Bi plačali pol z denarjem, pol z dobrinami?

Takšno vprašanje si je postavila Optika Ventura iz Lucije, katere prokurist je tudi Marin Medak. Z optiko je oblikoval nov koncept, po katerem lahko kdorkoli del kupnine očal poravna z dobrinami.
Bi plačali pol z denarjem, pol z dobrinami?

Optika Ventura se predstavlja z novim konceptom, ki ima dobrodelno noto (Vir slike: Optika Ventura).

Marina Medaka se morda spomnite po lanskoletni kampanji na Kickstarterju Oivo, ki žal ni bila uspešna, a ga to ni odvrnilo od nadaljevanja svoje podjetniške poti. Lani oktobra je prevzel vodenje Optike Venture, ji prinesel pomembne novosti, od spremembe CGP-ja, nove programske opreme za CRM. Junija letos so v slovenskih prostor prinesli še nov koncept projekta, ki ima dobrodelno noto.

Sredi septembra so projekt tudi uradno zagnali, trajal pa naj bi do sredine oktobra, čeprav že razmišljajo o podaljšanju za nekaj tednov. Bistvo projekta je, da stranka del kupnine poravna z denarjem, drugi del pa z dobrinami.

Vse, kar je plod dela in znanja

»Vse, kar je plod znanja in dela, sprejemamo. To ne pomeni, da odidete v trgovino in kupite jabolka, temveč da so vaš pridelek. Lahko gre tudi za storitve,« pravi Medak, prokurist optike, ki doda, da stranka nato sama določi ceno izdelka, ki ga je prinesla. »Prepričani smo, da so ljudje pošteni, in s postavitvijo cene ne bodo pretiravali.« Storitev, kot so na primer menjave gum, finančno svetovanje ali pa mizarske storitve, za zdaj še ni nihče ponudil.

Vsi v verigi imamo nekaj od tega, kmetje, obrtniki, ki lahko na tak način kupijo očala, mi, ki lahko podarimo dobrine nepriviligiranim, tistim, ki jim moramo pomagati, in imamo zadovoljne stranke, saj vedo, da so naredili dobro stvar, pravi Marin Medak (Vir slike: Optika Ventura).

Dobrine v roke Rdečemu križu

»Do zdaj smo prejeli torbice, copate, 100 kilogramov jabolk, meso in drugo hrano, pa vino, neki ribič bo prinesel ribe. Alkohol se bo v celoti podarilo piranskim gasilcem, meso smo podarili ljudski kuhinji, oblačila in hrano pa bomo dali Rdečemu križu,« takšnih nakupov pa je bilo do zdaj pet. V kolikor bo dobrin za piranski Rdeči križ preveč, bodo dobrine razdelili še po drugih obalnih občinah.

Razmišljajo že o novem letu

»Opažamo, da je ljudem nerodno. Veliko sprašujejo, saj gre za novo stvar. Prvi teden ni bilo nikogar, se pa stanje izboljšuje, zato razmišljamo, da bi projekt podaljšali,« razmišljajo, da bi projekt zagnali tudi prihodnje leto. »Bolj bomo pazljivi na določene stvari. Morda bolje predstaviti projekt, saj gre za novost. Presenetila nas je tudi nesigurnost ljudi, ki ne vedo, kaj lahko prinesejo

Za potrebe promocije so delili letake, se povezovali z mediji, ugotovili pa so, da je najbolj primeren način obveščanja – sploh zato, ker gre za regijsko usmeritev – radio. »Tudi nalepka na izložbi, ki jo imamo, dobro služi.«

Vsi v verigi pridobijo

»Najtežje je prepričati ljudi, da gre za dobro potezo. Vsi v verigi imamo nekaj od tega – kmetje, obrtniki, ki lahko na tak način kupijo očala, mi, ki lahko podarimo dobrine nepriviligiranim, tistim, ki jim moramo pomagati, in imamo zadovoljne stranke, saj vedo, da so naredili dobro stvar,« pripoveduje Medak, ki dodaja, da je njegov oče večkrat dobrosrčno delil očala otrokom in odraslim v socialni stiski. »Je pa to prva akcija, ki je javno objavljena,« zaključi.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Slovenska Istra je priložnost za turistične ponudnike

Slovenska Istra je priložnost za turistične ponudnike

Zaledje slovenske Istre ima velik potencial turističnega razvoja, vendar je turistična ponudba na tem območju slabo razvita. Prav ta družbeni izziv naslavlja turistična agencija IstraTerra. Preberite več >>

Lekarna Pušnik – lekarna, kjer zdravi tudi nasvet

Lekarna Pušnik – lekarna, kjer zdravi tudi nasvet

Ljudje se pogosto ne zavedamo posledic uporabe določenih zdravil. Poleg tega se na trgu pojavljajo vedno nova prehranska dopolnila. V Lekarni Pušnik zato želijo opolnomočiti bolnike. Preberite več >>

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja. Preberite več >>

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

Pred časom je v središču Ljubljane odprla vrata samopostrežna pekarnica – kavarnica Roastery & Bakery. V prispevku predstavljamo zgodbo izvirnega lokala. Preberite več >>

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo? Preberite več >>

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Na drugem v seriji dogodkov Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo podjetniško zgodbo predstavil Nik Vene iz podjetja NV. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje