Je vaš newsletter prijazen socialnim omrežjem?

Avtor Saba Resnik — 31.03.2011
Komentiraj!
Newsletter ostaja eden od pomembnejših tržnih prijemov, saj ponuja možnost osebnega komuniciranja z vašimi strankami. Zdaj je vaš cilj poslati stranki takšno sporočilo, ki bo spodbudilo njeno zanimanje in bo prispevalo k omembi vašega podjetja na socialnih omrežjih.
Je vaš newsletter prijazen socialnim omrežjem?

Je vaš newsletter prijazen socialnim omrežjem? (slika: sxc.hu).

Predstavljamo vam 4 načine, kako vaš newsletter narediti kar se da zanimiv za socialna omrežja.

1. Naj vaše stranke sodelujejo pri oblikovanju newsletter-ja

Ste prepričani, da veste, kaj vaše stranke res želijo? Do najboljšega odgovora boste prišli, če jih boste vprašali. Uporabite anketne vprašalnike ali zastavljajte vprašanja na spletu (na Facebook-u, Twitter-ju, LinkedIn-u in blogih). Stranke povabite, naj delijo svoje mnenje o vašem poslu, svoje osebne izkušnje itd. Morda pridete do presenetljivih zaključkov in do mnogo zanimivih zgodb, ki jih lahko kasneje objavite na blogu (nikar ne pozabite na dovoljenje za objavo zgodbe!).

2. Zanimiva in privlačna vsebina newsletter-ja

Vsebina newsletter-ja mora biti zanimiva in blizu vašim strankam. Nekaj nasvetov:

  • Newsletter naj vsebuje pogoste probleme, s katerimi se srečujejo vaše stranke, in rešitve za te probleme. Delite svoje izkušnje, skrivnosti in nasvete ter povabite stranke, naj vam zaupajo svoje.
  • Začnite diskusijo, povabite vse, naj se je udeležijo, ter nikar ne pozabite pripisati komentarjev, ki bodo spodbujali debato.
  • Objavite izjave strank, njihove profile, slike in delite z vsemi zgodbe o uspehu. Naslednja stopnja objavljanja zgodb vaših strank je dopolnitev le-teh z dejstvi, rezultati raziskav, vašimi izkušnjami in znanjem.
  • V kolikor so vaše stranke sramežljive, jim za najboljšo zgodbo ali izpoved ponudite nagrade, povezane z vašimi proizvodi ali storitvami.
  • Objavljajte kritike, mnenja, pohvale in povzetke knjig, člankov in produktov, ki so povezani z vašim poslom.
  • Strankam ponudite tudi najnovejše novice, trende in statistične podatke iz industrije.

3. Ustvarite vsebine, ki jih bodo ljudje z veseljem delili s prijatelji

Pri pisanju newsletter-ja imejte v mislih, da ljudje radi delijo vsebine, ki so praktične, zanimive, aktualne, zabavne in provokativne.

4. Vsebine objavite na več kanalih in jih povežite

Vsebino na spletni strani podjetja na primer povežite s Facebook stranjo, YouTube-om in nato z vašim newsletter-jem, blogom in ponovno s spletno stranjo podjetja. Nato objavite na socialnih omrežjih kratke vsebine, ki ponovno vodijo na vašo spletno stran.

Nekateri strokovnjaki napovedujejo, da se pričenja novo obdobje trženja, kjer bodo elektronska sporočila in socialni mediji še bolj prepleteni - vsekakor je to nova priložnost za trženje vašega proizvoda ali storitve.

Vir: Goodman, Gail. Making Email Newsletters More Social. Entrepreneur.com, 26.1.2011

shranjeno pod: , ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice