodo prijavljenci objavili na svoji spletni strani. Nagrado Netko – glas ljudstva bo prejelo spletno mesto z največ prejetimi glasovi.

 

Razpisnik: Gospodarska zbornica Slovenije (GZS), Javna agencija za podjetništvo in tuje investicije (JAPTI) in Ministrstvo za visoko šolstvo, znanost in tehnologijo (MVZT)

 

Rok: Zainteresirani kandidati lahko najdejo prijavnico za razpis na spletnem naslovu: www.gzs.si/netko. Za prijave do 1. oktobra 2009 je strošek prijavnine nižji, zadnji rok za prijavo pa je 15. oktober 2009.

 

Prejemniki nagrade bodo razglašeni na večerni prireditvi, ki bo 28.10.2009 v prostorih Gospodarske zbornice Slovenije.

 

Več informacij: www.gzs.si/netko

Oznake: , ,
Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje