Je lead generation sploh uporaben za B2B podjetja?

Kako pogosto slišite, da podjetja pridobivajo zainteresirane stranke (ang. Lead generation), a jih ne uspejo pripraviti do nakupa? Situacija, ki je pogosta v B2B segmentu, je posledica različnih dejavnikov. Kako zastaviti stvari, da bo lead generation uspešen?
Je lead generation sploh uporaben za B2B podjetja?

Prednosti, ki jih prinaša lead generation in lead nurturing (Vir slike: Pixabay).

Ko nastopi zgoraj omenjena situacija, je osumljencev več. Marketinški oddelek, ki ni bil sposoben preobraziti zainteresirane stranke v kupce, prodajni oddelek, ki je bil pri prodaji preveč agresiven, tudi same stranke, ki še niso pripravljene na nakup. Raje, kot da oddelki kažejo s prstom drug na drugega, se je potrebno vprašati: kje so možne izboljšave?

S t.i. lead nurturing (negovanje potencialnih strank) tehnikami lahko podjetja konvertirajo več potencialnih strank v zadovoljne stranke. Kaj pa je sploh lead nurturing? Marketinški izraz opisuje gradnjo odnosa med potencialnimi strankami, tudi če trenutno ne razmišljajo o nakupu produkta ali storitve. Izgradnja odnosov se sliši preprosto, mar ne?

Zakaj potrebujemo lead nurturing?

Lead nurturing krvavo potrebujemo. Spletna stran Marketing Sherpa poroča, da kar 73 odstotkov vseh B2B leadov še ni pripravljenih za nakup. Polovica je sicer ozaveščena o produktu ali storitvi, a je tudi to še ni pripeljalo do nakupa. Osem od desetih leadov celo nikoli ne izvede nakupa. Na kakšen način torej nastopi lead nurturing? Z učinkovito strategijo se lahko podjetja hitro in primerno odzovejo na leade, zagotovijo jim potrebne informacije in tako pomagajo pri nakupnem procesu.

Podjetja, ki uporabljajo marketinško avtomatizacijo (ang. marketing automation, tehnologija, ki poenostavlja, avtomatizira in meri učinkovitost marketinških nalog in procesov, z njeno pomočjo pa si podjetje lahko zviša operativno učinkovitost in hitreje dosega poslovno rast), dosegajo za 451-odstotno povečanje količine kvalificiranih leadov. Proces negovanja in nagovora uporabnika ter spoznavanje z našim produktom ima en cilj: spremeniti kontakt v kupca.

Takšna podjetja v obdobju od 6 do 9 mesecev dosežejo 10- ali več odstotno rast prihodkov. Veliko B2B podjetij se odloča za negovanje svojih leadov prek elektronskih sporočil. Personalizirana elektronska sporočila povečajo stopnjo konverzije za 10 odstotkov, za 14 odstotkov pa se izboljša razmerje med kliki in prikazi (ang. click through rate). Lead nurturing elektronska sporočila dobijo od štirikrat do desetkrat večjo stopnjo odziva (ang. response rate) v primerjavi z običajnimi sporočili.

Prednosti za podjetja, ki jih prinaša lead nurturing

V povprečju se od 15 do 20 odstotkov leadov, ki so se opredelili, da še niso bili pripravljeni na nakup, po lead nurturingu odloči za nakup. DemandGen poročilo kaže, da se podjetjem, ki se izkažejo z lead nurturingom, prodaja poveča za 50 odstotkov, za 33 odstotkov pa se zmanjšajo stroški. Stranke, ki se oblikujejo z lead nurturingom, opravljajo za 47 odstotkov večje nakupe kot tiste, ki se ne.

Na podlagi omenjenih podatkov ni težko sklepati, kakšen učinek ima lead nurturing na B2B segment. Dodajmo še večje zaupanje strank in lojalnost.

Vabimo vas na delavnico: Kako do potencialnih strank na spletu?
Datum: 10. junij 2016
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Kako oblikovati zahvalno stran, da bo ustvarila večjo prodajo?

Kako oblikovati zahvalno stran, da bo ustvarila večjo prodajo?

Zahvalne strani so pomemben del prodajnega lijaka. Seveda vsaka rešitev ni primerna za vsako podjetje, zato pred oblikovanjem zahvalne strani razmislite o tem, kaj želite z njo doseči. Pri povečanju prodaje s pomočjo zahvalne strani vam lahko pomagajo naslednji nasveti. Preberite več >>

Zakaj je vaša zahvalna stran neizkoriščen kanal prodaje?

Zakaj je vaša zahvalna stran neizkoriščen kanal prodaje?

Za pridobivanje novih kontaktov in potencialnih strank verjetno v vašem podjetju zapravite veliko sredstev. Če želite povečati donosnost konverzij, namenite nekaj časa in dela oblikovanju kvalitetnih in privlačnih zahvalnih strani – hitro boste opazili povečanje prodaje. Preberite več >>

7 nasvetov za lead generation, ki jih lahko uporabijo tudi mala podjetja

7 nasvetov za lead generation, ki jih lahko uporabijo tudi mala podjetja

Prepričanje, da se vse vrti okoli t.i. lead generation in povečanja prometa, je zmotno. Marketingaš, prepričan v uvodni stavek, bo zapravil veliko časa in denarja. Mala podjetja naj se osredotočijo na pridobivanje pravih leadov, kar bo posledično prineslo več strank in večje prihodke. Preberite več >>

Izboljšajte svojo prodajo

Izboljšajte svojo prodajo

Prodaja je eden najpomembnejših vidikov podjetništva in to, ali bo podjetnik uspešen ali ne, je odvisno predvsem od tega, kako dober prodajnik je. Načinov za uspešno prodajo je več, štejejo pa seveda le rezultati. Preberite več >>

Lahko ignorirate te podatke o ustvarjanju in ohranjanju odnosa s strankami?

Lahko ignorirate te podatke o ustvarjanju in ohranjanju odnosa s strankami?

Delo tržnikov se ne konča pri pridobivanju kontaktov (angl. lead generation). Odnos s potencialnimi strankami morate vzdrževati (angl. lead nurturing), dokler ne bodo opravile nakupa – in po tem. Če še niste prepričani v učinkovitost tega procesa, si oglejte naslednje podatke. Preberite več >>

7 nasvetov za oblikovanje spletnih strani

7 nasvetov za oblikovanje spletnih strani

Se kdaj sprašujete, zakaj so nekatere spletne strani izjemno privlačne, druge pa vas pustijo hladne? Želite, da bi vaša spletna stran izstopala? Za vas smo pripravili 7 nasvetov za oblikovanje privlačne spletne strani, ki bo na obiskovalcih pustila dolgotrajen vtis. Preberite več >>

12 korakov kvalitetnega lead nurturinga

12 korakov kvalitetnega lead nurturinga

Konverzija leadov predstavlja pomemben faktor uspeha za vsako podjetje, predvsem pa za majhna podjetja, ki imajo za pridobivanje kontaktov zainteresiranih strank (t.i. leadov) ponavadi na voljo zelo omejen proračun. Preberite več >>

Najpomembnejša trženjska strategija letošnjega leta?

Najpomembnejša trženjska strategija letošnjega leta?

Zavedate se dejstva, da vsi obiskovalci vaše spletne strani še niso pripravljeni kupiti vašega izdelka. Če imate težave pri pretvarjanju obiska spletne strani v dejanske nakupe, v svoje delovanje vpeljite proces ustvarjanja in ohranjanja odnosov s potencialnimi strankami. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje