Kaj imajo skupnega vaša kariera in socialna omrežja?

Kadrovniki se za opravljanje svojega dela vse bolj poslužujejo socialnih omrežij in informacij, ki jih preko njih lahko prejmejo o kandidatih za službo. Socialna omrežja lahko v poslovnem svetu posamezniku škodujejo, vendar mu lahko tudi pomagajo.
Kaj imajo skupnega vaša kariera in socialna omrežja?

Kaj imajo skupnega vaša kariera in socialna omrežja? (Vir slike: sxc.hu)

Delodajalci se pri izbiri kandidatov že nekaj časa ne opirajo zgolj na predloženo gradivo (življenjepis, priporočila, itd.), vedno bolj pomembno je, kakšne sledi posameznik pušča na spletu. V kolikor trdite, da ste dober ekipni igralec in uživate v timskem delu, potem naj to pokaže tudi vaš Facebook profil (naj se vidi, da uživate v timskih športih kot so košarka in nogomet in ne, da ste privrženec maratona).

Ustvarite si svoj profesionalni jaz na spletu

Zavedati se morate, da na spletu ni zasebnih kotičkov in stvari, ki jih objavljate so lahko vidne širši množici ljudi, kot bi si morda želeli. Začnite uporabljati socialna omrežja tudi za poslovne namene in ne zgolj za osebno življenje. Socialna omrežja si lahko razdelite glede na to, kako jih boste uporabljali, na primer: Twitter in LinkedIn za poslovno komuniciranje in Facebook za osebno. Ko ustvarjate profile in objavljate je pomembno, da razmišljate o tem, kaj bo nekdo videl, ko vas bo poiskal na posameznem socialnem omrežju.

Za pomoč pri gradnji kariere so socialna omrežja dobra za:

  • Grajenje lastne blagovne znamke. Socialna omrežja vam ponudijo dobro oglaševanje samega sebe svojim sodelavcem in kolegom iz stroke.
  • Dokaz, da obvladate digitalni svet. S tem, ko ste prisotni na različnih socialnih omrežjih bodočemu delodajalcu pokažete, da sledite digitalnim trendom in jih znate uporabljati – to še posebno velja za starejše, saj so delodajalci velikokrat skeptični glede znanja uporabe spleta in socialnih omrežij.
  • Naučite se nekaj novega. Z objavljanjem komentarjev in posredovanjem različnih vsebin ste vpleteni v pogovor in mrežo ljudi od katerih se lahko marsikaj tudi naučite in ste na tekočem z novostmi.

Kako ustvariti profesionalni profil

Enkrat, ko se odločite biti prisotni tudi profesionalno, sledite trem preprostim korakom:

  1. izberite socialna omrežja, kjer boste prisotni
  2. ustvarite si osebnost (vašo sliko, izkušnje, znanja, itd.)
  3. ustvarite vsebino, ki bo aktualna in zanimiva ter jo bodo ljudje želeli posredovati

Vir: blogs.hbr.org

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje