Je vaša poslovna ideja zares dobra?

Dostikrat se zgodi, da podjetnik preceni svojo poslovno idejo, kar ga lahko drago stane. Strokovnjaki zato svetujejo, da si, preden se podate v nov podjetniški projekt, zastavite nekaj ključnih vprašanj.
Je vaša poslovna ideja zares dobra?

Premislite, če je vaša poslovna ideja uresničljiva.

Eden izmed tistih, ki se tega nasveta niso držali, je tudi Neil
Moodley, ki je dobil idejo za spletno stran s finančno vsebino. Na njej je želel za dostop do informacij zaračunati 30 dolarjev mesečno. Vendar pa se
je projekta lotil ob nepravem času, saj je štiri mesece kasneje, ko je
v projekt že investiral nekaj denarja, Google predstavil skoraj enako
spletno stran imenovano Google Finance, ki je bila poleg tega še brezplačna.

Podobne napake so med podjetniki pogoste, zato strokovnjaki
svetujejo, da preden se podate v nov podjetniški projekt dobro
premislite ali je vaša ideja res izvedljiva.

Najprej se je potrebno vprašati ali bi bili ljudje pripravljeni plačati za vaš proizvod oz. storitev več kot bi znašali vaši stroški in katero potrebo bi zadovoljeval vaš izdelek.

Naslednje vprašanje je ali obstaja privlačen in rastoč trg za
vaš izdelek ali storitev, saj je to pomemben kriterij za pridobivanje
investitorjev. Obstajajo različne oblike in velikosti trgov, ki ponujajo različne
priložnosti. Tako se je včasih bolje osredotočiti na pridobivanje
znatnega deleža na nišnem trgu kot na enoodstotni tržni delež na
globalnem trgu.

Pomembno je tudi, da ima vaše podjetje konkurenčno prednost pred drugimi, saj bo le tako preživelo. Zato premislite ali lahko patentirate svoj izdelek ali uveljavite blagovno znamko.

Če torej verjamete v svojo poslovno idejo morate biti pripravljeni
na trdo delo, saj glede na statistike manj kot polovica podjetij
preživi prva štiri leta, poleg tega pa je ustanovitev podjetja v gospodarski
krizi še nekoliko bolj tvegana.

 

Vir: Forbes

Eden izmed tistih, ki se tega nasveta niso držali, je tudi Neil
Moodley, ki je dobil idejo za spletno stran s finančno vsebino. Na njej je želel za dostop do informacij zaračunati 30 dolarjev mesečno. Vendar pa se
je projekta lotil ob nepravem času, saj je štiri mesece kasneje, ko je
v projekt že investiral nekaj denarja, Google predstavil skoraj enako
spletno stran imenovano Google Finance, ki je bila poleg tega še brezplačna.

Podobne napake so med podjetniki pogoste, zato strokovnjaki
svetujejo, da preden se podate v nov podjetniški projekt dobro
premislite ali je vaša ideja res izvedljiva.

Najprej se je potrebno vprašati ali bi bili ljudje pripravljeni plačati za vaš proizvod oz. storitev več kot bi znašali vaši stroški in katero potrebo bi zadovoljeval vaš izdelek.

Naslednje vprašanje je ali obstaja privlačen in rastoč trg za
vaš izdelek ali storitev, saj je to pomemben kriterij za pridobivanje
investitorjev. Obstajajo različne oblike in velikosti trgov, ki ponujajo različne
priložnosti. Tako se je včasih bolje osredotočiti na pridobivanje
znatnega deleža na nišnem trgu kot na enoodstotni tržni delež na
globalnem trgu.

Pomembno je tudi, da ima vaše podjetje konkurenčno prednost pred drugimi, saj bo le tako preživelo. Zato premislite ali lahko patentirate svoj izdelek ali uveljavite blagovno znamko.

Če torej verjamete v svojo poslovno idejo morate biti pripravljeni
na trdo delo, saj glede na statistike manj kot polovica podjetij
preživi prva štiri leta, poleg tega pa je ustanovitev podjetja v gospodarski
krizi še nekoliko bolj tvegana.

 

Vir: Forbes

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje