Jutri pričenjamo MP teden zdrave prehrane!

Avtor Mojca Cepuš — 10.11.2013
Komentiraj!
Stres, nepredvideni dogodki, veliko dela, premalo gibanja v kombinaciji z nezdravo in neprimerno prehrano vpliva tudi na naše počutje ter produktivnost. Zato smo se odločili, da bomo v povezavi z Mojco Cepuš iz Befit, strokovnjakinjo za zdravo prehrano, organizirali teden zdrave prehrane.
Jutri pričenjamo MP teden zdrave prehrane!

Teden zdrave prehrane (Vir slike: sxc.hu)

Kaj bomo pridobili v tem tednu?

Več energije, večjo zbranost in morda kak kilogram manj.

Z jedilniki pričnemo jutri, danes pa vam bomo ponudili nekaj splošnih nasvetov s pomočjo katerih boste lahko napravili nekaj koristnega zase.

Na tešče spijte kozarec vode s sokom ene limone - vsako jutro začnemo z vodo, s tem vrnemo telesu tekočino, ki jo je izgubilo čez noč. Poskusite ta teden zdržati brez jutranje kave in opazujte, če vam bo potrebno energijo dala voda z limono. Telo čez noč izgubi veliko vode in pogosto je tako, da nas prebudi ravno kozarec vode in ne skodelica kave. Kavo lahko, če želite, spijete ob prvi malici ali po kosilu.

Morda poskusite s kavo brez mleka? Kombinacija mlečne beljakovine kazeina in kofeina je za telo težje prebavljiva.

Če uživate dodatke k prehrani jih uživajte še naprej, če ne, pa bi vam svetovali uživanje omega 3 maščobnih kislin. Najboljša vira sta laneno olje, ki je rastlinski vir in ribje olje, ki je živalski vir omega 3 maščobnih kislin.

Če je pred vami zelo naporen teden, si lahko v vodo primešate še žlico ječmenove in pšenične trave.

Kosila so sestavljena iz glavne jedi in dveh zelenjavnih jedi, torej solate, juhe ali zelenjavne priloge. Če obrok sestavite na ta način, bo polovica vašega kosila iz zelenjave in polovica iz ogljikovih hidratov ali mesa. To je preprost način, kako zdravo uravnotežiti svoj jedilnik.

Čas za sladico smo predvideli v dopoldanskem času in vedno v kombinaciji s sadjem ali oreščki. V dopoldanskem času potrebujemo več energije, zato takrat uživamo hrano, ki je polna energije, torej ogljikove hidrate, proti večeru, ko se naše telo umirja, pa uživamo bolj beljakovinsko hrano, katere vloga v telesu je predvsem obnova naših celic.

Preprost način za uravnotežen jedilnik je, da se prehranjujemo glede na barvo živil, zato smo ta teden pripravili barvni jedilnik. Ponedeljek bo rdeč, torek rumen, sreda zelena, četrtek moder in petek oranžne barve.

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice