Je vaša spletna stran dovolj interaktivna?

Uspešnost vaše strani pri prodaji je odvisna od tega, ali vam uspe zgraditi zaupanje in stopiti v stik z obiskovalci ali jih spletna stran pusti ravnodušne in jo zato že po nekaj sekundah zapustijo. Kako obiskovalce spodbuditi k interakciji?
Je vaša spletna stran dovolj interaktivna?

Je vaša spletna stran dovolj interaktivna? (Vir slike: domovanje.com)

Povabite jih lahko s pozivom k akciji, ki navadno vodi k spletnem obrazcu. Poziv k akciji je običajno zelo direkten in se glasi: »Kontaktirajte nas!« ali »Pišite nam!« oz. »Zahtevajte ponudbo!«. Takšni pozivi k akciji so namenjeni obiskovalcem, ki so že skoraj odločeni za nakup in najverjetneje že zbirajo različne ponudbe.

Kaj pa, če obiskovalec na vašo spletno stran prihaja zato, ker išče informacije, je privrženec vaše blagovne znamke, vendar pa v tem trenutku nima namena ničesar kupiti? Tak obiskovalec si običajno želi stika in komunikacije z vami. Kako z njim vzpostaviti dvosmerno komunikacijo? Trije najbolj priljubljeni načini so:

1. Družbeni mediji

Na spletno stran dodajte vtičnike in ikone družbenih omrežij, na katerih ste prisotni. Facebook, LinkedIn, Twitter Flickr in Pinterest so samo nekateri od najpopularnejših. Prek družabnih omrežij svoje kupce nato obveščajte o novostih, vprašajte jih za mnenje o izdelkih, lahko pa jih vprašate tudi, kaj novega si želijo v vaši ponudbi. Bistvo je, da se z njimi začnete pogovarjati. Na ta način »brezplačno« pridobivate povratne informacije

2. Blog

Tudi blog je eno izmed orodij, ki ga je smiselno povezati s spletno stranjo. V prispevkih podajate uporabne in strokovne informacije ter izražate mnenja podjetja. Pravzaprav v teh prispevkih  lahko »na glas« razmišljate o čemer koli. Če na blogu objavljate zanimive vsebine, si kmalu pridobite redne bralce, ki blog priporočajo naprej. Na ta način povečujete prepoznavnost in kredibilnost vašega podjetja. Posledično lažje prodajate. Blog omogoča deljenje in komentiranje vaših prispevkov. To ponovno ponuja možnost, da z vašimi kupci vzpostavite dvosmerno komunikacijo.

3. Klepet v živo (Instant Live Chat)

Z obiskovalci vaše spletne strani  se lahko pogovarjate tudi »v živo« in to v trenutku, ko se nahajajo na vaši spletni strani. Na stran integrirajte eno izmed (brezplačnih) orodij za klepet v živo in tako v hipu odgovorite na vprašanja potencialnih kupcev. Obiskovalci vaše spletne strani bodo zadovoljni, saj bodo do odgovorov prišli v trenutku, vi pa boste iz prve roke izvedeli, kakšni dvomi se jim porajajo in kako bi lahko izboljšali spletno stran ali pa samo ponudbo.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


Digitalni marketing tudi za podjetja, ki poslujejo s podjetji

Digitalni marketing tudi za podjetja, ki poslujejo s podjetji

Digitalni marketing je danes bolj pomemben kot kdajkoli prej. Vedno več podjetij vstopa na digitalni trg, zaradi česar se povečuje konkurenca. Zato je razumevanje aktualnih marketinških trendov izjemno pomembno tudi za podjetja, ki poslujejo s podjetji. Preberite več >>

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Video: S prodajnim lijakom povečajte prodajo

Video: S prodajnim lijakom povečajte prodajo

Oblikujte prodajni lijak tako, da boste podvojili, potrojili ali celo podeseterili prihodke v vašem podjetju, hkrati pa pridobili več prostega časa, ki ga boste lahko preživeli z družino in prijatelji, namesto da bi se ves čas borili za nove in nove stranke. Preberite več >>

Želite zgraditi prodajni lijak? Začnite na koncu!

Želite zgraditi prodajni lijak? Začnite na koncu!

Lahko rečemo, da je prodajni ali pa marketinški lijak le serija korakov, ki jih morate narediti, da potencialna stranka postane kupec. Ideja prodajnega lijaka temelji na razumevanju, česa si vaše potencialne stranke želijo in česa si pravzaprav vi želite, da naredijo. Preberite več >>

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

Prodajne spletne strani se od klasičnih bistveno razlikujejo in temu primerno mora biti prilagojen tudi sam postopek SEO optimizacije le-teh. Prodajna spletna stran namreč ne sme biti privlačna zgolj za potencialne kupce, temveč tudi za Googlove iskalne pajke. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

Optimizacija spletnih strani oziroma SEO optimizacija je področje, ki ga ne moremo popolnoma natančno izmeriti in opredeliti. Vendar vas nekatere informacije lahko usmerijo v pravo smer. Preberite več >>

Video: Koraki do učinkovitega Facebook prodajnega lijaka

Video: Koraki do učinkovitega Facebook prodajnega lijaka

Prodajni lijak omogoča, da podjetje svoje obiskovalce uspešno konvertira v kupce, tako pa lažje ustvarja prihodke in posledično uživa višje dobičke. V današnji video rubriki si oglejte razlago 7 korakov, potrebnih za vzpostavitev učinkovitega Facebook prodajnega lijaka. Preberite več >>

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje