Je vaša poslovna ideja zares dobra?

Dostikrat se zgodi, da podjetnik preceni svojo poslovno idejo, kar ga lahko drago stane. Strokovnjaki zato svetujejo, da si, preden se podate v nov podjetniški projekt, zastavite nekaj ključnih vprašanj.
Je vaša poslovna ideja zares dobra?

Premislite, če je vaša poslovna ideja uresničljiva.

Eden izmed tistih, ki se tega nasveta niso držali, je tudi Neil
Moodley, ki je dobil idejo za spletno stran s finančno vsebino. Na njej je želel za dostop do informacij zaračunati 30 dolarjev mesečno. Vendar pa se
je projekta lotil ob nepravem času, saj je štiri mesece kasneje, ko je
v projekt že investiral nekaj denarja, Google predstavil skoraj enako
spletno stran imenovano Google Finance, ki je bila poleg tega še brezplačna.

Podobne napake so med podjetniki pogoste, zato strokovnjaki
svetujejo, da preden se podate v nov podjetniški projekt dobro
premislite ali je vaša ideja res izvedljiva.

Najprej se je potrebno vprašati ali bi bili ljudje pripravljeni plačati za vaš proizvod oz. storitev več kot bi znašali vaši stroški in katero potrebo bi zadovoljeval vaš izdelek.

Naslednje vprašanje je ali obstaja privlačen in rastoč trg za
vaš izdelek ali storitev, saj je to pomemben kriterij za pridobivanje
investitorjev. Obstajajo različne oblike in velikosti trgov, ki ponujajo različne
priložnosti. Tako se je včasih bolje osredotočiti na pridobivanje
znatnega deleža na nišnem trgu kot na enoodstotni tržni delež na
globalnem trgu.

Pomembno je tudi, da ima vaše podjetje konkurenčno prednost pred drugimi, saj bo le tako preživelo. Zato premislite ali lahko patentirate svoj izdelek ali uveljavite blagovno znamko.

Če torej verjamete v svojo poslovno idejo morate biti pripravljeni
na trdo delo, saj glede na statistike manj kot polovica podjetij
preživi prva štiri leta, poleg tega pa je ustanovitev podjetja v gospodarski
krizi še nekoliko bolj tvegana.

 

Vir: Forbes

Eden izmed tistih, ki se tega nasveta niso držali, je tudi Neil
Moodley, ki je dobil idejo za spletno stran s finančno vsebino. Na njej je želel za dostop do informacij zaračunati 30 dolarjev mesečno. Vendar pa se
je projekta lotil ob nepravem času, saj je štiri mesece kasneje, ko je
v projekt že investiral nekaj denarja, Google predstavil skoraj enako
spletno stran imenovano Google Finance, ki je bila poleg tega še brezplačna.

Podobne napake so med podjetniki pogoste, zato strokovnjaki
svetujejo, da preden se podate v nov podjetniški projekt dobro
premislite ali je vaša ideja res izvedljiva.

Najprej se je potrebno vprašati ali bi bili ljudje pripravljeni plačati za vaš proizvod oz. storitev več kot bi znašali vaši stroški in katero potrebo bi zadovoljeval vaš izdelek.

Naslednje vprašanje je ali obstaja privlačen in rastoč trg za
vaš izdelek ali storitev, saj je to pomemben kriterij za pridobivanje
investitorjev. Obstajajo različne oblike in velikosti trgov, ki ponujajo različne
priložnosti. Tako se je včasih bolje osredotočiti na pridobivanje
znatnega deleža na nišnem trgu kot na enoodstotni tržni delež na
globalnem trgu.

Pomembno je tudi, da ima vaše podjetje konkurenčno prednost pred drugimi, saj bo le tako preživelo. Zato premislite ali lahko patentirate svoj izdelek ali uveljavite blagovno znamko.

Če torej verjamete v svojo poslovno idejo morate biti pripravljeni
na trdo delo, saj glede na statistike manj kot polovica podjetij
preživi prva štiri leta, poleg tega pa je ustanovitev podjetja v gospodarski
krizi še nekoliko bolj tvegana.

 

Vir: Forbes

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje