Kaj je ocena kakovosti in zakaj je pomembna?

Vodenje učinkovite oglasne kampanje je svojevrstna umetnost. Dobiti moramo občutek, kdaj spremeniti oglas, katero ključno besedo dodati ali kako močno ji zvišati maksimalno ceno na klik.
Google AdWords, ocena kakovosti

Kaj je ocena kakovosti in zakaj je pomembna?

Pri uspešnosti oglaševanja na Googlu ključno vlogo igra ocena kakovosti, ki vpliva tudi na ceno klika na oglas >>

Kaj je ocena kakovosti?

Je ocena, s katero Google vsako zakupljeno ključno besedo v oglasni kampanji oceni od 1 do 10. V svojem programu za oglaševanje AdWords poda oceno vsakokrat, ko uporabnik vpiše ključno besedo v iskalno okno. Visoka ocena pomeni, da sta vaš oglas in pristajalna stran kakovostna, torej relevantna za uporabnika.

Zakaj je ocena kakovosti pomembna?

Ker močno vpliva na uspešnost in donosnost oglasne kampanje. Z visoko oceno kakovosti lahko dosežemo višje pozicije oglasa in nižjo ceno na klik. Na tak način obenem prehitimo konkurenco in prihranimo denar.

Katere dejavnike upošteva Google pri oceni kakovosti?

Google pri ocenjevanju ključnih besed upošteva več dejavnikov:

CTR (angl. Click Through Rate): Razmerje med kliki in prikazi je pomemben indikator relevantnosti oglasa za uporabnika. Višji kot je CTR, višja je lahko ocena kakovosti. Če uporabnik izmed množice oglasov za vpisano ključno besedo izbere naš oglas, namreč pokažemo, da je ta oglas za nas relevanten.

Kako Google določi ceno na klik?

Besedilo oglasa: Besedilo oglasa pomembno vpliva na odločitev, na kateri oglas bo uporabnik kliknil. Pri pisanju oglasa je zato priporočljivo, da čim večkrat vključimo ključne besede, ker tako povečamo verjetnost, da se bo uporabnik odločil za klik na naš oglas. To poviša CTR, kar lahko pomeni višjo oceno kakovosti.

Na sliki je primer oglasa, ki vsebuje ključno besedo prevajanje” v naslovu oglasa, besedilu, domeni in razširitvah oglasov s povezavami. Tak oglas zagotovo pritegne uporabnika zaradi večkrat prikazane ključne besede v oglasu.

Ocena kakovosti – prevajanje.

Pristajalna stran: To je podstran, kamor usmerimo uporabnika s klikom na oglas. Google bo pristajalno stran ocenil pozitivno, če se bo hitro naložila in prikazala relevantno vsebino. Uporabnika moramo torej usmeriti na ustrezno podstran: če v oglasu ponujamo na primer ženske škornje, usmerimo uporabnika na podstran z ženskimi škornji, ne na vstopno stran ali takšno z moškimi čevlji.

Pri vodenju oglasne kampanje na Googlu naj naš glavni cilj ne bo povečanje ocene kakovosti, ampak izboljšanje dejavnikov, ki nanjo vplivajo. Če bomo napisali dobro besedilo oglasa in optimizirali pristajalno stran, se bo posledično povišala ocena kakovosti, veselili pa se bomo tudi višjih pozicij oglasa in nižjih cen na klik.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Vabimo vas na delavnico Google Adwords!
Kraj: NLB Center inovativnega podjetništva, Trg republike 2, Ljubljana
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

06.12.2017 od 15:00 do 17:00
MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitro rastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana

07.12.2017 od 10:00 do 08.12.2017 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Vse za podjetje