Je Pinterest zamudil svojo priložnost?

Virtualna inspirativna tabla je nastala leta 2010 v mislih Bena Silbermanna, Evana Sharpa in Paula Sciarra. Tabla, ki je namenjena vsem, ki želijo pobliže raziskovati svoje hobije, načrtovati pomembne projekte in odkrivati svoje sloge, je obetala veliko. Pa je izpolnila pričakovanja? Zdi se, da ni.
Je Pinterest zamudil svojo priložnost?

Pinterest bo po 7 letih vendarle dobil svojega prvega finančnega direktorja (Vir slike: Pinterest).

Pinterest se je dolgo časa omenjalo kot omrežje, ki bi zlahka seglo po najvišjih mestih. V tujini, zlasti v ZDA, je bilo to omrežje, ki so ga oglaševalci in blagovne znamke naravnost oboževali. Uporabniki, zlasti predstavnice nežnejšega spola, so videne izdelke na omrežju v (spletnih) trgovinah dobesedno pograbile. Trgovci so si manili roke. Lani septembra je omrežje štelo 150 milijonov mesečno aktivnih uporabnikov. Zdelo se je, da se njiihovo število lahko zlahka podvoji.

Lani 150 milijonov uporabnikov, letos…

Dobro leto pozneje ima Pinterest 150 milijonov mesečno aktivnih uporabnikov (od tega približno polovica prihaja iz ZDA). Da, prav ste prebrali – število aktivnih uporabnikov je ostalo enako. Zato je vse bolj očitno, da Pinterest ne bo dosegel zastavljenih ciljev za letošnje leto. Niti ne z vidika prihodkov: načrtovali so 663 milijonov dolarjev, po najnovejših analizah pa bo ekipa lahko vesela, če bodo letošnje leto zaključili s 300 milijoni dolarjev.

Omrežje je bilo izjemno priljubljeno pri ženskah, je pa nekaj zanimanja vzbudilo tudi pri moških. Štirje od desetih uporabnikov so moški, pravi podjetje, svoje vrste pa vsako leto povečajo za 70 odstotkov.

Njegov pohod uničili Snapchat, Meerkat in Periscope

Pinterest je mnogo obetal. Napovedi o rasti in prihodkih so bile pozitivne, a potem se je zgodilo nekaj nepričakovanega. Na trg so prišli igralci, kot so Meerkat (ta je vmes že ugasnil), Periscope in Snapchat. Ponudili so nekaj, kar bo prihodnost  – video.

Snapchat je star komaj pet let, njegovi prihodki pa naj bi že naslednje leto presegli miijardo dolarjev. Velik korak naprej je naredil tudi Facebookov Instagram. Zdi se, da Pinterest priložnosti, ki jo je imel v rokah, ni znal izkoristiti.

Po 7 letih dobil finančnega direktorja

Po skoraj sedmih letih bo zdaj vendarle dobil svojega prvega finančnega direktorja. Todd Morgenfeld, ki bo zasedel to mesto, je nekdanji Twitterjevec. Lahko on prepriča oglaševalce, da se vrnejo k virtualni deski? Težko, saj Facebook vztrajno raste, bolj privlačna so tudi ostala omrežja, oglaševalci pa se držijo tistega, kar najbolj (po)znajo. Na Pinterestu jih čaka nepredvidljivo oglaševanje z neznanim učinkom in manjšim občinstvom.

Vreden milijardo in pol manj kot Twitter

Pinterestova zadnja uradna vrednost se vrti okoli 11 milijard dolarjev. Na milijardo in pol več je sicer ocenjen Twitter, za katerega se že mesece piše, v kakšnih težavah je. Zdaj tudi o prodaji, a kot kaže interesentov ni (več). Kaj se bo zgodilo s Pinterestom, ki očitno ne zna več pritegniti ne uporabnikov niti ne oglaševalcev? Je njegova usoda podobna Twitterjevi?

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>


Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Uporabniki Facebooka v zadnjem času opažajo vedno več nezaželenih objav, ki jih spodbujajo k všečkanju, deljenju in komentiranju. Facebook bo v kratkem ukrepal proti takšnim objavam. Preberite več >>

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje