Je vaša spletna stran dovolj interaktivna?

Avtor Domovanje.com — 13.11.2013
Komentiraj!
Uspešnost vaše strani pri prodaji je odvisna od tega, ali vam uspe zgraditi zaupanje in stopiti v stik z obiskovalci ali jih spletna stran pusti ravnodušne in jo zato že po nekaj sekundah zapustijo. Kako obiskovalce spodbuditi k interakciji?
Je vaša spletna stran dovolj interaktivna?

Je vaša spletna stran dovolj interaktivna? (Vir slike: domovanje.com)

Povabite jih lahko s pozivom k akciji, ki navadno vodi k spletnem obrazcu. Poziv k akciji je običajno zelo direkten in se glasi: »Kontaktirajte nas!« ali »Pišite nam!« oz. »Zahtevajte ponudbo!«. Takšni pozivi k akciji so namenjeni obiskovalcem, ki so že skoraj odločeni za nakup in najverjetneje že zbirajo različne ponudbe.

Kaj pa, če obiskovalec na vašo spletno stran prihaja zato, ker išče informacije, je privrženec vaše blagovne znamke, vendar pa v tem trenutku nima namena ničesar kupiti? Tak obiskovalec si običajno želi stika in komunikacije z vami. Kako z njim vzpostaviti dvosmerno komunikacijo? Trije najbolj priljubljeni načini so:

1. Družbeni mediji

Na spletno stran dodajte vtičnike in ikone družbenih omrežij, na katerih ste prisotni. Facebook, LinkedIn, Twitter Flickr in Pinterest so samo nekateri od najpopularnejših. Prek družabnih omrežij svoje kupce nato obveščajte o novostih, vprašajte jih za mnenje o izdelkih, lahko pa jih vprašate tudi, kaj novega si želijo v vaši ponudbi. Bistvo je, da se z njimi začnete pogovarjati. Na ta način »brezplačno« pridobivate povratne informacije

2. Blog

Tudi blog je eno izmed orodij, ki ga je smiselno povezati s spletno stranjo. V prispevkih podajate uporabne in strokovne informacije ter izražate mnenja podjetja. Pravzaprav v teh prispevkih  lahko »na glas« razmišljate o čemer koli. Če na blogu objavljate zanimive vsebine, si kmalu pridobite redne bralce, ki blog priporočajo naprej. Na ta način povečujete prepoznavnost in kredibilnost vašega podjetja. Posledično lažje prodajate. Blog omogoča deljenje in komentiranje vaših prispevkov. To ponovno ponuja možnost, da z vašimi kupci vzpostavite dvosmerno komunikacijo.

3. Klepet v živo (Instant Live Chat)

Z obiskovalci vaše spletne strani  se lahko pogovarjate tudi »v živo« in to v trenutku, ko se nahajajo na vaši spletni strani. Na stran integrirajte eno izmed (brezplačnih) orodij za klepet v živo in tako v hipu odgovorite na vprašanja potencialnih kupcev. Obiskovalci vaše spletne strani bodo zadovoljni, saj bodo do odgovorov prišli v trenutku, vi pa boste iz prve roke izvedeli, kakšni dvomi se jim porajajo in kako bi lahko izboljšali spletno stran ali pa samo ponudbo.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice