Kaj je prepričljivejše, email ali neposredni pogovor?

Tako v vsakdanjem kot v poslovnem življenju marsikdaj želimo oziroma moramo nekoga v nekaj prepričati. Včasih je bil edini način neposredni pogovor. Danes pa seveda postaja elektronska komunikacija vse pomembnejša.
Kaj je prepričljivejše, email ali neposredni pogovor?

Elektronska komunikacija ali pogovor na štiri oči?

Po nekaterih raziskavah se naj bi moške lažje prepričalo preko elektronske pošte kot ženske, kjer naj bi bila boljša osebna komunikacija. Razlog naj bi bil večja tekmovalnost moških, ki se je naj bi preko elektronske pošte izognili (Guadagno & Cialdini, 2002). Po stereotipu naj bi bili moški bolj usmerjeni v zadane naloge, ženske pa v medsebojne odnose. Elektronska pošta naj bi tako bila način, preko katerega se naj bi lahko izognili moški tekmovalnosti.

Težava pri taki raziskavi je upoštevanje odnosa, ki ga imata dve osebi, saj povsem drugače komuniciramo z prijateljem kot pa z nekim poslovnim partnerjem. Tako naj bi upoštevali medsebojno podobnost, torej bolj kot nam je neka oseba podobna (več kot imamo skupnih lastnosti in interesov), lažje jih v nekaj prepričamo. Raziskava pravi, da je pri moških, ki imajo manj skupnega bistveno boljša opcija elektronska pošta, saj se naj bi lažje osredotočili na dejstva. Pri ženskah naj bi bilo drugače, konkretno naj bi bil v primeru, kjer sta si dve ženski podobni neposredni pogovor najboljša izbira.

Vir: PsyBlog

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje