Je vaša spletna stran dovolj interaktivna?

Uspešnost vaše strani pri prodaji je odvisna od tega, ali vam uspe zgraditi zaupanje in stopiti v stik z obiskovalci ali jih spletna stran pusti ravnodušne in jo zato že po nekaj sekundah zapustijo. Kako obiskovalce spodbuditi k interakciji?
Je vaša spletna stran dovolj interaktivna?

Je vaša spletna stran dovolj interaktivna? (Vir slike: domovanje.com)

Povabite jih lahko s pozivom k akciji, ki navadno vodi k spletnem obrazcu. Poziv k akciji je običajno zelo direkten in se glasi: »Kontaktirajte nas!« ali »Pišite nam!« oz. »Zahtevajte ponudbo!«. Takšni pozivi k akciji so namenjeni obiskovalcem, ki so že skoraj odločeni za nakup in najverjetneje že zbirajo različne ponudbe.

Kaj pa, če obiskovalec na vašo spletno stran prihaja zato, ker išče informacije, je privrženec vaše blagovne znamke, vendar pa v tem trenutku nima namena ničesar kupiti? Tak obiskovalec si običajno želi stika in komunikacije z vami. Kako z njim vzpostaviti dvosmerno komunikacijo? Trije najbolj priljubljeni načini so:

1. Družbeni mediji

Na spletno stran dodajte vtičnike in ikone družbenih omrežij, na katerih ste prisotni. Facebook, LinkedIn, Twitter Flickr in Pinterest so samo nekateri od najpopularnejših. Prek družabnih omrežij svoje kupce nato obveščajte o novostih, vprašajte jih za mnenje o izdelkih, lahko pa jih vprašate tudi, kaj novega si želijo v vaši ponudbi. Bistvo je, da se z njimi začnete pogovarjati. Na ta način »brezplačno« pridobivate povratne informacije

2. Blog

Tudi blog je eno izmed orodij, ki ga je smiselno povezati s spletno stranjo. V prispevkih podajate uporabne in strokovne informacije ter izražate mnenja podjetja. Pravzaprav v teh prispevkih  lahko »na glas« razmišljate o čemer koli. Če na blogu objavljate zanimive vsebine, si kmalu pridobite redne bralce, ki blog priporočajo naprej. Na ta način povečujete prepoznavnost in kredibilnost vašega podjetja. Posledično lažje prodajate. Blog omogoča deljenje in komentiranje vaših prispevkov. To ponovno ponuja možnost, da z vašimi kupci vzpostavite dvosmerno komunikacijo.

3. Klepet v živo (Instant Live Chat)

Z obiskovalci vaše spletne strani  se lahko pogovarjate tudi »v živo« in to v trenutku, ko se nahajajo na vaši spletni strani. Na stran integrirajte eno izmed (brezplačnih) orodij za klepet v živo in tako v hipu odgovorite na vprašanja potencialnih kupcev. Obiskovalci vaše spletne strani bodo zadovoljni, saj bodo do odgovorov prišli v trenutku, vi pa boste iz prve roke izvedeli, kakšni dvomi se jim porajajo in kako bi lahko izboljšali spletno stran ali pa samo ponudbo.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti petek, 15. junija? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2018 napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi. Preberite več >>


GDPR: Uredba o varstvu podatkov

GDPR: Uredba o varstvu podatkov

GDPR - Splošna uredba o varstvu podatkov, je v zadnjih mesecih pogosta debata med vsemi, ki se ukvarjajo s spletno prodajo. Obeta se bistveno strožji nadzor nad uporabo osebnih podatkov o obiskovalcih spletnih strani in mest. Preberite več >>

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Tudi v Sloveniji lahko spletne oglase na Googlu ciljamo na določeno lokacijo. Predvsem boste imeli koristi tisti slovenski podjetniki, ki svoje storitve nudite znotraj nekega območja. Preberite več >>

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Dandanes le redkokatero podjetje nima ustvarjene predstavitvene spletne strani, še posebej za spletna podjetja pa je pomembno, da svojo spletno stran opremijo tudi z orodji za merjenje uspešnosti, kot je na primer Google Analytics. Preberite več >>

Poživite vsebinsko trženje z nasveti strokovnjakov

Poživite vsebinsko trženje z nasveti strokovnjakov

Se ukvarjate z vsebinskim trženjem? Vlagate veliko energije v ustvarjanje kvalitetnih in optimiziranih objav, pa ne opazite rezultatov? Se nikakor ne morete prebiti na prvo stran iskalnih zadetkov? Preverite naslednje nasvete, ki vam lahko pomagajo pri vsebinskem trženju. Preberite več >>

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Visoka zapustna stopnja (angl. bounce rate) je nočna mora spletnih tržnikov. Kje lahko najdete podatke o njej in kaj pomeni visoka zapustna stopnja? Zakaj posamezniki hitro zapuščajo vašo spletno stran? Kako lahko popravite situacijo? Vse to in še več razkrivamo v nadaljevanju. Preberite več >>

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Do sedaj smo spoznali koristi ponovnega trženja, njegove oblike in Googlove strategije za oglasne kampanje remarketing. V tokratnem prispevku, ki je tudi zadnji v seriji ponovnega trženja, bom v ospredje postavila sezname za ponovno trženje in pogoje za njihovo delovanje. Preberite več >>

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Google Analytics je najbolj priljubljeno spletno orodje za analizo. Predstavljamo šest nasvetov za spremljanje prometa s pomočjo Google Analytics. Preberite več >>

Si želite povečati stopnjo konverzije? Tu je nekaj nasvetov!

Si želite povečati stopnjo konverzije? Tu je nekaj nasvetov!

Zastavili ste si cilj povečati svojo spletno prodajo za 50 odstotkov. Kako se lotiti tega podviga? Vlagati več v oglaševanje? Prispevati za 50 odstotkov več vsebine? Povečati finančne izdatke? Okrepiti ekipo? Preberite več >>

Kako pomemben je dober naslov?

Kako pomemben je dober naslov?

Ključ do dobro obiskane spletne strani je redno dodajanje kvalitetnih vsebin. Te pa morajo seveda biti označene s primernim naslovom. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

03.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje