Bi plačali pol z denarjem, pol z dobrinami?

Takšno vprašanje si je postavila Optika Ventura iz Lucije, katere prokurist je tudi Marin Medak. Z optiko je oblikoval nov koncept, po katerem lahko kdorkoli del kupnine očal poravna z dobrinami.
Bi plačali pol z denarjem, pol z dobrinami?

Optika Ventura se predstavlja z novim konceptom, ki ima dobrodelno noto (Vir slike: Optika Ventura).

Marina Medaka se morda spomnite po lanskoletni kampanji na Kickstarterju Oivo, ki žal ni bila uspešna, a ga to ni odvrnilo od nadaljevanja svoje podjetniške poti. Lani oktobra je prevzel vodenje Optike Venture, ji prinesel pomembne novosti, od spremembe CGP-ja, nove programske opreme za CRM. Junija letos so v slovenskih prostor prinesli še nov koncept projekta, ki ima dobrodelno noto.

Sredi septembra so projekt tudi uradno zagnali, trajal pa naj bi do sredine oktobra, čeprav že razmišljajo o podaljšanju za nekaj tednov. Bistvo projekta je, da stranka del kupnine poravna z denarjem, drugi del pa z dobrinami.

Vse, kar je plod dela in znanja

»Vse, kar je plod znanja in dela, sprejemamo. To ne pomeni, da odidete v trgovino in kupite jabolka, temveč da so vaš pridelek. Lahko gre tudi za storitve,« pravi Medak, prokurist optike, ki doda, da stranka nato sama določi ceno izdelka, ki ga je prinesla. »Prepričani smo, da so ljudje pošteni, in s postavitvijo cene ne bodo pretiravali.« Storitev, kot so na primer menjave gum, finančno svetovanje ali pa mizarske storitve, za zdaj še ni nihče ponudil.

Vsi v verigi imamo nekaj od tega, kmetje, obrtniki, ki lahko na tak način kupijo očala, mi, ki lahko podarimo dobrine nepriviligiranim, tistim, ki jim moramo pomagati, in imamo zadovoljne stranke, saj vedo, da so naredili dobro stvar, pravi Marin Medak (Vir slike: Optika Ventura).

Dobrine v roke Rdečemu križu

»Do zdaj smo prejeli torbice, copate, 100 kilogramov jabolk, meso in drugo hrano, pa vino, neki ribič bo prinesel ribe. Alkohol se bo v celoti podarilo piranskim gasilcem, meso smo podarili ljudski kuhinji, oblačila in hrano pa bomo dali Rdečemu križu,« takšnih nakupov pa je bilo do zdaj pet. V kolikor bo dobrin za piranski Rdeči križ preveč, bodo dobrine razdelili še po drugih obalnih občinah.

Razmišljajo že o novem letu

»Opažamo, da je ljudem nerodno. Veliko sprašujejo, saj gre za novo stvar. Prvi teden ni bilo nikogar, se pa stanje izboljšuje, zato razmišljamo, da bi projekt podaljšali,« razmišljajo, da bi projekt zagnali tudi prihodnje leto. »Bolj bomo pazljivi na določene stvari. Morda bolje predstaviti projekt, saj gre za novost. Presenetila nas je tudi nesigurnost ljudi, ki ne vedo, kaj lahko prinesejo

Za potrebe promocije so delili letake, se povezovali z mediji, ugotovili pa so, da je najbolj primeren način obveščanja – sploh zato, ker gre za regijsko usmeritev – radio. »Tudi nalepka na izložbi, ki jo imamo, dobro služi.«

Vsi v verigi pridobijo

»Najtežje je prepričati ljudi, da gre za dobro potezo. Vsi v verigi imamo nekaj od tega – kmetje, obrtniki, ki lahko na tak način kupijo očala, mi, ki lahko podarimo dobrine nepriviligiranim, tistim, ki jim moramo pomagati, in imamo zadovoljne stranke, saj vedo, da so naredili dobro stvar,« pripoveduje Medak, ki dodaja, da je njegov oče večkrat dobrosrčno delil očala otrokom in odraslim v socialni stiski. »Je pa to prva akcija, ki je javno objavljena,« zaključi.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

O tehnologiji veriženja blokov se v zadnjem času veliko govori. Pred začetkom Blockchain Roadshowa, v okviru katerega boste spoznali blockchain in njegove potenciale, smo se pogovarjali z vodjo Blockchain Think Tanka dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

Mlado zagonsko podjetje Vistion od leta 2015 naročnikom ponuja individualne avtomatizirane rešitve strojnega vida. Pogovarjali smo se z direktorjem Rokom Miheljem. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Na MP dogodku: Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo poslovno zgodbo predstavil mladi podjetnik Rok Starič. Preberite več >>

Blaž Kos: “Če želim kaj narediti, bom moral zavihati rokave”

Blaž Kos: “Če želim kaj narediti, bom moral zavihati rokave”

Tudi najbolj ambiciozni posamezniki lahko postanete žrtve brezplodnega trdega dela. Da se vam to ne bi pripetilo, si preberite nasvete Blaža Kosa. Preberite več >>

Z Munchy Monday do okusnih in zdravih prigrizkov

Z Munchy Monday do okusnih in zdravih prigrizkov

Na slovenskem trgu je pod okriljem podjetja Optiweb pred kratkim začela delovati nova storitev: dostava bolj zdravih prigrizkov v podjetja. Preberite več >>

Prvi slovenski center LEGO robotike

Prvi slovenski center LEGO robotike

Inštitut 4.0 je pred kratkim odprl Center LEGO robotike, prvo inštitucijo, namenjeno LEGO robotiki, v Ljubljani. Zgodbo inštituta in centra predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

06.12.2017 od 15:00 do 17:00
MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitro rastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana

07.12.2017 od 10:00 do 08.12.2017 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Vse za podjetje