Bi plačali pol z denarjem, pol z dobrinami?

Takšno vprašanje si je postavila Optika Ventura iz Lucije, katere prokurist je tudi Marin Medak. Z optiko je oblikoval nov koncept, po katerem lahko kdorkoli del kupnine očal poravna z dobrinami.
Bi plačali pol z denarjem, pol z dobrinami?

Optika Ventura se predstavlja z novim konceptom, ki ima dobrodelno noto (Vir slike: Optika Ventura).

Marina Medaka se morda spomnite po lanskoletni kampanji na Kickstarterju Oivo, ki žal ni bila uspešna, a ga to ni odvrnilo od nadaljevanja svoje podjetniške poti. Lani oktobra je prevzel vodenje Optike Venture, ji prinesel pomembne novosti, od spremembe CGP-ja, nove programske opreme za CRM. Junija letos so v slovenskih prostor prinesli še nov koncept projekta, ki ima dobrodelno noto.

Sredi septembra so projekt tudi uradno zagnali, trajal pa naj bi do sredine oktobra, čeprav že razmišljajo o podaljšanju za nekaj tednov. Bistvo projekta je, da stranka del kupnine poravna z denarjem, drugi del pa z dobrinami.

Vse, kar je plod dela in znanja

»Vse, kar je plod znanja in dela, sprejemamo. To ne pomeni, da odidete v trgovino in kupite jabolka, temveč da so vaš pridelek. Lahko gre tudi za storitve,« pravi Medak, prokurist optike, ki doda, da stranka nato sama določi ceno izdelka, ki ga je prinesla. »Prepričani smo, da so ljudje pošteni, in s postavitvijo cene ne bodo pretiravali.« Storitev, kot so na primer menjave gum, finančno svetovanje ali pa mizarske storitve, za zdaj še ni nihče ponudil.

Vsi v verigi imamo nekaj od tega, kmetje, obrtniki, ki lahko na tak način kupijo očala, mi, ki lahko podarimo dobrine nepriviligiranim, tistim, ki jim moramo pomagati, in imamo zadovoljne stranke, saj vedo, da so naredili dobro stvar, pravi Marin Medak (Vir slike: Optika Ventura).

Dobrine v roke Rdečemu križu

»Do zdaj smo prejeli torbice, copate, 100 kilogramov jabolk, meso in drugo hrano, pa vino, neki ribič bo prinesel ribe. Alkohol se bo v celoti podarilo piranskim gasilcem, meso smo podarili ljudski kuhinji, oblačila in hrano pa bomo dali Rdečemu križu,« takšnih nakupov pa je bilo do zdaj pet. V kolikor bo dobrin za piranski Rdeči križ preveč, bodo dobrine razdelili še po drugih obalnih občinah.

Razmišljajo že o novem letu

»Opažamo, da je ljudem nerodno. Veliko sprašujejo, saj gre za novo stvar. Prvi teden ni bilo nikogar, se pa stanje izboljšuje, zato razmišljamo, da bi projekt podaljšali,« razmišljajo, da bi projekt zagnali tudi prihodnje leto. »Bolj bomo pazljivi na določene stvari. Morda bolje predstaviti projekt, saj gre za novost. Presenetila nas je tudi nesigurnost ljudi, ki ne vedo, kaj lahko prinesejo

Za potrebe promocije so delili letake, se povezovali z mediji, ugotovili pa so, da je najbolj primeren način obveščanja – sploh zato, ker gre za regijsko usmeritev – radio. »Tudi nalepka na izložbi, ki jo imamo, dobro služi.«

Vsi v verigi pridobijo

»Najtežje je prepričati ljudi, da gre za dobro potezo. Vsi v verigi imamo nekaj od tega – kmetje, obrtniki, ki lahko na tak način kupijo očala, mi, ki lahko podarimo dobrine nepriviligiranim, tistim, ki jim moramo pomagati, in imamo zadovoljne stranke, saj vedo, da so naredili dobro stvar,« pripoveduje Medak, ki dodaja, da je njegov oče večkrat dobrosrčno delil očala otrokom in odraslim v socialni stiski. »Je pa to prva akcija, ki je javno objavljena,« zaključi.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Skrb za pozitivno klimo v podjetju prinaša rezultate

Skrb za pozitivno klimo v podjetju prinaša rezultate

Udeleženci konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! so z zanimanjem prisluhnili Mihi Lavtarju iz podjetja Optiweb. Razkril jim je, na kakšen način motivira svoje zaposlene in skrbi za pozitivno delovno klimo v podjetju. Preberite več >>

Spletni nakupi sadja in zelenjave v Sloveniji v porastu

Spletni nakupi sadja in zelenjave v Sloveniji v porastu

Podjetje Rast Tim d.o.o. je s spletno trgovino e-Branjevka ponudilo enostaven način nakupa sadja in zelenjave preko spleta. Iz začetne faze z enim kombijem je podjetje zraslo v vseh pogledih in se že začelo spogledovati s tujino. Preberite več >>

»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

Uspešno slovensko zagonsko podjetje VIAR, ki deluje na področju navidezne resničnosti, je lani prejelo nagrado slovenski start-up leta, poleg tega pa je vključeno v program Kolektor Ventures. Pogovarjali smo se s soustanoviteljem in direktorjem podjetja Jernejem Mirtom. Preberite več >>

NV Holders – slovenska kakovost, ki v svetu nima konkurence

NV Holders – slovenska kakovost, ki v svetu nima konkurence

Škofjeločan Nik Vene je na svoji podjetniški poti že preskočil kar nekaj zahtevnih stopničk. Njegovemu podjetju NV Holders so se hitro odprla vrata tudi na tujih trgih, kar mu daje dodaten zagon za nadaljne delo. Preberite več >>

Prenos znanja med generacijami s platformo REWO

Prenos znanja med generacijami s platformo REWO

Podjetje VIAR, ki je najbolj znano po svoji platformi Viar360, je pred kratkim javnosti predstavilo nov produkt: platformo za vizualno digitalizacijo REWO, ki lahko izboljša zajemanje in komuniciranje znanja znotraj podjetij. Preberite več >>

Slovenska podjetja s svojimi cenami zelo konkurenčna v ZDA

Slovenska podjetja s svojimi cenami zelo konkurenčna v ZDA

“Tako kot drugod po svetu, sta tudi v Združenih državah Amerike za uspešen posel najpomembnejša vztrajnost in kakovostno opravljeno delo. Potrebno je poskrbeti za zadovoljstvo svojih strank,” poudarja Nevio Prosen, CEO podjetja Prosen Consulting LLC, s sedežem v ZDA. Preberite več >>

Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Sestrska naveza Sandra in Nadja Keržan je pred dobrima dvema letoma na trg lansirala spletno trgovino Okay.si. Zanimiv projekt iz meseca v mesec beleži boljše prodajne rezultate ter se prebija tudi na mednarodno tržišče. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje