Je Coca Cola Facebooku ukradla idejo?

Facebookova velika želja je povezati svet. V začetku leta je kupil podjetje Titan Aerospace, ki proizvaja drone s pogonom na sončno energijo, ti pa bi nenehno zagotavljali pokritost z brezžičnim signalom. Prva na seznamu naj bi bila Afrika, kjer je težava s povezljivostjo največja.
Je Coca Cola Facebooku ukradla idejo?

Coca Cola meša načrte Facebooka (Vir slike: YouTube).

Medtem ko je konec septembra Facebook sporočil, da bi omenjene drone v zrak lahko vsaj testno spustili že prihodnje leto, svoj pohod na afriško celino napoveduje tudi podjetje Coca Cola. Podjetje, ki velja za največjega proizvajalca pijač na svetu, se je odločilo, da bo v nekatere predele Južne Afrike namestilo avtomate za nakup pijače, ki bodo hkrati tudi dostopne točke za brezplačen brezžični internet. Kar pa je morda najpomembnejše vsaj za tamkajšnje prebivalstvo  – nakup stekleničke oziroma plastenke z eno najbolj priljubljenih pijač na svetu ne bo pogoj za dostop do brezžičnega interneta prek omenjenih avtomatov.

Facebookovi droni bi lahko leteli že leta 2015 >>

Projekt, ki ga je Coca Cola izvedla v sodelovanju z britanskim telekomunikacijskim operaterjem BT (British Telecom), naj bi imel za cilj povišanje ravni izobraženosti, kar bi lahko vplivalo tudi na zmanjšanje stopnje kriminala in nasilja v južnoafriških urbanih naseljih.

Povezovanje sveta je lahko še dražje

S to potezo je Facebook nedvomno dobil konkurenco na področju povezovanja sveta. Kako veliko željo po povezovanju sveta ima Zuckerberg, kaže tudi odmeven nakup WhatsAppa, aplikacije za pošiljanje sporočil. Z ustanoviteljem WhatsAppa, Janom Koumom, sta si februarja letos zadala nalogo, da bosta povezala poslednji košček sveta. A bolj kot povezovalna naloga je odmevala vsota denarja, ki jo je Zuckerberg odštel za Koumovo podjetje. Takratnih 19 milijard dolarjev je zdaj po podatkih Reutersa na račun podražitve Facebookovih delnic narastlo kar za tri milijarde dolarjev, torej 22 milijard dolarjev.

Se spomnite nakupa WhatsAppa? >>

Kljub nastopu konkurence na področju povezovanja sveta pa si Facebook lahko oddahne. Poteza Coca Cole je vendarle v njihov prid, pomembno je le, da se državam, ki veljajo za območja s slabo spletno povezavo ali pa je sploh nimajo, zagotovi vsaj osnovni dostop za interneta. Zuckerberg lahko le še upa, da bodo tamkajšnji prebivalci kmalu »odkrili« tudi Facebook.

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje