Je vaša poslovna ideja zares dobra?

Dostikrat se zgodi, da podjetnik preceni svojo poslovno idejo, kar ga lahko drago stane. Strokovnjaki zato svetujejo, da si, preden se podate v nov podjetniški projekt, zastavite nekaj ključnih vprašanj.
Je vaša poslovna ideja zares dobra?

Premislite, če je vaša poslovna ideja uresničljiva.

Eden izmed tistih, ki se tega nasveta niso držali, je tudi Neil
Moodley, ki je dobil idejo za spletno stran s finančno vsebino. Na njej je želel za dostop do informacij zaračunati 30 dolarjev mesečno. Vendar pa se
je projekta lotil ob nepravem času, saj je štiri mesece kasneje, ko je
v projekt že investiral nekaj denarja, Google predstavil skoraj enako
spletno stran imenovano Google Finance, ki je bila poleg tega še brezplačna.

Podobne napake so med podjetniki pogoste, zato strokovnjaki
svetujejo, da preden se podate v nov podjetniški projekt dobro
premislite ali je vaša ideja res izvedljiva.

Najprej se je potrebno vprašati ali bi bili ljudje pripravljeni plačati za vaš proizvod oz. storitev več kot bi znašali vaši stroški in katero potrebo bi zadovoljeval vaš izdelek.

Naslednje vprašanje je ali obstaja privlačen in rastoč trg za
vaš izdelek ali storitev, saj je to pomemben kriterij za pridobivanje
investitorjev. Obstajajo različne oblike in velikosti trgov, ki ponujajo različne
priložnosti. Tako se je včasih bolje osredotočiti na pridobivanje
znatnega deleža na nišnem trgu kot na enoodstotni tržni delež na
globalnem trgu.

Pomembno je tudi, da ima vaše podjetje konkurenčno prednost pred drugimi, saj bo le tako preživelo. Zato premislite ali lahko patentirate svoj izdelek ali uveljavite blagovno znamko.

Če torej verjamete v svojo poslovno idejo morate biti pripravljeni
na trdo delo, saj glede na statistike manj kot polovica podjetij
preživi prva štiri leta, poleg tega pa je ustanovitev podjetja v gospodarski
krizi še nekoliko bolj tvegana.

 

Vir: Forbes

Eden izmed tistih, ki se tega nasveta niso držali, je tudi Neil
Moodley, ki je dobil idejo za spletno stran s finančno vsebino. Na njej je želel za dostop do informacij zaračunati 30 dolarjev mesečno. Vendar pa se
je projekta lotil ob nepravem času, saj je štiri mesece kasneje, ko je
v projekt že investiral nekaj denarja, Google predstavil skoraj enako
spletno stran imenovano Google Finance, ki je bila poleg tega še brezplačna.

Podobne napake so med podjetniki pogoste, zato strokovnjaki
svetujejo, da preden se podate v nov podjetniški projekt dobro
premislite ali je vaša ideja res izvedljiva.

Najprej se je potrebno vprašati ali bi bili ljudje pripravljeni plačati za vaš proizvod oz. storitev več kot bi znašali vaši stroški in katero potrebo bi zadovoljeval vaš izdelek.

Naslednje vprašanje je ali obstaja privlačen in rastoč trg za
vaš izdelek ali storitev, saj je to pomemben kriterij za pridobivanje
investitorjev. Obstajajo različne oblike in velikosti trgov, ki ponujajo različne
priložnosti. Tako se je včasih bolje osredotočiti na pridobivanje
znatnega deleža na nišnem trgu kot na enoodstotni tržni delež na
globalnem trgu.

Pomembno je tudi, da ima vaše podjetje konkurenčno prednost pred drugimi, saj bo le tako preživelo. Zato premislite ali lahko patentirate svoj izdelek ali uveljavite blagovno znamko.

Če torej verjamete v svojo poslovno idejo morate biti pripravljeni
na trdo delo, saj glede na statistike manj kot polovica podjetij
preživi prva štiri leta, poleg tega pa je ustanovitev podjetja v gospodarski
krizi še nekoliko bolj tvegana.

 

Vir: Forbes

Oznake: