Je vaša spletna stran dovolj interaktivna?

Uspešnost vaše strani pri prodaji je odvisna od tega, ali vam uspe zgraditi zaupanje in stopiti v stik z obiskovalci ali jih spletna stran pusti ravnodušne in jo zato že po nekaj sekundah zapustijo. Kako obiskovalce spodbuditi k interakciji?
Je vaša spletna stran dovolj interaktivna?

Je vaša spletna stran dovolj interaktivna? (Vir slike: domovanje.com)

Povabite jih lahko s pozivom k akciji, ki navadno vodi k spletnem obrazcu. Poziv k akciji je običajno zelo direkten in se glasi: »Kontaktirajte nas!« ali »Pišite nam!« oz. »Zahtevajte ponudbo!«. Takšni pozivi k akciji so namenjeni obiskovalcem, ki so že skoraj odločeni za nakup in najverjetneje že zbirajo različne ponudbe.

Kaj pa, če obiskovalec na vašo spletno stran prihaja zato, ker išče informacije, je privrženec vaše blagovne znamke, vendar pa v tem trenutku nima namena ničesar kupiti? Tak obiskovalec si običajno želi stika in komunikacije z vami. Kako z njim vzpostaviti dvosmerno komunikacijo? Trije najbolj priljubljeni načini so:

1. Družbeni mediji

Na spletno stran dodajte vtičnike in ikone družbenih omrežij, na katerih ste prisotni. Facebook, LinkedIn, Twitter Flickr in Pinterest so samo nekateri od najpopularnejših. Prek družabnih omrežij svoje kupce nato obveščajte o novostih, vprašajte jih za mnenje o izdelkih, lahko pa jih vprašate tudi, kaj novega si želijo v vaši ponudbi. Bistvo je, da se z njimi začnete pogovarjati. Na ta način »brezplačno« pridobivate povratne informacije

2. Blog

Tudi blog je eno izmed orodij, ki ga je smiselno povezati s spletno stranjo. V prispevkih podajate uporabne in strokovne informacije ter izražate mnenja podjetja. Pravzaprav v teh prispevkih  lahko »na glas« razmišljate o čemer koli. Če na blogu objavljate zanimive vsebine, si kmalu pridobite redne bralce, ki blog priporočajo naprej. Na ta način povečujete prepoznavnost in kredibilnost vašega podjetja. Posledično lažje prodajate. Blog omogoča deljenje in komentiranje vaših prispevkov. To ponovno ponuja možnost, da z vašimi kupci vzpostavite dvosmerno komunikacijo.

3. Klepet v živo (Instant Live Chat)

Z obiskovalci vaše spletne strani  se lahko pogovarjate tudi »v živo« in to v trenutku, ko se nahajajo na vaši spletni strani. Na stran integrirajte eno izmed (brezplačnih) orodij za klepet v živo in tako v hipu odgovorite na vprašanja potencialnih kupcev. Obiskovalci vaše spletne strani bodo zadovoljni, saj bodo do odgovorov prišli v trenutku, vi pa boste iz prve roke izvedeli, kakšni dvomi se jim porajajo in kako bi lahko izboljšali spletno stran ali pa samo ponudbo.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Google Analytics

MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics. Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>


Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Dejstva o Google Analytics, ki bi jih moral poznati vsak podjetnik

Dejstva o Google Analytics, ki bi jih moral poznati vsak podjetnik

Posel zahteva podatke. Le s kvalitetnimi in ažurnimi podatki je mogoče zgraditi uspešno in trdno podjetje in orodje Google Analytics je bilo ustvarjeno prav v ta namen. Uporabljajo ga številni podjetniki, ki se zavedajo, da dandanes njihovo podjetje brez prisotnosti na spletu ne more uspeti. Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics. Preberite več >>

5 razlogov, zakaj se udeležiti Google Analytics delavnice

5 razlogov, zakaj se udeležiti Google Analytics delavnice

Ena izmed najbolj uspešnih delavnic, ki jih organiziramo, je delavnica Google Analytics. Gre za predstavitev koristnih lastnosti brezplačnega Googlovega orodja, ki ga na dnevni bazi uporabljamo tudi sami. V nadaljevanju naštevam 5 tem, zaradi katerih se je delavnice smiselno udeležiti. Preberite več >>

Lokalni SEO za lastnike restavracij brez spletne strani

Lokalni SEO za lastnike restavracij brez spletne strani

Pridobivanje strank v tako zasičeni panogi, kot je gostinstvo, je zahtevna naloga. A gostincem je pri tem lahko v veliko pomoč svetovni splet. Preberite več >>

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Elektronska pošta je eden najpomembnejših sodobnih trženjskih kanalov. Vendar je takšna komunikacija prepogosto enosmerna. Spodbudite prejemnike k odzivu! Preberite več >>

Oglaševanje na Facebooku

Oglaševanje na Facebooku

V letu 2017 prevladuje splet. Vsak dan se povečata število uporabnikov družabnih omrežij in delež prodaje, ki je ustvarjena preko oglasov na Facebooku. Če bi radi povečali spletno prodajo ali pridobili nove kontakte, je Facebook zagotovo eno najbolj ugodnih in učinkovitih orodij. Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje