Kaj je prepričljivejše, email ali neposredni pogovor?

Avtor — 27.03.2007
Tako v vsakdanjem kot v poslovnem življenju marsikdaj želimo oziroma moramo nekoga v nekaj prepričati. Včasih je bil edini način neposredni pogovor. Danes pa seveda postaja elektronska komunikacija vse pomembnejša.
Kaj je prepričljivejše, email ali neposredni pogovor?

Elektronska komunikacija ali pogovor na štiri oči?

Po nekaterih raziskavah se naj bi moške lažje prepričalo preko elektronske pošte kot ženske, kjer naj bi bila boljša osebna komunikacija. Razlog naj bi bil večja tekmovalnost moških, ki se je naj bi preko elektronske pošte izognili (Guadagno & Cialdini, 2002). Po stereotipu naj bi bili moški bolj usmerjeni v zadane naloge, ženske pa v medsebojne odnose. Elektronska pošta naj bi tako bila način, preko katerega se naj bi lahko izognili moški tekmovalnosti.

Težava pri taki raziskavi je upoštevanje odnosa, ki ga imata dve osebi, saj povsem drugače komuniciramo z prijateljem kot pa z nekim poslovnim partnerjem. Tako naj bi upoštevali medsebojno podobnost, torej bolj kot nam je neka oseba podobna (več kot imamo skupnih lastnosti in interesov), lažje jih v nekaj prepričamo. Raziskava pravi, da je pri moških, ki imajo manj skupnega bistveno boljša opcija elektronska pošta, saj se naj bi lažje osredotočili na dejstva. Pri ženskah naj bi bilo drugače, konkretno naj bi bil v primeru, kjer sta si dve ženski podobni neposredni pogovor najboljša izbira.

Vir: PsyBlog

Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

Vabljeni na MP delavnico: Facebook oglaševanje

Vabljeni na MP delavnico: Facebook oglaševanje

Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane le pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo s pravim pristopom velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje