Je vaša spletna stran dovolj interaktivna?

Uspešnost vaše strani pri prodaji je odvisna od tega, ali vam uspe zgraditi zaupanje in stopiti v stik z obiskovalci ali jih spletna stran pusti ravnodušne in jo zato že po nekaj sekundah zapustijo. Kako obiskovalce spodbuditi k interakciji?
Je vaša spletna stran dovolj interaktivna?

Je vaša spletna stran dovolj interaktivna? (Vir slike: domovanje.com)

Povabite jih lahko s pozivom k akciji, ki navadno vodi k spletnem obrazcu. Poziv k akciji je običajno zelo direkten in se glasi: »Kontaktirajte nas!« ali »Pišite nam!« oz. »Zahtevajte ponudbo!«. Takšni pozivi k akciji so namenjeni obiskovalcem, ki so že skoraj odločeni za nakup in najverjetneje že zbirajo različne ponudbe.

Kaj pa, če obiskovalec na vašo spletno stran prihaja zato, ker išče informacije, je privrženec vaše blagovne znamke, vendar pa v tem trenutku nima namena ničesar kupiti? Tak obiskovalec si običajno želi stika in komunikacije z vami. Kako z njim vzpostaviti dvosmerno komunikacijo? Trije najbolj priljubljeni načini so:

1. Družbeni mediji

Na spletno stran dodajte vtičnike in ikone družbenih omrežij, na katerih ste prisotni. Facebook, LinkedIn, Twitter Flickr in Pinterest so samo nekateri od najpopularnejših. Prek družabnih omrežij svoje kupce nato obveščajte o novostih, vprašajte jih za mnenje o izdelkih, lahko pa jih vprašate tudi, kaj novega si želijo v vaši ponudbi. Bistvo je, da se z njimi začnete pogovarjati. Na ta način »brezplačno« pridobivate povratne informacije

2. Blog

Tudi blog je eno izmed orodij, ki ga je smiselno povezati s spletno stranjo. V prispevkih podajate uporabne in strokovne informacije ter izražate mnenja podjetja. Pravzaprav v teh prispevkih  lahko »na glas« razmišljate o čemer koli. Če na blogu objavljate zanimive vsebine, si kmalu pridobite redne bralce, ki blog priporočajo naprej. Na ta način povečujete prepoznavnost in kredibilnost vašega podjetja. Posledično lažje prodajate. Blog omogoča deljenje in komentiranje vaših prispevkov. To ponovno ponuja možnost, da z vašimi kupci vzpostavite dvosmerno komunikacijo.

3. Klepet v živo (Instant Live Chat)

Z obiskovalci vaše spletne strani  se lahko pogovarjate tudi »v živo« in to v trenutku, ko se nahajajo na vaši spletni strani. Na stran integrirajte eno izmed (brezplačnih) orodij za klepet v živo in tako v hipu odgovorite na vprašanja potencialnih kupcev. Obiskovalci vaše spletne strani bodo zadovoljni, saj bodo do odgovorov prišli v trenutku, vi pa boste iz prve roke izvedeli, kakšni dvomi se jim porajajo in kako bi lahko izboljšali spletno stran ali pa samo ponudbo.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov. Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na poglobljeni delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnih prihodkov. Preberite več >>


Testirajte videz oglasov kar v Facebooku

Testirajte videz oglasov kar v Facebooku

Facebookov Urejevalnik oglasov že slabo leto omogoča t. i. A/B testiranje nekaterih možnosti. Po novem lahko testirate tudi videz oziroma kreativo oglasov. Preberite več >>

Kako bo nova politika varovanja zasebnosti vplivala na trženje

Kako bo nova politika varovanja zasebnosti vplivala na trženje

Na področju varovanja zasebnosti in podatkov se v kratkem obetajo pomembne spremembe. Kako bo nova politika vplivala na trženje? Preberite več >>

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Google Analytics je najbolj priljubljeno spletno orodje za analizo. Predstavljamo šest nasvetov za spremljanje prometa s pomočjo Google Analytics. Preberite več >>

GDPR: Uredba o varstvu podatkov

GDPR: Uredba o varstvu podatkov

GDPR - Splošna uredba o varstvu podatkov, je v zadnjih mesecih pogosta debata med vsemi, ki se ukvarjajo s spletno prodajo. Obeta se bistveno strožji nadzor nad uporabo osebnih podatkov o obiskovalcih spletnih strani in mest. Preberite več >>

Novost na Facebooku: potrjevanje domen

Novost na Facebooku: potrjevanje domen

Facebook je pred časom umaknil možnost urejanja opisov povezav, ki je bila pred tem na voljo upravljavcem Facebook strani. Zdaj se ta možnost vrača – le za potrjene domene. Preberite več >>

25 nasvetov za pristajalne strani, ki konvertirajo – 2. del

25 nasvetov za pristajalne strani, ki konvertirajo – 2. del

V prejšnjem prispevku smo spoznali, kaj je pristajalna stran in kaj moramo vedeti, preden jo oblikujemo. Tokrat vas bomo opremili še z 18 nasveti, da bodo pristajalne strani postale učinkovit vir leadov. Preberite več >>

Najboljši oglasi v Facebook Messengerju

Najboljši oglasi v Facebook Messengerju

Danes smo bolj digitalno povezani kot kdajkoli poprej. V naše digitalne komunikacije, na primer v klepet v okviru Facebook Messengerja, pa vse bolj vstopajo tudi oglaševalci in podjetja. Preberite več >>

25 nasvetov za pristajalne strani, ki konvertirajo – 1. del

25 nasvetov za pristajalne strani, ki konvertirajo – 1. del

Pristajalna stran (angl. landing page) je spletna stran, kamor pride obiskovalec, ko klikne na spletni oglas, povezavo ali drug poziv k akciji. Oblikujemo jih za vsako marketinško akcijo posebej. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje