Je podjetje Jessice Albe v škripcih?

34-letna Jessica Alba, ki je množicam bolj poznana po igralskih sposobnostih, se v zadnjih letih vse uspešneje preizkuša tudi v podjetništvu. Med drugim je investirala tudi v slovensko–hrvaški startup Bellabeat.
Je podjetje Jessice Albe v škripcih?

Na sliki Jessica Alba (Vir slike: YouTube).

Revija Forbes jo je razglasila za najbogatejšo poslovno žensko, ki si je pot do uspeha tlakovala sama. Da, precej je zaslužila z igranjem, a še večji kupček denarja ji prinaša njeno podjetje The Honest Company (v njem ima od 15 do 20-odstotni delež), ki je bilo nedavno ocenjeno na kar dve milijardi dolarjev.

V štirih letih do 250 milijonov dolarjev prihodkov

Z The Honest Company ponuja ekološke negovalne izdelke za najmlajše in starejše. Varnost se prodaja, saj podjetje doživlja neverjetno rast. Leta 2012 so imeli 10 milijonov prihodkov in prodajali le 17 izdelkov, lani 150 milijonov. Letos naj bi po napovedih znašali kar 250 milijonov, svojo ponudbo pa so v vmesnem času razširili že na 120 izdelkov, ki jih prodajajo tudi v Kanadi.

Poletje prineslo težave …

Utečeno rutino podjetja so sredi letošnjega poletja prekinile težave uporabnikov njenih produktov. Uporabnice so tožile, da njeni izdelki, natančneje zaščitne kreme s sončnim faktorjem, ne delujejo, v dokaz pa lepile fotografije z opeklinami.

… jesen pa tožbe.

Zgodba pa ni ostala le pri fotografijah, saj sta dve uporabnici odšli svoj prav iskati na sodišče. Jessica Alba se je na tožbo, v kateri je zapisano, da igralka varljivo in zavajujoče označuje svoje izdelke za naravne, že odzvala. Meni, da so obtožbe neutemeljene in brez podlage. »Vem, da moja otroka, Honor in Haven, odraščata v bolj varnem domu ravno na račun naših izdelkov,« je še dodala.

Ena od tožb, ki naj bi bila težka kar 5 milijonov dolarjev, se poleg mila za roke, čistila za obraz in pleničk, ki vsebujejo sintetične sestavine, vije tudi okoli prej omenjene zaščitne kreme. Kremo opisuje kot neučinkovito, ni pa jasno, ali je uporabljena na odraslih ali otrocih. V ocenah izdelka na Amazonu je namreč poleti več staršev kritiziralo produkte za zaščito pred soncem, saj so njihovi otroci po izpostavljenosti na soncu prejeli hude opekline.

Alba podjetje »rešuje« tudi z odzivnostjo

Alba se je na slabe ocene in pritožbe odzvala že poleti, in sicer kar na blogu podjetja: »Zaščita naših najdražjih in vas je razlog, zakaj smo ustanovili Honest. Kot starši nas boli, ko slišimo, da je kdo imel slabo izkušnjo z našo zaščitno kremo.«

»Trdno stojimo za svojimi izdelki in odgovornostjo, ki jo imamo do naših uporabnikov. Vdani smo v predanost do odprtosti in transparentnosti,« je še dodala Alba, katere premoženje je ocenjeno na 340 milijonov dolarjev.

Kljub tožbi ostaja profesionalna

Igralka in podjetnica se v zadnjem času ukvarja tudi s predstavitvijo nove linije kozmetičnih izdelkov, ob nastopih na televiziji pa se spretno izmika vprašanjem v zvezi s tožbo. Ali lahko resnično ogrozi njen podjetniški imperij, je trenutno nemogoče z natančnostjo reči, a najverjetneje ga ne bo. Alba pravi, da se »prihodnosti veseli«.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Infografika: 18 napak zagonskih podjetij

Infografika: 18 napak zagonskih podjetij

Ogromno zagonskih podjetij propade že v prvem letu delovanja. Uspeh ni odvisen le od odlične ideje, pač pa tudi od drugih dejavnikov, na katere mora biti pozoren vsak podjetnik. V infografiki predstavljamo 18 pogostih napak zagonskih podjetij, ki lahko vodijo v njihov propad. Preberite več >>

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

Pred časom je v središču Ljubljane odprla vrata samopostrežna pekarnica – kavarnica Roastery & Bakery. V prispevku predstavljamo zgodbo izvirnega lokala. Preberite več >>

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo? Preberite več >>

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Na drugem v seriji dogodkov Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo podjetniško zgodbo predstavil Nik Vene iz podjetja NV. Preberite več >>

Gizzmo.si je najboljši spletni trgovec v Sloveniji

Gizzmo.si je najboljši spletni trgovec v Sloveniji

Na največjem regijskem ecommerce tekmovanju Spletni trgovec leta je spletna trgovina gizzmo.si prejela kar tri nagrade, med drugim tudi najvišjo lovoriko Web Champion 2017. Preberite več >>

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

Ekipa gorenjskih študentov je izdelala unikaten modni dodatek za moške, s katerim se predstavlja na platformi Kickstarter. Zažarite z Martin'O GlowBow. Preberite več >>

Tudi v Sloveniji imamo kripto milijonarje

Tudi v Sloveniji imamo kripto milijonarje

Na letošnji lestvici najbogatejših Slovencev časnika Finance sta se pojavila tudi ustanovitelja borze za trgovanje s kriptovalutami Damijan Merlak in Nejc Kodrič. Preberite več >>

S SportyFi do financiranja športne kariere

S SportyFi do financiranja športne kariere

Zagonsko podjetje SportyFi želi s platformo, ki temelji na kriptovalutah, spremeniti način financiranja v športu. Kmalu se začne njihova kampanja ICO. Preberite več >>

Oznake: