Je vaša poslovna ideja zares dobra?

Avtor Ursa Kostic — 06.05.2009
Komentiraj!
Dostikrat se zgodi, da podjetnik preceni svojo poslovno idejo, kar ga lahko drago stane. Strokovnjaki zato svetujejo, da si, preden se podate v nov podjetniški projekt, zastavite nekaj ključnih vprašanj.
Je vaša poslovna ideja zares dobra?

Premislite, če je vaša poslovna ideja uresničljiva.

Eden izmed tistih, ki se tega nasveta niso držali, je tudi Neil Moodley, ki je dobil idejo za spletno stran s finančno vsebino. Na njej je želel za dostop do informacij zaračunati 30 dolarjev mesečno. Vendar pa se je projekta lotil ob nepravem času, saj je štiri mesece kasneje, ko je v projekt že investiral nekaj denarja, Google predstavil skoraj enako spletno stran imenovano Google Finance, ki je bila poleg tega še brezplačna.

Podobne napake so med podjetniki pogoste, zato strokovnjaki svetujejo, da preden se podate v nov podjetniški projekt dobro premislite ali je vaša ideja res izvedljiva.

Najprej se je potrebno vprašati ali bi bili ljudje pripravljeni plačati za vaš proizvod oz. storitev več kot bi znašali vaši stroški in katero potrebo bi zadovoljeval vaš izdelek.

Naslednje vprašanje je ali obstaja privlačen in rastoč trg za vaš izdelek ali storitev, saj je to pomemben kriterij za pridobivanje investitorjev. Obstajajo različne oblike in velikosti trgov, ki ponujajo različne priložnosti. Tako se je včasih bolje osredotočiti na pridobivanje znatnega deleža na nišnem trgu kot na enoodstotni tržni delež na globalnem trgu.

Pomembno je tudi, da ima vaše podjetje konkurenčno prednost pred drugimi, saj bo le tako preživelo. Zato premislite ali lahko patentirate svoj izdelek ali uveljavite blagovno znamko.

Če torej verjamete v svojo poslovno idejo morate biti pripravljeni na trdo delo, saj glede na statistike manj kot polovica podjetij preživi prva štiri leta, poleg tega pa je ustanovitev podjetja v gospodarski krizi še nekoliko bolj tvegana.

 

Vir: Forbes

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!