Južnoafričanom srce bije za WhatsApp

Avtor Maruša Žibert — 24.09.2015
Komentiraj!
WhatsApp, ki se je pred meseci vpisal v zgodovino z milijardo prenosov in je od začetka leta 2014 v rokah Facebooka, doživlja pravi razcvet v Republiki Južni Afriki. Tam je premagal celo dobro zasidrani aplikaciji WeChat in Blackberry Messenger.
Južnoafričanom srce bije za WhatsApp

WhatsApp je v Južni Afriki najbolj priljubljena aplikacija za klepet (Vir slike: YouTube).

Analitik pri podjetju Frost&Sullivan pravi celo, da je WhatsApp skoraj čez noč spremenil mobilno industrijo Južne Afrike. To spoznanje se navezuje na nedavno predstavljeno opcijo klicanja prek WhatsApp (za iOS naprave). Nova opcija je, kot da bi zasvojila Južnoafričane, postala pravi hit.

WhatsApp je kot Snapchat za Irsko

WhatsApp je najbolj priljubljen ravno v Južni Afriki, sledijo Malezija, Indija, Mehika, Španija, Singapur, Argentina, Hongkong, Združeni arabski emirati in Savdska Arabija. Aplikacija pa ima vse več konkurentov, med katerimi izstopata tudi Snapchat in WeChat. AdWeek je razširjenost uporabe WhatsAppa v Južni Afriki opisal z naslednjimi besedami: »WhatsApp je za Južno Afriko to, kar je Snapchat za Irsko in WeChat za Kitajsko

WeChat kot kralj na Kitajskem

Snapchat je v primerjavi z WeChatom bolj priljubljen na evropskih tleh, največ ga uporabljajo na Irskem, Savdski Arabiji, Švedskem, Indiji, ZDA, Združenih arabskih emiratih, Kanadi, Belgiji, Veliki Britaniji in Franciji, medtem ko je WeChat najbolj priljubljen na Kitajskem. Veliko uporabnikov ima tudi v Maleziji, Hongkongu, Indiji, Tajvanu, Singapurju, Združenih arabskih emiratih, Južni Afriki, Savdski Arabiji in Filipinih.

Južna Afrika pa ne izstopa le po številu uporabnikov WhatsAppa, temveč tudi v poslanih sporočilih. Takoj za petami so ji Malezija, Indija in Mehika, kjer se populacija med mladimi, urbanimi in vplivnimi deli prebivalstva, vse bolj pomika na pametne telefone.

Facebook je glavno omrežje, sledi Twitter

Študentje iz Južne Afrike poleg WhatsAppa (92 odstotkov) množično uporabljajo še Facebook messenger (55 odstotkov) in BBM (48 odstotkov). Facebook kot družbeno omrežje ostaja glavno omrežje med študenti, uporablja ga kar 97 odstotkov, sledi Twitter (67 odstotkov) in YouTube (44 odstotkov).

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice