Je Microsoft preplačal delež v Facebooku?

Facebook je najhitreje rastoče družabno omrežje na svetu z velikanskim oglaševalskim potencialom. Kljub temu pa se v siceršnji zgodbi o uspehu in rasti pojavljajo prvi dvomi.
Je Microsoft preplačal delež v Facebooku?

Bo Microsoft prevzel Facebook?

Ta teden so se pojavile govorice, da Microsoft načrtuje
prevzem omrežja Facebook. Čeprav je pravo vrednost Facebooka težko
oceniti, so bili mnogi presenečeni, ko je Microsoft oktobra za 1,6
odstotni delež drugega najpopularnejšega družabnega omrežja na svetu
plačal vrtoglavih 240 milijonov dolarjev. Ker Facebook ni javno
podjetje je težko oceniti njegovo pravo vrednost. Število obiskovalcev
strani hitro raste, marca so jih zabeležili 109 milijonov. Lani je
imelo podjetje 150 milijonov prihodkov, za letos pa jih načrtujejo še
enkrat toliko.

Podjetje se torej širi, a če odštejemo davke, devalvacijo,
amortizacijo in napovedano porabo, potem je podjetje 150 milijonov v
minusu. To bi bilo sprejemljivo ob nadaljnji hitri rasti, a največji
konkurent Facebooka, Myspace, že poroča o manjših prihodkih od pričakovanih. Za panogo družabnih omrežij je to precej nepričakovano. Valleywag blog poroča o hitro upadajočem zanimanju za izgradnjo in dodajanje Facebookovih aplikacij, ki so bile do sedaj njegov paradni konj.

Še vedno pa Facebooku ostaja 40 milijonov uporabniških profilov
obiskovalcev, ki morajo biti zanimivi vsakemu oglaševalcu.
Uporabniki Facebooka so
tudi nekoliko starejši in premožnejši od obiskovalcev ostalih družabnih
omrežij na spletu, tako da bi potencialno lahko prinesli večji dobiček
podjetju. Microsoft pa ima že z trenutno pogodbo zagotovljene
ekskluzivne pravice za oglaševanje na strani, zato mu morda ni bilo
težko tudi nekoliko preplačati delež, ki ga je kupil oktobra.

Vir: The New York Times

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje